Odkryj sekrety tworzenia perfekcyjnego nadruku na kubkach reklamowych. Od wyboru kolorów po umiejscowienie logotypu, poznaj sprawdzone techniki projektowania i podbij rynek swoimi kubkami!
WięcejChcesz wiedzieć, które gadżety elektroniczne z nadrukiem zdobywają serca użytkowników w 2023 roku? Odkryj nasze zestawienie i zainspiruj się najciekawszymi gadżetami reklamowymi!
WięcejOdkryj wyjątkowe gadżety reklamowe, które pomogą Twojej firmie wyróżnić się w gąszczu konkurencji. Kubki reklamowe, długopisy z logo, personalizowane notatniki i wiele innych praktycznych produktów pozwoli Ci budować rozpoznawalność marki i zaskarbić sobie serca klientów. Skorzystaj z naszej bogatej oferty i stwórz unikalny wizerunek swojej firmy!
WięcejOdkryj wyjątkową ofertę gadżetów reklamowych z nadrukiem dla Twojej firmy! Z kubkami reklamowymi, długopisami i notatnikami możesz wyróżnić się w biurowym środowisku. Skuteczny marketing wśród pracowników i pozytywny klimat w firmie - to wszystko dzięki naszym praktycznym produktom. Sprawdź teraz!
WięcejBudowanie silnej marki wymaga przemyślanej strategii marketingowej. Odkryj, jak odpowiednio dobrana gama gadżetów reklamowych - od kubków po odblaski - może pomóc Twojej instytucji wyróżnić się na tle konkurencji i zbudować trwałe relacje z klientami.
WięcejPromuj swoją markę, jednocześnie dbając o bezpieczeństwo - odkryj siłę odblasków reklamowych. W naszym najnowszym blogu dowiedz się, jak odblaski z logo mogą wyróżnić Twoją instytucję i zwiększyć jej rozpoznawalność.
WięcejPsychologia koloru odgrywa bardzo dużą rolę w marketingu. Przekładają się na to, jak odbiorcy postrzegają markę. Mogą mieć także wpływ na zaufanie konsumentów i ich wybory zakupowe. Dlatego magii koloru nie można nie doceniać. Dowiedz się, jak ważny jest kolor w reklamie.
WięcejPraktycznie każda firma rozdaje swoim klientom i kontrahentom kubki reklamowe. Czasami przynosisz je ze spotkania, czasami po prostu ze sklepu, bo były dołączone jako gratis do ulubionej kawy czy słodyczy. Kubki gromadzą się w szafkach. Na szczęście nie muszą służyć tylko do picia herbaty czy gorącej czekolady. Można wykorzystać je inaczej. Co można zrobić z kubka? Podpowiadamy!
WięcejDziś druk UV cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, a za jego wyborem przemawia wiele atutów. Podpowiadamy, czym się charakteryzuje i dlaczego warto postawić na takie rozwiązanie.
WięcejDługopisy reklamowe cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Podpowiadamy, czy warto je wykorzystać do promocji własnej firmy.
WięcejReklamowe gadżety wybierane przez firmy wcale nie muszą nawiązywać do biura. Mogą to być inne funkcjonalne produkty, które ułatwią codzienne życie, okażą się niezbędne. W ostatnim czasie furorę robią odblaski reklamowe. Oczywistą rolę, jaką odgrywają, jest ochrona dzieci, jak i dorosłych podczas spaceru. Chętnie wykorzystywane są po zmroku, kiedy widoczność pieszych, rowerzystów czy osób biegających jest gorsza.
WięcejStylowe etui na wizytówki sprawdzi się doskonale w rękach każdego przedsiębiorcy. Dziś z powodzeniem możesz wybrać akcesorium z logo Twojej firmy.
WięcejKampania wyborcza to zawsze gorący okres, który wymaga odpowiedniego przygotowania. Podpowiadamy, dlaczego warto postawić na gadżety reklamowe i które z nich zapewniają najlepsze efekty.
WięcejZastanawiasz się, czy ładowarka indukcyjna sprawdzi się w Twoich rękach? W tym poradniku przeczytasz, jak wybrać odpowiedni model i na które kryteria należy zwrócić szczególną uwagę. Poznaj szczegółowe informacje, a na pewno dokonasz udanego zakupu.
WięcejElegancki, profesjonalny, nowoczesny i funkcjonalny notatnik to marzenie każdego pracownika, biznesmena i partnera biznesowego, zwłaszcza w obliczu całkiem nowego roku, który niedawno się rozpoczął. Notesy mogą występować w rozmaitych konfiguracjach - oprawione w skórę, z gumką, z długopisem, z grawerem czy nadrukiem.
WięcejKażdy, nawet najkrócej pracujący zatrudniony zasługuje na nagrodę oraz podarek z okazji zbliżających się świąt. Ponadto warto zdecydować się na prezent dla swoich kontrahentów i partnerów biznesowych, którzy są z Tobą od lat. Na jakie prezent się zdecydować?
WięcejSzukasz miłego upominku dla pracowników, klientów lub partnerów biznesowych? Sprawdź, dlaczego warto sięgnąć firmowy kubek. W tym poradniku znajdziesz wiele przydatnych informacji.
WięcejSprawdź, jakie fantastyczne świąteczne gadżety można zamówić i dlaczego lepiej zrobić to wcześniej, niż później!
WięcejDziś kalendarze adwentowe cieszą się niesłabnącą popularnością. Podpowiadamy, jak wybrać najlepsze rozwiązanie dla firm. Dowiedz się więcej!
WięcejZastanawiasz się, jak wybrać najlepsze gadżety reklamowe? Jesteś w dobrym miejscu. W tym poradniku przeczytasz, które rozwiązania cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Dowiedz się więcej i sięgnij po najlepsze propozycje na rynku.
WięcejHerbatę pija praktycznie każdy z nas. Nie sięgają po nią chyba tylko te osoby, które nie przepadają za jej smakiem. Herbata jest dobra na wszystko, a poza tym na rynku występuje ogromna różnorodność smaków i aromatów.
WięcejKubek zmieniający kolor pod wpływem ciepła to rewelacyjna opcja nie tylko urodzinowa, ale również świąteczna. Możesz skomponować ciekawą grafikę z Mikołajem, choinką, prezentami i gwiazdkami w roli głównej, aby kubek był swego rodzaju dziełem sztuki.
WięcejW ostatnim czasie widać rosnącą popularność gadżetów firmowych, jednak głównie zainteresowaniem cieszy się butelka termiczna. Jest to świetny pomysł na gadżet promocyjny, ponieważ mnóstwo osób chce taką mieć.
