Gadżety reklamowe, czyli jak z pomysłem promować firmę
Gadżety reklamowe dla firm to wciąż popularna, a co najważniejsze, skuteczna forma promocji. Dlaczego przynosi spodziewane efekty? My już wiemy!
Jak dotrzeć do klienta?
Z każdej strony zalewa nas fala komunikatów. Reklamy płyną szerokim strumieniem z odbiorników, widzimy je na ulicach, w Internecie, a nawet odbieramy telefony, czy sms-y z promocjami. Trudno się przed tym bronić i coraz częściej nachalny komunikat zamiast zachęcać, nie pomaga w pozytywnym zapamiętaniu marki. Ktoś zapyta, czy proste produkty reklamowe dla firm pomogą?
Drobne gadżety reklamowe z nadrukiem nie mają tak szerokiego zasięgu jak kampania reklamowa w mediach. Mają natomiast inną ważną zaletę. Towarzyszą Twojemu klientowi w codziennych momentach i dyskretnie „przemycają” nazwę firmy do jego świadomości. Kubki reklamowe z nadrukiem, długopisy z logotypem, czy inne gadżety zapadają w pamięć kontrahenta. Przy podejmowaniu decyzji o współpracy, Twoje przedsiębiorstwo będzie już oswojone i rozpoznawalne. Jesteś na lepszej pozycji niż konkurencja.
Klasyka czy szaleństwo – jakie artykuły reklamowe dla firm wybrać?
Wybór idealnego gadżetu reklamowego nie jest prosty. Na pewno warto przemyśleć grupę klientów, którzy otrzymają gadżety reklamowe z Twoim logo. Co mogłoby ich ucieszyć? Poważni biznesmeni mogą nie docenić oryginalnej propozycji, podobnie jak ekscentrycznych kontrahentów znudzisz kolejnym długopisem. O niestandardowych gadżetach się mówi, z kolei tych popularnych codziennie używa. Twoje logo będzie widoczne, bo każdego dnia wyciągamy kubek, długopis, czy kalendarz. Na pewno nie zgadzaj się na kompromisy w zakresie wyglądu i jakości. Jako producent gadżetów reklamowych zachęcamy Cię do starannego doboru artykułów i poprzez to dbałość o dobre opinie o Twojej marce.
Jak rozpowszechniać gadżety firmowe z nadrukiem?
Produkty codziennego użytku możemy kierować do wszystkich klientów lub tylko do kluczowych bądź takich, na którym szczególnie nam zależy. W zależności od tego ustalamy budżet i szukamy spośród drobiazgów (breloczki, zapalniczki itp.) lub mniej powszechnych gadżetów reklamowych, jak na przykład zestawów do kawy, czy portfeli. Pamiętajmy też o produktach reklamowych na święta, czy noworocznych kalendarzach. Produkty możemy spersonalizować w zależności od branży obdarowywanego. W ten sposób są przydatną pamiątką i towarzyszą Twojemu klientowi cały czas.
Popularne wpisy w Akademii Gadżetów:
Jak powinien wyglądać skuteczny plakat reklamowy?
Lokowanie produktu coraz bardziej popularną formą reklamy - czym jest lokowanie produktu?
Słodycze reklamowe na Halloween
Świąteczne gadżety reklamowe
Tanie gadżety reklamowe za 1 zł!
Czym jest druk sublimacyjny i jak go wykorzystać
Kubek termiczny, czyli zimowy gadżet reklamowy
Portfel reklamowy - idealny na święta
Zegar reklamowy - prezent dla kontrahenta
Lizaki reklamowe - skuteczna forma reklamy
Prezenty na Nowy Rok
Świąteczne prezenty dla pracowników
Antystresy reklamowe – gadżet na nowy rok
Gadżety reklamowe – dlaczego warto z nich korzystać?
Wielkanocne gadżety reklamowe
Wzornik Pantone – co to jest?
Czy kubek z nadrukiem można myć w zmywarce?
Jakie gadżety reklamowe na targi wybrać?
Szklane kufle z nadrukiem – jakie wybrać?
Upominki dla pracowników – gadżety reklamowe na co dzień