Z własnym kubkiem — zadbaj o środowisko oraz własny portfel

Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z potrzeby prowadzenia działań CSR-owych i angażuje w nie swoich pracowników. Społeczna odpowiedzialność biznesu to nie tylko akcje czysto wizerunkowe, lecz również — a może przede wszystkim — realny wpływ na otaczający nas świat oraz lokalne środowisko. Wytrawny biznesmen znajdzie sposób, by szerzyć proekologiczne poglądy wraz z bezinteresowną reklamą swojej firmy. Chcesz połączyć przyjemne z pożytecznym? My wiemy, jak to zrobić!

Z własnym kubkiem przez świat — z myślą o środowisku i… interesach

Ilość definicji, jakimi określamy kawę, zdaje się nie mieć końca, a nasza ulubiona brzmi: „napój bogów”. Dla większości z nas dzień dzieli się na „przed kawą” i „po kawie”, zaś pierwszy zastrzyk kofeiny warto przyjąć jeszcze przed pracą. To jednak dopiero początek, ponieważ kawa towarzyszy nam przez cały dzień. Jest pretekstem do chwili przerwy od obowiązków, inspiruje do dyskusji, umila relaks w samotności. Dodaje smaku i aromatu naszej codzienności, nie mówiąc już o jej zbawiennym wpływie na nasze samopoczucie. Nic więc dziwnego, że często po kubek tego cudownego napoju zachodzimy do kawiarni lub restauracji i bierzemy go na wynos. No właśnie, tu pojawia się słowo-klucz — kubek.
Rosnąca popularność sieciowych kawiarni sprawiła, że dosłownie zalewają nas tony kubeczków papierowych, tekturowych czy styropianowych. Łączy je pewien wstydliwy fakt — każdego z nich możesz użyć tylko raz. Z tego też powodu ekologiczni aktywiści zachęcają do brania kawy „na wynos” w swoim własnym kubku, a właściciele kawiarni ochoczo tej idei przyklaskują.

 

 

 

 

 

 

Kubki termiczne — odpowiedzialna alternatywa dla papierowych

Swojego czasu modnie było pozowanie do zdjęcia z papierowym kubkiem kawy, koniecznie okraszonym logo znanej sieci kawiarni. Ogromne ilości takich kawowych zdjęć trafiały później na rozmaite portale społecznościowe… i wcale nie świadczyły dobrze o ich bohaterach. Całe szczęście od tego dziwnego trendu minęło już kilka lat, a dziś liczy się coś zupełnie innego — troska o środowisko.
Jednym z jej najważniejszych przejawów stało się korzystanie z kubków wielorazowego użytku, które — w przeciwieństwie do tych tekturowych — nie trafiają do kosza na śmieci już po pierwszej kawie. Kubki termiczne z logo Twojej firmy to doskonały prezent dla pracowników spędzających sporo czasu „w terenie”.

 

 

 

 

 

 

Kubki firmowe wielokrotnego użytku, dzięki którym oszczędzisz na kawie

W ramach propagowania proekologicznych poglądów wiele kawiarni wprowadziło zasadę wynagradzającą osoby przychodzące po kawę lub herbatę z własnym kubkiem — cena napoju staje się wtedy nieco niższa. Właśnie dlatego kubek termiczny z logo Twojej firmy to nie tylko doskonały gadżet dla Twojej załogi, ale i udany pomysł dla klientów, współpracowników oraz kontrahentów. Docenią oni Twoje odpowiedzialne podejście do kwestii ekologii, a przy tym będą dalej promować przedsiębiorstwo.

 

 

 

 

 

 

Ekologia w parze z biznesem — Twoja firma twarzą akcji społecznych

Kubki wielorazowego użytku stały się kluczowym elementem wielu akcji społecznych, mających na celu promowanie „zielonych” poglądów i pogłębianie ekologicznej świadomości wśród rozmaitych grup społecznych. Takiej okazji nie możesz zmarnować! Dołącz do kampanii, stając się odpowiedzialnym patronem i podaruj jej organizatorom kubki z logo Twojej firmy.

 

 

 

 

 

 

Firmowe filiżanki — CSR w sali konferencyjnej

Oprócz firmowych kubków warto zaopatrzyć się także w obrandowane naszym logo filiżanki, przeznaczone na spotkania z najważniejszymi kontrahentami i potencjalnymi klientami. Zdziwiłbyś się, w jak wielu przedsiębiorstwach wciąż wita się gości kawą podaną w papierowych kubkach! Część winy za ten stan rzeczy ponoszą firmy konserwujące ekspresy lub dostawcy kawy, którzy bezrefleksyjnie dodają długie rulony tekturowych kubków jako bonus do zamówienia. Tymczasem filiżanki z logo są znacznie ładniejsze i bardziej eleganckie, a przy tym podkreślą Twój stosunek do środowiska.

 

 

 

 

 

 

Jeszcze nigdy wizerunek nie był w biznesie tak ważny, jak dzisiaj.
Wiele firm inwestuje naprawdę ogromne sumy w działania CSR-owe, podkreślające ich środowiskową świadomość. W końcu przedsiębiorca, który bierze odpowiedzialność za swoją działalność to wymarzony kontrahent. Na trendzie noszenia ze sobą kubka wielorazowego użytku korzystają wszyscy — Ty, Twoi klienci, właściciele kawiarni i środowisko.

Archiwum newsów

Katalog gadżetów reklamowych i promocyjnych dla firm
Drukarnia
Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.