WięcejZastanawiasz się, czy prezenty reklamowe podlegają opodatkowaniu VAT? W tym poradniku znajdziesz szczegółowe informacje, dzięki którym przepisy staną się dużo łatwiejsze.
WięcejKupujesz gadżety reklamowe i zastanawiasz się, jak dokonać prawidłowych rozliczeń? To łatwiejsze niż może się wydawać. W tym poradniku znajdziesz szczegółowe informacje!
WięcejZastanawiasz się, jak rozliczyć upominki z logo firmy? To wcale nie musi być trudne! W tym poradniku znajdziesz szczegółowe informacje. Przekonaj się, o czym należy pamiętać i sprawdź, ile możesz zyskać.
WięcejRozliczanie gadżetów reklamowych może być kłopotliwe dla wielu przedsiębiorców. Podpowiadamy, jak księgować takie zakupy oraz na które elementy należy zwrócić szczególną uwagę.
WięcejOkulary z nadrukiem przydadzą się każdemu turyście. Warto wiedzieć, że okulary z logo nie tylko powinny dobrze wyglądać i pasować do twarzy noszącej je osoby, ale przede wszystkim zawierać filtr UV, który ochroni nasze oczy i ich okolice.
WięcejKiedy temperatura wzrasta powyżej 23-24 stopni Celsjusza, a słońce zaczyna przyjemnie świecić - automatycznie wszyscy sięgamy po gadżety, które są niezbędne latem: krem z filtrem, okulary przeciwsłoneczne i czapka z daszkiem.
WięcejWarto postawić na pendrive z nadrukiem, które wykonane będą z solidnych materiałów i będą wytrzymałe. To sprawi, że posiadacz gadżetu przywiąże się do niego i będzie kojarzył go z niezawodnością!
WięcejWielkimi krokami zbliża się 1 czerwca. To Międzynarodowy Dzień Dziecka. Pogoda sprzyja festynom, koncertom i innym wydarzeniom pod chmurką. To świetna okazja, aby zaprezentować swoją firmę!
WięcejParasol to jeden z tych funkcjonalnych, a jednocześnie bardzo atrakcyjnych gadżetów reklamowych, który jest bardzo często wybierany przez przedsiębiorców. Tak naprawdę, może przydać się każdemu.
WięcejKubek termiczny jest znanym i lubianym akcesorium od wielu lat. Sprawdza się w wielu sytuacjach, jest ubóstwiany w momentach, kiedy nie ma czasu na spokojne wypicie ciepłej kawy czy herbaty w domowym zaciszu.
WięcejWorki reklamowe już jakiś czas temu stały się bardzo popularne. Stanowią one znakomitą alternatywę względem plecaków i toreb sportowych lub treningowych. Ich przewaga polega między innymi na tym, że są lekkie, nie zajmują dużo miejsca i można je bezproblemowo upchnąć wszędzie.
WięcejOprócz premii warto raz na jakiś czas zaskoczyć zespół i wręczyć wszystkim jego członkom upominki. Dla pracowników będzie to na pewno miły gest, który wpłynie na dobrą atmosferę. Poza tym pomysłowe akcesoria pokazują, że firma dba o detale, potrafi zaskoczyć i przy okazji wie, jak sprawić niespodziankę.
WięcejW Artigraf wykonujemy staranne nadruki na kuflach do piwa. Logo będzie prezentowało się gustownie, a jednocześnie każdy je zauważy. Cały design produktu jest przemyślany. W naszym asortymencie znajdziesz nie tylko zwykły kufel na piwo, ale również Pokal, Weizen, Snifler czy Goblet.
WięcejTargi branżowe to znakomita okazja, by zaprezentować swoje usługi oraz spotkać się z obecnymi klientami i z osobami potencjalnie zainteresowanymi ofertą. Na tego rodzaju eventach pozyskuje się również nowe kontakty biznesowe.
WięcejKubki reklamowe to w dalszym ciągu jedne z najpopularniejszych gadżetów dla klientów. Dzisiaj już w niczym nie przypominają one produktów sprzed kilku lat. Przede wszystkim obecnie mamy ogromny wybór wzorów, dzięki czemu każda firma jest w stanie dobrać coś odpowiedniego.
WięcejGadżety reklamowe to nieodłączny element kształtowania wizerunku każdej firmy. Mimo tego, że strategie marketingowe nieustannie się zmieniają i dziś mamy szerokie pole do popisu, to drobne upominki dla klientów i pracowników w dalszym ciągu pozostają na topie.
WięcejIle to razy, oddając do druku jakieś materiały, byłeś zdziwiony tym, jak danej kolory przedstawiają się fizycznie? Często odbiegały one od tego, co widoczne było na monitorze.
WięcejOdpowiednie narzędzia marketingowe pozwalają wypromować każdą firmę. Wśród różnych rozwiązań i strategii, warto przeznaczyć określony budżety na gadżety reklamowe.
WięcejGadżety reklamowe wcale nie muszą być nudne! Nieśmiertelne długopisy i kubki z logo wyglądają dziś zupełnie inaczej niż wiele lat temu, kiedy gratisy dla klientów dopiero zaczynały wchodzić na rynek.
WięcejRozdawanie klientom lizaków – jeśli tego typu akcje reklamowe kojarzą Ci się z dawnymi czasami, to pora to odczarować.
WięcejŚwięta tuż za rogiem, więc jest to ostatni moment, by pomyśleć o prezentach. Tradycja rozdawania upominków jest obecna w większości domów. Od wielu lat zwyczaj ten jest praktykowany również w firmach.
WięcejKońcówka roku to czas podsumowań nie tylko w życiu prywatnym, ale także i zawodowym. W wielu firmach to również czas zamykania różnych projektów i wytężonej pracy, mimo tego, że okres poświąteczny i ogólne rozleniwienie wcale temu nie sprzyjają.
WięcejZima zbliża się wielkimi krokami, a tym samym warto pomyśleć o odpowiednich gadżetach reklamowych na tę porę roku. Klienci na pewno będą mile zaskoczeni, otrzymując drobne podarunki na chłodniejsze dni, a my pokażemy się z dobrej strony.
WięcejŚwięta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, zatem warto już teraz pomyśleć o prezentach dla klientów, kontrahentów i pracowników. Dzisiaj propozycji nie brakuje, jednakże warto postawić na coś eleganckiego i zarazem praktycznego.
WięcejPrezenty dla kontrahentów to obowiązkowy element kształtowania wizerunku każdej firmy. Bez względu na budżet przeznaczony na marketing, zawsze należy zadbać o poprawne relacje biznesowe.
WięcejPrzeglądając oferty agencji reklamowych i drukarni, bardzo często spotykamy się z opcją druku sublimacyjnego. Zastanawiasz się co to oznacza? Sprawdź nasz artykuł i dowiedz się więcej.
