Dlaczego inwestycja w gadżety firmowe się opłaca?

Środa, 24 Luty 2016

Dlaczego inwestycja w gadżety firmowe się opłaca?Czy warto wydawać pieniądze na gadżety firmowe? Po jakim czasie staną się inwestycją, a nie tylko (zbędnym?) kosztem? To trudne pytania, na które warto sobie odpowiedzieć przed zaplanowaniem funduszy w budżecie marketingowym. Kwestią, która z pewnością interesuje szefa firmy, jest to, czy w ogóle można sprawdzić jak gadżety firmowe są odbierane przez obdarowanych. Innymi słowy – czy zakup produktów reklamowych się zwraca?

Dlaczego inwestycja w gadżety firmowe się opłaca?

Skorzystaj z reguły wzajemności

To naturalne, że gdy kogoś obdarowujemy, druga osoba czuje się zobowiązana do odwdzięczenia. Zapisz się w pamięci partnerów biznesowych i skieruj do nich niespodziankę. Dobrze wybierz adresatów – być może któryś segment klientów jest bardziej skory do ponownych zakupów? Dobry gadżet firmowy wspomaga budowanie i podtrzymywanie relacji, i przełamuje bariery. Nie od dziś wiadomo, że liczy się pierwsze (oby dobre!) wrażenie. Wybierz dla klienta coś, czego nie będziesz się wstydzić. Pamiętaj, że estetyka wykonania gadżetu wpływa na Twój ogólny wizerunek. Jeśli wyślesz komuś bubel, który szybko trafi na dno szafy lub, co gorsza, do śmietnika, nie zachęcić obdarowanego do zakupów u Ciebie.

Zapewnij ciągły kontakt ze swoją marką

Bądźmy szczerzy. Nie wysyłamy gadżetów reklamowych, bo mamy nadmiar pieniędzy i chcemy poczuć się jak pewien święty w czerwonym kostiumie. Zależy nam przede wszystkim, aby produkt reklamowy nie stał w kącie, ale całym sobą zapewniał widoczność marki w oczach klienta i może nawet jego bliskich lub gości. Ilość spojrzeń, które przykuje i pytań, które wzbudzi, to Twoja korzyść. Wybierz rzecz codziennego użytku, która będzie towarzyszyć Twojemu partnerowi w różnych okolicznościach. Nie oszczędzaj, pokaż, że potrafisz sięgnąć po formy reklamy milsze od ulotek i folderów. Obdarowani z pewnością docenią Twój gest. Kluczową rolę odgrywa tu wartość dodana. Dla adresata nie będzie to tylko kilkanaście czy kilkadziesiąt wydanych złotych, ale przede wszystkim gest, który zostanie zapamiętany. A razem z nim nazwa Twojego przedsiębiorstwa. I o to chodzi!

O krok przed konkurencją

Ze starannie wybranym gadżetem z nadrukiem, wysłanym do nieprzypadkowej grupy odbiorców możesz zostawić konkurencję w tyle. Wystarczy, że zgrabnie wkomponujesz je w szerszą kampanię reklamową. Pomysłów jest wiele, tak jak wiele jest sposobów na dostarczanie gadżetów. Zaplanuj oryginalną akcję promocyjną i patrz jak rośnie szum wokół Twojej marki!  

Sorawdź najlepsze gadżety reklamowe z nadrukiem

Popularne wpisy w Akademii Gadżetów:

Jak powinien wyglądać skuteczny plakat reklamowy?
Lokowanie produktu coraz bardziej popularną formą reklamy - czym jest lokowanie produktu?
Słodycze reklamowe na Halloween
Świąteczne gadżety reklamowe
Tanie gadżety reklamowe za 1 zł!
Czym jest druk sublimacyjny i jak go wykorzystać
Kubek termiczny, czyli zimowy gadżet reklamowy
Portfel reklamowy - idealny na święta
Zegar reklamowy - prezent dla kontrahenta
Lizaki reklamowe - skuteczna forma reklamy
Prezenty na Nowy Rok
Świąteczne prezenty dla pracowników
Antystresy reklamowe – gadżet na nowy rok
Gadżety reklamowe – dlaczego warto z nich korzystać?
Wielkanocne gadżety reklamowe
Wzornik Pantone – co to jest?
Czy kubek z nadrukiem można myć w zmywarce?
Jakie gadżety reklamowe na targi wybrać?
Szklane kufle z nadrukiem – jakie wybrać?
Upominki dla pracowników – gadżety reklamowe na co dzień

Archiwum newsów

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.