Z jakiego powodu warto inwestować w Gadżety Reklamowe?

Na temat wagi i znaczenia reklamy w biznesie powstało wiele powiedzeń, a wszystkie podsumować można tym najpopularniejszym — Reklama Dźwignią Handlu. Jakość oferowanych przez Twoją firmę produktów lub świadczonych usług nie ma znaczenia, dopóki konsumenci nie dowiedzą się o Twoim istnieniu. W świecie, w którym bodźce i promocje zalewają nas ze wszystkich stron, ze szczególną uwagą należy dbać o podtrzymywanie przekazu reklamowego.

Gadżety Reklamowe — oryginalne czy skuteczne?

Gdy kolejni prezesi i dyrektorzy uświadamiali sobie potęgę reklamy, a świeżo powstałe działy marketingu kreowały pierwsze strategie, ich uwaga koncentrowała się na przedmiotach codziennego użytku. Owszem obrandowane logo firmy kubki są niemalże tak stare, jak sama idea gadżetów reklamowych, jednak ich popularność to nie dzieło przypadku. Oczywiście, w świecie reklamy liczy się oryginalność, która skłania nas do eksperymentów i zmusza do porzucania oklepanych rozwiązań. W efekcie część teoretyków reklamy oraz marketingu twierdzi, że gadżety typu kubki są już niemodne. Nie zapominajmy jednak, że od oryginalności ważniejsza będzie skuteczność, a tej kubkom odmówić nie można. W każdym większym biurze wolne szklanki i filiżanki kończą się przed południem — później kuchenne szafki świecą pustkami. Jeśli więc zadbasz o rozdanie wystarczającej ilości kubków z logo Twojej firmy, szanse na dotarcie do klientów wyraźnie wzrosną.

 

 

 

 

 

 

 

Łam stereotypy — latarka z otwieraczem hitem 2019 roku

Innym trendem, na który warto zwrócić uwagę to skracanie dystansu panującego między kontrahentami. Oczywiście, proces ten przeprowadzić należy subtelnie i umiejętnie, jednak jego skutki mogą uratować nawet poważnie zagrożoną współpracę. Swoich handlowców oraz przedstawicieli wyposaż w gadżet, dzięki któremu Twoja firma towarzyszy klientom i współpracownikom nawet w codziennych, nieformalnych chwilach. Latarka z otwieraczem do butelek to pomysł równie praktyczny, co ciekawy oraz niebanalny. 

 

 

 

 

 

 

Etui na wizytówki to nudny przeżytek? Nie z nami!

Nie zapominajmy jednak, że w biznesie najważniejsze okazuje się pierwsze wrażenie, a powinno być ono przede wszystkim profesjonalne. Jednym z najistotniejszych elementów nawiązywania nowych kontaktów jest wymiana wizytówek, a zadziwiająco ważną rolę odgrywa wizytownik. Chociaż utarło się, że powinien być on elegancki czy skórzany, my chcielibyśmy zaproponować Ci wersję aluminiową. Nie ustępuje ona swoim skórzanym kolegom pod względem szyku i elegancji, za to zdecydowanie bardziej rzuca się w oczy. Aluminiowy wizytownik to także doskonały pomysł na nietuzinkowy prezent, a dyskretnie umieszczone logo Twojej firmy będzie towarzyszyć obdarowanemu na co dzień.

 

 

 

 

 

 

 

Wyróżnij się albo zgiń — odwrotnie otwierany parasol.

Koronna zasada panująca w biznesie mówi — wyróżnij się albo zgiń. O uwagę klientów i kontrahentów walczyć należy na wszystkie możliwe sposoby. Wręczanie gadżetów reklamowych to nie tylko zwykła uprzejmość, ale też doskonały sposób na podkreślenie wyjątkowości Twojej firmy. Jeżeli pragniesz zaprezentować się od tej pomysłowej strony, koniecznie zamów odwrotnie otwierane parasole. Korzystanie z nich jest nie tylko wygodniejsze, ale i bezpieczniejsze — z uwagi na niecodzienną budowę, ryzyko przypadkowego pomoczenia odzieży podczas składania parasola jest naprawdę znikome. 

 

 

 

 

 

 

 

Gadżety reklamowe przyjazne środowisku.

Hasło „społeczna odpowiedzialność biznesu” na dobre weszło już do naszych słowników. Polscy przedsiębiorcy aktywnie prowadzą więc rozmaite akcje CSR-owe, a większość z nich jest ściśle związana z prezentowaniem proekologicznej postawy. Dobrym sposobem na zamanifestowanie „zielonych” poglądów jest także wybór odpowiednich gadżetów reklamowych. Coraz większą popularnością cieszą się torby na zakupy wielorazowego użytku. Ich posiadacze nie muszą korzystać z jednorazowych, plastikowych reklamówek, a umieszczone na nich logo będzie dobrze widoczne dla wielu osób.

 

 

 

 

 

 

 

Zanim jednak obierzesz konkretną strategię, przemyśl, jak sam czujesz się jako konsument nieustannie atakowany agresywnymi i natarczywymi komunikatami.
Co zrobić, aby znaleźć się jak najbliżej potencjalnych klientów, ale reklamować się w nienachalny, elegancki sposób?
Sekret tkwi w doborze odpowiednich gadżetów.

 

 

Archiwum newsów

Katalog gadżetów reklamowych i promocyjnych dla firm
Drukarnia
Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.