WięcejMimo tego, że do świąt zostało jeszcze trochę czasu, to warto już teraz pomyśleć o drobnych upominkach. W przypadku prezentów dla pracowników, klientów i kontrahentów sprawa jest troszkę skomplikowana. W końcu gadżety firmowe często są rozdawane na przeróżne okazje.
WięcejBoże Narodzenie to szczególny czas w roku. Mimo tego, że upominki nie są wówczas najważniejsze, to jednak nieodzownie się kojarzą ze świętami. Prócz prezentów dla bliskich, należy pomyśleć również o pracownikach, klientach i kontrahentach.
Więcej„Cukierek albo psikus!” – właśnie z takim okrzykiem wszystkim kojarzy się Halloween, które w Polsce jest obchodzone stosunkowo od niedawna. Święto to na dobre przeniknęło do naszej kultury i dzisiaj już nikt nie wyobraża sobie 31 października bez przebierańców, dzwonienia do drzwi oraz bez słodyczy.
WięcejGadżety reklamowe to istotny element kształtowania wizerunku firmy w oczach klientów. Niemalże każda strategia marketingowa, bez względu na branżę, uwzględnia określoną sumę na gratisy firmowe. Pomagają one kształtować odpowiednie relacje biznesowe i są zawsze mile widziane.
WięcejMimo tego, że branża marketingu nieustannie się rozwija i co rusz pojawiają się nowe formy reklamy, to część z nich pozostaje nieśmiertelna. Jako przykład wystarczy tu wymienić plakat reklamowy.
WięcejMimo tego, że nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, czym jest lokowanie produktu, to każdy z nas się z tym spotyka na co dzień. W końcu obecnie, zasiadając przed filmem, słyszymy informację, że zawiera on lokowanie produktu.
WięcejPrócz celebrowania Dnia Chłopaka w gronie najbliższej osoby, coraz częściej również w pracy mężczyźni mogą liczyć na drobne podarunki.
WięcejO tym, jak ważną funkcję pełnią gadżety reklamowe, wie każda osoba z działu marketingu. Planując kolejną kampanię, warto zadbać o to, by upominki dla klientów były nie tylko praktyczne, ale przede wszystkim charakteryzowały się odpowiednim wzornictwem.
WięcejOdpowiednia strategia marketingowa jest niezwykle istotna przy reklamowaniu firmy. Dzisiaj istnieje wiele kanałów służących temu, jednak oprócz nowoczesnych rozwiązań, warto zainwestować w nośniki reklamy, a więc w gadżety dla klientów. O ile niegdyś wszystkie gratisy prezentowały się podobnie, o tyle dzisiaj jest z czego wybierać.
WięcejGadżety reklamowe to bardzo skuteczne narzędzie marketingowe. Należy jednak pamiętać, by posługiwać się nim odpowiednio. Dzisiaj inwestycja w długopisy z firmowym logo, czy w kubki z napisem, nie jest szczególnie kreatywna.
WięcejBadania pokazują, że kosmetyki i produkty higieniczne to trzecia najpopularniejsza kategoria znajdująca się na listach zakupów Polaków. Kampania marketingowa przeprowadzona szczególnie w branżach beauty oparta na tego typu produktach z pewnością da satysfakcjonujące rezultaty i zmiękczy serca klientek oraz partnerek biznesowych. Jakie kosmetyki reklamowe wybrać, aby ucieszyć każdą kobietę i sprawić, aby zapamiętała nas jako dbającego o wizerunek przedsiębiorcę?
WięcejWynalezione w 1938 roku, małe i towarzyszące nam na co dzień – długopisy. W dobie wszechobecnej cyfryzacji nadal zajmują wysoką pozycję na liście gadżetów marketingowych. To dzięki nim robimy notatki, podpisujemy ważne umowy czy sporządzamy listę zakupów. Ale czy mogą nas one jeszcze zaskoczyć? W jaki sposób wykorzystać ten popularny upominek do zrobienia efektu wow w umysłach klientów i wspólników?
WięcejBoże Narodzenie to wyjątkowy czas w roku. Przepełnia radością i spokojem każdego z nas. To też idealny moment na podziękowania i uszanowanie ciężkiej pracy Twoich pracowników, partnerów biznesowych czy klientów. Gadżety świąteczne podarowane z uśmiechem i serdecznością pozwolą chociaż na chwilę zapomnieć o biznesowych kłopotach i troskach. Jakie upominki wybrać, aby lepiej i skuteczniej budować więzi?
WięcejKompetentni i lojalni pracownicy to skarb dla każdego przedsiębiorcy. Przyciągają klientów, generują sprzedaż i pomagają w utrzymaniu silnej pozycji na rynku. Jednak zdobycie pracownika z prawdziwego zdarzenia z roku na rok staje się coraz trudniejsze. Młodzi ludzie często zmieniają stan zatrudnienia, a swoich pracodawców traktują jak pojedynczy, krótki etap na ich drodze po drabinie kariery. Czy jest jakiś magiczny sposób, aby dobrego pracownika zatrzymać na dłużej?
WięcejSmycze reklamowe – gadżet stary jak świat, który z powodzeniem wykorzystywany jest w kampaniach marketingowych małych i dużych firm. Choć dla wielu wydaje się przestarzały, to jego moc budowania świadomości w umysłach klientów nadal jest ogromna. Ten prosty produkt wzbudzi pozytywne skojarzenia o marce, ale tylko wtedy, kiedy odpowiednio go przygotujemy. Co należy zrobić? Jak dać zwykłej smyczy reklamowej nowe życie?
WięcejTo ponadczasowy gadżet reklamowy, który spodoba się każdej grupie docelowej, niezależnie od wieku, płci czy obszarów zainteresowań. Przecież kubkiem gorącej herbaty czy aromatycznej kawy raczymy się codziennie o poranku, a współczesny tryb życia sprawia, że często musimy taki napój pić w pośpiechu. Kubki termiczne z logo niwelują ten problem. Można je zabrać ze sobą i ze spokojem cieszyć się ciepłym napojem w trakcie drogi do pracy czy na uczelnie.
WięcejPiwo jako schłodzony, złocisty trunek towarzyszy nam od wielu lat. Podobnie jak tradycja związana z wytwarzaniem naczyń do jego spożywania. Szlachta zaopatrywała się w tzw. szklanice z wygrawerowanym i pomalowanym herbem. Istniały także ceramiczne kufle z przykrywką, często przestawiające sceny życia codziennego, a nawet wybrankę serca. Dzisiaj również nie wyobrażamy sobie picia tego napoju ze zwykłej szklanki. To więc idealny pomysł na prezent bądź perfekcyjne wyposażenie Twojego baru lub restauracji.
WięcejChoć wydaje się, że kubki reklamowe to mało efektywne gadżety reklamowe, trzeba przyznać im jedno – ulubiony, o nietypowym kształcie kubek każdemu z nas towarzyszy na co dzień. Nie sposób go wyrzucić będąc osobą obdarowaną. Wielu kubek gorącej herbaty kojarzy się z zimowym wieczorem w ciepłym sweterku i opowieściami babci.
WięcejGadżety reklamowe większości z nas kojarzą się z prostymi i uniwersalnymi produktami, takimi jak długopisy czy kubki. Jednak firmy zaczynają zauważać, że wyróżnienie się na rynku wymaga wyjątkowego podejścia do promocji marki. Coraz częściej sięgają więc po ekskluzywne upominki biznesowe, do których z pewnością zalicza się galanteria reklamowa. Jak ją wykorzystać w firmie, aby była skutecznym i profesjonalnie prezentującym się prezentem? I najważniejsze – co możemy podarować naszym klientom?
WięcejRegularne organizowanie konferencji firmowych buduje prestiż i pomaga pracownikom oraz kontrahentom poznać sposoby funkcjonowania przedsiębiorstwa. To idealny sposób na podzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami tego wydarzenia. Wizerunek eksperta kreuje się nie tylko poprzez rzetelne wystąpienia publiczne, ale także przez wykorzystanie subtelnych detali.
WięcejArtykuły higieniczne jeszcze do niedawna nie gościły w gronie gadżetów reklamowych. Jednak obecna sytuacja, związana ze światową pandemią, spowodowała, że agencje musiały poszerzyć pakiet swoich upominków i dodać do nich m.in. płyn do dezynfekcji.
WięcejTargi branżowe to niezwykle ważne wydarzenia w życiu każdej firmy. Pozwalają na zacieśnienie istniejących już relacji biznesowych oraz poszerzenie grona potencjalnych klientów. To idealny sposób na subtelną i unikatową promocję przedsiębiorstwa. Należy się jednak do niego odpowiednio przygotować. Zabierz ze sobą wizytówki i oryginalne gadżety reklamowe.
WięcejNowoczesna firma powinna przede wszystkim skupiać się na rozwoju i pozyskiwaniu nowych klientów. Tylko w ten sposób utrzyma się na rynku i odnosić będzie nieustanne sukcesy. Ogromną rolę w kreowaniu pozytywnego wizerunku odgrywa podążanie za trendami. Niezwykle pożądanym gadżetem, wykorzystywanym powszechnie na eventach są minimalistyczne worki reklamowe. Lubiane przez dzieci i dorosłych, przyciągną spojrzenia w kierunku Twojej firmy. Wystarczy tylko nadrukować na nich swoje logo.
WięcejKlasyczny pendrive – małe i niezwykle użyteczne urządzenie, z którego korzystamy na co dzień. Często niezauważalne, choć wielu czynności nie moglibyśmy bez niego wykonać. Nie wykorzystuje się go w reklamie tak często jak długopisów, kubków czy smyczy reklamowych, jest za to skuteczniejszy i przyciąga uwagę obdarowanego. Jeśli go wykorzystasz w swojej kampanii marketingowej, masz pewność, że osiągniesz swój reklamowy cel.
WięcejRynek gadżetów reklamowych jest ogromny. Jednak dziś nie wystarczy podarować klientowi zwykłego, małego upominku – musi on się wyróżniać. Firmy coraz częściej korzystają więc z rozwiązań nietypowych, ale jednocześnie zabójczo skutecznych.
WięcejIdea „zero waste”, czyli w skrócie stylu życia polegającego na generowaniu jak najmniejszej ilości odpadów, zyskuje na popularności. Korzystają z niego konsumenci, którzy szukają produktów przyjaznych środowisku w biodegradowalnych opakowaniach, oraz przedsiębiorstwa, uświadamiające swoich pracowników o skutkach globalnego ocieplenia we wszelkiego rodzaju akcjach promocyjnych. Ciekawym uzupełnieniem ekologicznej działalności mogą być także eko gadżety reklamowe, które pomagają w rozpowszechnianiu nawyków związanych z dbałością o naszą planetę.
WięcejPierwsze smycze pojawiły się już w XV wieku, kiedy to wykorzystywane były w wojsku do noszenia broni. Funkcję reklamową zaczęły pełnić znacznie później. Smycze z logo były wtedy proste, ich nadruk zawierał ograniczoną ilość kolorów, a wysoka cena ograniczała możliwości ich wykorzystania w marketingu. Obecnie cieszą się ogromną popularnością ze względu na uniwersalność oraz dobre spełnianie swojej reklamowej roli.
WięcejElektroniką otaczamy się na co dzień. Smartfony, tablety czy laptopy to urządzenia, z których korzystamy w miejscu pracy, podróży oraz na wakacjach. Silnie eksploatowane szybko się rozładowują, potrzebują więc delikatnej pomocy. Najlepiej w formie małego, praktycznego gadżetu, czyli popularnego power banku.
WięcejOdpowiednio dobrane gadżety reklamowe nie tylko przyciągają nowych klientów i pomagają zyskać rozgłos na rynku, ale także pełnią istotną rolę w budowaniu wizerunku marki. Wybór unikatowych upominków dla Twoich kontrahentów i partnerów biznesowych pozwoli Ci na wyróżnienie się w morzu konkurencji oraz zwiększy szanse na zapamiętanie marki.
WięcejMoże się wydawać, że współczesny marketing przeniósł się już zupełnie do Internetu. Codziennie korzystamy z komputerów i urządzeń mobilnych, robimy zakupy w sieci i tam również dokonujemy płatności. Jednak mimo tych wszystkich zmian gadżety reklamowe nadal górują w reklamie. Dlaczego?
WięcejBez wątpienia jednym z najpopularniejszych upominków reklamowych jest pendrive. To urządzenie wykorzystywane jest w każdej firmie, małej i dużej. Idąc jednak z duchem czasu, możesz pokusić się o inne, równie użyteczne i eleganckie reklamowe akcesoria elektroniczne. Co wybrać? Podpowiadamy!
WięcejChcesz zyskać lojalnego klienta? Zacieśnić Wasze relacje biznesowe? Podaruj mu praktyczne i funkcjonalne gadżety do kuchni. Reklamowe akcesoria sprawdzą się praktycznie w każdej branży – zwłaszcza w spożywczej i hotelarskiej, a indywidualnie dobrane zaskoczą i umilą dzień.
WięcejProwadzisz małe przedsiębiorstwo i zastanawiasz się, w jaki sposób trafić do szerszej grupy odbiorców? A może Twoja firma posiada już stabilną pozycję na rynku, ale chce pokazać swoim pracownikom i partnerom biznesowym, jak bardzo ich docenia? Niezależnie od powodu gadżety reklamowe z logo sprawdzą się idealnie. To forma reklamy, która działa od wielu lat.
WięcejZ roku na rok podróżujemy coraz częściej. Wyjeżdżamy na urlop nad morze, w góry, czasem za granicę. Podróżujemy służbowo i prywatnie. Ten potencjał ze spokojem mogą wykorzystać przedsiębiorcy. Gadżety podróżne z logo bądź hasłem reklamowym podarowane partnerom biznesowym i pracownikom ocieplą wizerunek marki i zdecydowanie ułatwią poruszanie się po świecie.
WięcejDobra reklama powinna być dopasowana nie tylko do branży Twoich klientów, ale także do pory roku czy specjalnych okazji, jak święta czy kolejna rocznica firmy. Z tego względu popularnością cieszą się gadżety na plażę, które są jednocześnie tanie, estetyczne i praktyczne. Po prostu sprawiają, że kontrahenci pamiętają o Tobie w chwilach relaksu nad wodą.
WięcejWiesz, jaki jest najbardziej skuteczny sposób na wyróżnienie się spośród konkurencji? Oferowanie klientom czegoś, czego nie dostaną u innych. Mogą to być oryginalne, niedostępne w innych miejscach produkty, dopieszczone pakiety usług albo… upominki reklamowe, perfekcyjnie dopasowane do potrzeb Twoich kontrahentów i partnerów biznesowych. To też niezwykle tanie rozwiązanie wspierające promowanie marki.
WięcejZyskanie przychylności klientów we współczesnym świecie to nie lada wyzwanie. Potrzebna jest ciekawa oferta, atrakcyjne ceny oraz perfekcyjne zarządzanie zasobami ludzkimi. Kropką nad i w każdej działalności będzie również reklama. I to nie taka banalna, ale z miłością do środowiska, czyli w formie ekologicznych gadżetów reklamowych.
WięcejPraca zdalna jest coraz bardziej atrakcyjna dla bardzo wielu grup zawodowych w których skład wchodzą zawody kreatywne, informatyczne. Mogą to być również prace księgowe czy graficzne. Dzięki pracy zdalnej można łatwiej dostosować harmonogram dnia do własnych potrzeb. Umożliwia to pogodzenie i osiągnięcie równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
WięcejCzy zdarzyło Ci się kiedyś zgubić klucze? Ciśnienie poszło w górę, na twarzy pojawiły się wypieki a serce zaczęło łomotać. Co teraz? Wymieniać zamki w mieszkaniu albo wybić szybę w samochodzie?Albo inny scenariusz, wyjmujesz z torebki telefon i widzisz, że cała szybka porysowała się od kluczy, no tego już za wiele. Rozwiązaniem na taką sytuację może być etui na klucze.
WięcejZmiana klimatu to dziś bardzo nośny temat i niestety dotyczy każdego z nas. Na co dzień doświadczamy takich zjawisk jak nieprzeciętne upały po których następują gwałtowne burze, coraz częściej doświadczamy w różnych regionach powodzi i bardzo gwałtownych zjawisk atmosferycznych. Małe dzieci niedługa nie będą mogły pochwalić się zdjęciem z bałwankiem, gdyż zanikają prawdziwe zimy. Susze, których doświadczamy z roku na rok w większym stopniu zagrażają uprawom, zwierzętom i w końcu nam samym.
WięcejWedług Wikipedii słuch jest zmysłem umożliwiającym odbieranie fal dźwiękowych. W życiu codziennym docierają do nas wszechobecne dźwięki, hałasy, i bodźcują nasz zmysł słuchu efektami pożądanymi i mniej pożądanymi. Należy pamiętać, że aby nasz słuch był sprawny i służył nam przez wiele lat musimy o niego dbać i co najważniejsze nie szkodzić mu niepotrzebnie. Słuchawki reklamowe to jeden z praktycznych gadżetów do promocji firmy, ale aby dobrze nam służyły musimy pamiętać o kilku rzeczach.
WięcejAtmosfera w pracy to niedoceniany, ale niezmiernie ważny element zarządzania w firmie. Ma wpływ na nasze poczucie bezpieczeństwa, motywację oraz zaangażowanie i wydajność w pracy. Trudno wyobrazić sobie, że wypełniamy swoje obowiązki na 120% jeśli idziemy do pracy z niechęcią i w stresie. W pracy spędzamy dużą część swojego życia, zatem przez ten czas zabezpieczamy swoje potrzeby dotyczące jedzenia i picia, ale również spotkań i rozmów między zadaniami.
WięcejW każdej branży organizowane są konferencje, podczas których przedstawiciele, właściciele i akcjonariusze spotykają się, aby omówić zagadnienia związane z prowadzoną działalności oraz w poszukiwaniu rozwiązań służącym rozwojowi firm, omówieniu zagadnień dotyczących danej branży a także w celu wymiany poglądów na temat rzeczywistości w jakiej działają. Konferencja może dotyczyć zagadnień naukowych, politycznych, biznesowych ale również być związana z ważnymi wydarzeniami i wówczas mamy do czynienia z konferencją prasową komunikującą bieżącą sytuację.
WięcejCukierki mogą być słodkie, kwaśne, mleczne. Mogą mieć smak owocowy, słony, kawowy lub miętowy. Do wyboru do koloru. Cukierki z logo to prosty sposób na skuteczną reklamę Poprzez doznania smakowe możesz trafić prosto w serce swojego klienta. Typy cukierków zależą od składników z jakich są wykonane. Cukierki reklamowe powstają dokładnie tak jak wszystkie inne, czyli poprzez odparowanie wody z syropu cukrowego i zagęszczenie do odpowiedniej konsystencji. W zależności od użytych dodatków zyskujemy pożądany smak. Cukierki z logo firmy mają w sobie potężna moc przekazu, umilają kontakt biznesowy, ocieplają wizerunek i pozostawiają dobre wrażenia.
WięcejHigiena to dziedzina z zakresu medycyny zajmująca się wpływem otoczenia na nasze zdrowie. Wpływ czynników naturalnych, środowiskowych oraz społecznych to elementy znajdujące swoje odbicie w naszym zdrowiu oraz psychice. Wiąże się to bezpośrednio profilaktyką czyli ochroną środowiska, otoczenia społecznego oraz naszego bezpośredniego kontaktu z nim. Najważniejsza jest ochrona osobista, od której zależy czy środowisko zewnętrzne będzie miało wpływ na nasze zdrowie. Infrastruktura komunalna, środowisko zurbanizowane, zagospodarowanie przestrzenne wpływają na nas bezpośrednio, zatem sami musimy zadbać o nasze zdrowie.
WięcejMaseczka higieniczna zyskała dziś wiele nazw i określeń. Spotkać możemy określenie maski antywirusowe, maski ochronne oraz maski chirurgiczne. Wszystkie te nazwy odnoszą się do różnych rodzajów masek. Niezależnie od typu maska na twarz ochronna ma służyć bezpieczeństwu naszemu oraz otoczeniu w jakim znajdujemy się w danym momencie. Nie chodzi tylko o wydychane powietrze, maska ma za zadanie chronić nas przed odruchowym dotykaniem twarzy , ust oraz nosa. Ne należy zapominać o podstawowych zasadach związanych z ich użytkowaniem. Po pierwsze, maska ochronna na twarz musi być stosowana wraz z innymi środkami antywirusowej profilaktyki. Są nimi mycie rąk, zachowywanie dystansu 1,5 do 2 m oraz jak wcześniej nadmieniliśmy, niedotykanie twarzy nieumytymi rękami.
WięcejSłodycze to węglowodany proste, które wytwarzają w naszym mózgu serotoninę, która służy przesyłaniu impulsów pomiędzy naszymi poszczególnymi komórkami nerwowymi. Serotonina nazywana jest potocznie hormonem szczęścia lub hormonem dobrego samopoczucia wywołującym uczucie radości oraz wspomagającym nas również w redukcji lęku i niepokoju. Gdy zjemy coś słodkiego w naszym krwioobiegu podnosi się stężenie insuliny, w mózgu podnosi się poziom serotoniny i zadowolenie, radość i szczęście zostają osiągnięte.
WięcejPodróże kojarzą się nam z wolnością, ale są jednocześnie elementem biznesowej rzeczywistości.Ciągłe bycie w biegu, przesiadki, loty, autobusy, taksówki są naszą codziennością dla tego istotne są gadżety podróżne, które pomogą nam lepiej funkcjonować i zorganizować się w trakcie podróżowania.
WięcejTeczki reklamowe z nadrukiem to bardzo dobry i popularny produkt do przechowywania dokumentów i jednocześnie umożliwiający promocję firmy. Teczki ofertowe służą do przekazywania klientom wszelkich materiałów promocyjnych firmy jak foldery, reklamówki, wizytówki czy katalogi. W ramach teczek reklamowych rozróżniamy teczki konferencyjne, teczki ofertowe, teczki z nadrukiem, okładki na dyplom, notatniki w formie teczki ale również aktówki, teczki z powerbankiem czy też organizery podróżne.
WięcejCzy słyszeliście kiedyś takie stwierdzenie „Mamo nudzi mi się” To zawsze brzmi w naszych uszach jak dzwon lub nawet jak odgłos karetki pogotowia. Co robić, co wymyślić? Jakie pomysły wykrzesać z naszej pamięci? Mamy kilka propozycji gadżetów reklamowych dla Waszych dzieciaczków.
WięcejWiosna jest jedną z czterech podstawowych pór roku w przyrodzie, charakteryzuje się umiarkowanymi temperaturami powietrza oraz umiarkowaną ilością opadu atmosferycznego. Parasole reklamowe z nadrukiem mogą być odpowiedzią na zmienną aurę oraz formę przekazu reklamowego Twojej firmy. Wiosną wraz z deszczem spływa jednak nadzieja rozkwitających kwiatów a krople wiosennego deszczu pobudzają świat i przyrodę do życia.Wiosenne dni to słońce na przemian z deszczem. Pogoda przynosi pierwsze letnie wartości temperatur ale również pojawiają się burze a czasem opady gradu. Na takie sytuacje dobrym rozwiązaniem mogą być duże parasole reklamowe. Przewaga opadów, chmur, a miejscami burze z ulewami i opadami gradu najczęściej zaskakują nas w nieodpowiednim momencie. Parasole reklamowe duże zabezpieczą nas przed przemoczeniem i grypą. Pomyśl o tym zawczasu i obdaruj swojego klienta parasolem reklamowym, zadbasz w ten sposób o swoją firmę poprze troskę o klienta, Fajne rozwiązanie dzięki któremu Ty wykażesz się troską i wypuścisz swoje logo w nieznane
WięcejDuża mnogość gadżetów reklamowych sprawia, że przed marketerami stoi dzisiaj trudne zadanie doboru odpowiedniego artykułu do kampanii. Reklama za pośrednictwem upominków reklamowych jest niezmiernie skuteczna, jednak musi być spójna a wybrane gadżety użyteczne.Sprawdzonym i pewnym sposobem na udaną promocję mogą być breloki reklamowe – gadżety, które sprawdzają się w każdej okazji.
WięcejCzas odgrywa dziś kluczową rolę w naszym życiu. Jest najcenniejszą walutą, a nawet czasem bezcenną. Każdy stara się mieć go pod kontrolą.Firmy które chcą być na czasie w reklamie warto, aby zainteresowały się zegarami reklamowymi. Te gadżety reklamowe odgrywają bardzo ważną rolę w naszym życiu codziennym. Zegarki otaczają nas wszędzie, abyśmy zawsze mogli kontrolować upływ czasu. To sprawia, że ciężko jest wskazać drugi równie użyteczny co popularny upominek reklamowy.
WięcejGotowanie potrafi być wielką pasją jak i przygodą. Ciągłe doskonalenie swoich umiejętności kulinarnych to proces który nie ma końca. Odkrywanie nowych smaków, poznawanie przepisów jak komponowanie własnych potraw wymaga dobrego zaplecza w postaci narzędzi. Dobrze w tej roli sprawdzają się przydatne gadżety do kuchni. Poniżej prezentujemy TOP 5 z naszej oferty.
WięcejSzybkie tempo panujące w naszym życiu jest powodem wielu chorób cywilizacyjnych. Największą walutą obecnego świata staje się czas i jego chroniczny brak. Presja i wywołany nią przewlekły stres działa destrukcyjnie. Obniżenie odporności, słaba wydajność w pracy. Naprzeciw tym problemom wychodzą antystresy z nadrukiem
Więcej„Moda przemija” to stwierdzenie jest tak samo trafne jak i błędne. Pewne trendy przychodzą, inne odchodzą, aby w końcu powrócić po pewnym czasie. Są jednak produkty, które wdzierają się w kanony mody raz i pozostają tam niemal na zawsze. Takim produktem są opaski silikonowe.
WięcejŚwiat gadżetów reklamowych oferuje różnorodne rozwiązania, pomocne przy promocji firmy. Od długopisów reklamowych, poprzez kubki z logo, po antystresy reklamowe - możliwości rozpowszechniania świadomości marki mogą okazać się bardzo wszechstronne. Istnieje jednak kategoria upominków reklamowych, która wyróżnia się na tle reszty, przede wszystkim sposobem ich przeznaczena - mowa tutaj o różnego rodzaju słodyczach reklamowych.
WięcejŚrodowisko, zanieczyszczenie klimatu, globalne ocieplenie to najgorętsze tematy roku 2020.Przed światem stoją wyzwania z jakimi dotychczas nie przyszło nam się zmagać. Temat ekologii to również istotny sygnał dla firm oraz marketerów , którzy powinni podjąć odpowiednie kroki w świecie reklamy i gadżetów promocyjnych. Czy Ty i Twoja firma jesteście na to przygotowani?
WięcejWręczanie gadżetów reklamowych dla klientów lub kontrahentów, związane z prowadzoną działalnością gospodarczą, jest traktowane jako koszt uzyskania przychodu (odliczenie VAT). Firmy muszą jednak działać w ramach ustalonych limitów, te z kolei są jednymi z najbardziej restrykcyjnych w Unii Europejskiej.
WięcejWszyscy je znamy. Plastikowe, metalowe, ze skuwką lub bez, wciskane, obracane. Zapewne jeśli masz teraz przed oczami biurko to na wyciągnięcie ręki znajdziesz 3 sztuki a na każdym będzie inne logo. Czy długopisy reklamowe to wciąż dobry sposób na promocję?
WięcejKubek jest jednym z najbardziej powszechnych elementów naszego życia codziennego.Towarzyszy nam w domu, w pracy, w szkole, w drodze na przystanek autobusowy, czy w trakcie dalekiej podróży wakacyjnej. Ten pospolity, na pierwszy rzut oka, przedmiot często zyskuje miano tego „ulubionego”. Kubek niejednokrotnie, nawet po kilku czy kilkunastu latach użytkowania, wciąż zajmuje „pole position” w naszych szafkach czekając aż sięgniemy po niego w odpowiedniej sytuacji. Kubek nie pyta, on wie, że właśnie miałeś ciężki dzień w pracy i oto nadeszła chwila relaksu przy popołudniowej herbatce. Wspiera Cię również rano, gdy ostatkiem sił czołgasz się w stronę szafki, bierzesz go do ręki, aby przygotować swoją ulubioną kawę, która da Ci dobry start na resztę dnia…a poza tym kubki z nadrukiem to świetne gadżety reklamowe!
WięcejSiła wręczania upominków reklamowych jest niepodważalna. Od najdawniejszych czasów ludzie się nawzajem obdarowywują w geście przyjaźni, wdzięczności czasem w formie podziękowania.Obdarowywanie lub bycie obdarowanym jest prawie zawsze miłym zdarzeniem jeśli zostaną zachowane zasady, wartości lub stosownosć wręczanego przedmiotu. Tak jak na imieniny kolegi nie wręczysz butelki wina i kwiatów, tak na randkę ze swoją ukochaną/ukochanym nie kupujesz „czteropaka” w sklepie ;)
WięcejSport już dawno przestał być dostępny jedynie dla zawodowców — stał się stylem życia, łączącym ludzi wyznających podobne wartości. Aplikacje w naszych telefonach liczą kalorie — te zjedzone i te spalone — kroki i kilometry. Pracodawcy dorzucają karnety na siłownię do pakietu benefitów, rośnie też popularność grupowych imprez sportowych, w których drużyny tworzone są przez pracowników tej samej firmy. Zachęcając swój team do wspólnego trenowania, wzmacniasz ducha zespołowego i poprawiasz relacje. Wysiłek fizyczny sprzyja także rozwiązywaniu konfliktów i pobudza kreatywne myślenie. Wszystko to brzmi dobrze, problem jest właściwie tylko jeden — najpierw musisz swoich ludzi zdopingować do działania.
WięcejWspólne wyjścia i imprezy firmowe już jakiś czas temu przestały być dodatkowym benefitem, oferowanym przez wąską grupę pracodawców. Moda na służbowe eventy przywędrowała do Polski z zachodu i wszystko wskazuje na to, że polscy pracownicy pokochali taką formę spędzania wolnego czasu. Jako pracodawca musisz pamiętać, że o ile Twoi podwładni traktują takie wyjście jako doskonałą zabawę, korzyści okażą się dużo poważniejsze — to głęboka integracja zespołu, która odczuwalnie przekłada się na atmosferę w biurze. Ponieważ wielkimi krokami zbliża się wiosna, dzisiaj zaplanowaliśmy piknik!
WięcejCoraz więcej firm zdaje sobie sprawę z potrzeby prowadzenia działań CSR-owych i angażuje w nie swoich pracowników. Społeczna odpowiedzialność biznesu to nie tylko akcje czysto wizerunkowe, lecz również — a może przede wszystkim — realny wpływ na otaczający nas świat oraz lokalne środowisko. Wytrawny biznesmen znajdzie sposób, by szerzyć proekologiczne poglądy wraz z bezinteresowną reklamą swojej firmy. Chcesz połączyć przyjemne z pożytecznym? My wiemy, jak to zrobić!
WięcejNa temat wagi i znaczenia reklamy w biznesie powstało wiele powiedzeń, a wszystkie podsumować można tym najpopularniejszym — Reklama Dźwignią Handlu. Jakość oferowanych przez Twoją firmę produktów lub świadczonych usług nie ma znaczenia, dopóki konsumenci nie dowiedzą się o Twoim istnieniu. W świecie, w którym bodźce i promocje zalewają nas ze wszystkich stron, ze szczególną uwagą należy dbać o podtrzymywanie przekazu reklamowego.
WięcejMuzyka powszechnie znana jest z tego, że łagodzi obyczaje, a piękniejsza od niej pozostaje tylko cisza. Ciężko znaleźć osobę, która nie posiada swojego ulubionego gatunku lub wykonawcy, a dla większości z nas to element niezbędny zarówno dla relaksu, jak i dobrej zabawy. Odpowiednio skomponowana ścieżka dźwiękowa to także doskonały akompaniament podczas pracy, a niejeden pracownik wprost przyznaje, że przy dobrej muzyce pracuje mu się po prostu lepiej. Jak zadbać o to, by ulubione dźwięki (a przy okazji logo Twojej firmy) towarzyszyło pracownikom, klientom i kontrahentom w sytuacjach prywatnych oraz zawodowych? Poznaj nasz ranking słuchawek, a także przenośnych głośników!
WięcejOkreślenie „globalna wioska” już dawno przestało być jedynie modnym sloganem i nawet te całkiem nieduże przedsiębiorstwa zaczynają prowadzić interesy na coraz większą skalę. Oczywiście, wiąże się to z koniecznością podejmowania wielu podróży służbowych — nie da się jednak ukryć, że żadna videokonferencja nie zastąpi spotkania twarzą w twarz. Jeżeli Ty lub Twoi współpracownicy często udajecie się w delegacje, koniecznie zapoznajcie się z naszym poradnikiem. O biznesie, podróżach oraz gadżetach wiemy wszystko i chętnie podzielimy się z Tobą kilkoma sprawdzonymi patentami.
WięcejZapraszając klientów lub potencjalnych współpracowników do swojego biura, zyskujesz oczywistą przewagę — jesteś na „swoim terenie”, który możesz zaaranżować tak, by wywrzeć na gościach jak najlepsze wrażenie. Chociaż lista dostępnych biurowych gadżetów zdaje się nie mieć końca, wybraliśmy dla Ciebie te najbardziej praktyczne. Gotowy na małe zakupy?
WięcejBycie „eko” już dawno przestało być fanaberią co bardziej świadomych obywateli, a stało się postawą, do której dąży już cały świat. Dla przedsiębiorców, prezesów, dyrektorów i właścicieli film jest to oczywista składowa CSR-u, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Dla przeciętnego człowieka są to natomiast codzienne, drobne gesty, dzięki którym zużywają coraz mniej plastiku.
WięcejBadanie przeprowadzone przez firmę Ipsos wykazało, że upominki reklamowe są postrzegane jako ważny i skuteczny element strategii marketingowej. Są świetną wizytówką firmy, budują znajomość marki i jej wizerunek.
WięcejKiedy słyszysz Kubek Reklamowy z nadrukiem, to co czujesz? Najczęściej kojarzy Ci się logo firmy lub po prostu reklama i kolejny kubek z nadrukiem w szafce kuchennej.
WięcejZastanawiasz się czasem, co mogłoby spowodować zwiększenie sprzedaży produktów, jakie masz w swojej ofercie? Może powinieneś pomyśleć nad wyróżnieniem się na tle konkurencji. Większość firm handluje podobnymi produktami i aby przebić się przez tłum stosuje różne zabiegi.
WięcejGadżety reklamowe trafiają do Twoich klientów (zarówno przyszłych, jak i obecnych) podczas rożnych okazji. Jeśli kierujesz je do konkretnej grupy docelowej i wysyłasz na dany adres, wiesz, że odbiorca przesyłki przynajmniej zwróci na niego uwagę. Nie masz tej pewności, gdy gadżety rozdajesz na targach, konferencjach i w innych podobnych miejscach. Każdy wręczony artykuł reklamowy to próba nawiązania kontaktu. Od Twojego wyboru przedmiotu zależy, czy pozytywnie zapiszesz się w pamięci obdarowanego, czy spalisz tę relację na samym starcie.
WięcejWiemy, który gadżet reklamowy nikogo nie zawiódł. Przedstawiamy jeden z najpopularniejszych gadżetów firmowych. Łatwo dostępny, przydatny każdemu i prosty w personalizacji. Oto mały, prosty produkt, bez którego nie wyobrażamy sobie dzielenia się plikami. Użyteczny w domu i w pracy. Pendrive.
WięcejJeżeli poszukujesz sposobu, aby zwiększyć rozpoznawalność swojej marki i wypromować swoją firmę, z pewnością trafisz na upominki reklamowe. Tego typu gadżety to reklama, dzięki której w łatwy sposób zdobędziesz nowych klientów. Można na nich umieszczać logo korporacji, dane teleadresowe lub napis czy slogan reklamowy.
WięcejKolejny raz Artigraf uczestniczył w 12 edycji Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2016. Jest to jedno z największych wydarzeń branży reklamowej .
WięcejDlaczego inwestycja w gadżety firmowe się opłaca?Czy warto wydawać pieniądze na gadżety firmowe? Po jakim czasie staną się inwestycją, a nie tylko (zbędnym?) kosztem? To trudne pytania, na które warto sobie odpowiedzieć przed zaplanowaniem funduszy w budżecie marketingowym. Kwestią, która z pewnością interesuje szefa firmy, jest to, czy w ogóle można sprawdzić jak gadżety firmowe są odbierane przez obdarowanych. Innymi słowy – czy zakup produktów reklamowych się zwraca?
WięcejOpracowanie kampanii promocyjnej przedsiębiorstwa kojarzy się najczęściej z drogimi reklamami w telewizji, ulotkami, postami sponsorowanymi w mediach społecznościowych itd. Tymczasem poza tymi działaniami warto odejść na chwilę od skomplikowanych kampanii i postawić na proste metody
WięcejChociaż świąteczna aura nie zaskoczyła nas białym puchem, to już siarczyste, styczniowe mrozy przekazały nam konkretny komunikat. Tak, Szanowni Państwo, oto skończyła się jesień i przyszła pora roku, którą niektórzy kochają (dzieci), inni mogą szczerze nienawidzić (kierowcy, którzy zapomnieli o wymianie opon).
WięcejJesteśmy mobilni, tak jak Ty. Dla Twojej wygody przygotowaliśmy nowy serwis internetowy. Już teraz możesz przeglądać ofertę Artigraf na dowolnym urządzeniu przenośnym: smartfonie, tablecie czy czytniku e-booków.
WięcejDnia 01.09.2015 w Chorzowie odbyły się targi OneDay Roadshow. Targi to idealne miejsce do rozmów o biznesie w miłej atmosferze i z możliwością nawiązania nowych kontaktów handlowych.
WięcejZ pozoru to nic wielkiego, drobny breloczek czy kolorowy długopis.Jednak z punktu widzenia promocji to pierwsza i być może najbardziej skuteczna metoda przywiązania klienta do marki, nikt się przecież nie oprze darmowym gadżetom , których w domu czy w firmie nigdy za wiele.
WięcejOdzież reklamowa to najbardziej skuteczna forma reklamy. W swojej ofercie posiadamy bluzy z logo, polary z haftem, T-shirty z nadrukiem oraz kurtki i Softshelle. W ramach propozycji posiadamy także takie grupy produktów jak odzież robocza, odzież sportowa, odzież biznesowa. Odzież z logo to dziś doskonały sposób dotarcia do klienta oraz świetna forma budowania przewagi konkurencyjnej.
WięcejZapraszamy Państwa do odwiedzenia naszego fanpage na facebooku.Już niebawem pojawi się tam więcej krótkich filmików reklamowych, prezentujących nasze produkty. Ponadto codzienna świeża porcja postów oraz nasze realizacje.
WięcejMasz pytanie? Służymy Państwu pomocą:
Tel: +48/12 356 55 41
Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.
Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:
Tel: +48/12 356 55 41
Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.