Gadżety reklamowe - czy one naprawdę działają
Każdy klient czy partner biznesowy to człowiek. A ludzie lubią być obdarowywani. I wbrew pozorom nie muszą to być drogie prezenty, na które wydasz krocie. Liczy się gest, a nie wartość upominku. Ważne jednak, by był on użyteczny i przyciągał uwagę. Tylko wtedy uzyskasz satysfakcjonujący efekt.
Jak wybrać dobry upominek reklamowy?
Nie każda strategia oparta o gadżety reklamowe z nadrukiem zadziała. Istotny jest bowiem dobór prezentów dla Twoich klientów. Stawianie na dużą ilość, ale niską jakość produktów obniży tylko pozycję firmy na rynku i zostawi po sobie zwykły niesmak. Zanim więc zdecydujesz się na zamówienie upominków, dokładnie przeanalizuj swoje działania. Powinny być one spójne z polityką firmy oraz jej wizerunkiem i wyznawanymi wartościami. Dodatkowo dobrze, by w pewien sposób łączyły się z branżą, w której działasz oraz wyróżniały Cię wśród tłumu.
Zadbaj również o wysoką jakość prezentów. Nawet małe gadżety powinny być trwałe i wytrzymałe na codzienną intensywną eksploatację. Dzięki temu długo będą wykorzystywane, a nadrukowane na nich logo przypominać im będzie o istnieniu Twojej firmy na rynku. Nie oszczędzaj więc, tylko dokładnie zaplanuj budżet. Badania pokazują, że prawidłowo dobrane upominki szybko się zwracają. Wystarczy tylko poczekać, aż pójdą w świat.
Pamiętaj, że estetyczne gadżety reklamowe dla firm w bezpośredni sposób opowiadają historię o Twoim przedsiębiorstwie. Są również miernikiem tego, na jakim poziomie świadczysz usługi i jakie produkty sprzedajesz. Dobieraj je mądrze.
Zaspokajaj potrzeby swoich klientów.
W doborze upominków reklamowych kluczowa jest ich funkcjonalność. Na nic zdadzą się wydane pieniądze, jeśli potencjalny klient wyrzuci przedmiot do kosza albo schowa na dno szuflady. Zastanów się, jak wygląda Twoja grupa docelowa i dopasuj gadżety reklamowe do ich potrzeb i preferencji. Niech towarzyszy im w codziennym życiu, w biurze, w domu podczas odpoczynku czy na wakacjach i w podróży. Zaspokojenie nawet tych najbardziej banalnych potrzeb wzmocni i poprawi wizerunek Twojej firmy na tle konkurencji.
Nie wahaj się również w wykorzystaniu oryginalnych gadżetów. Nawet zwykłe kubki zaprojektowane w unikatowy sposób sprawią, że wywołasz pozytywne skojarzenia i uśmiech na twarzach klientów. Dodatkowo takie upominki będą z pewnością pokazywane znajomym i rodzinie, co wzmocni przekaz marketingowy.
Piękne akcesoria reklamowe staną się jednak bezużyteczne bez trwałego i dobrze widocznego nadruku. Ważna jest metoda jego umieszczania, która różni się w zależności od wykorzystanego materiału w upominku. Zwróć uwagę również na kolorystykę, logotyp powinien się wyróżniać, tak by nikt nie miał wątpliwości, jaka firma go obdarowała. Zadbaj także, by był on odporny na słońce, wodę oraz inne niekorzystne warunki użytkowania przedmiotu. To Twoja reklama.
Popularne wpisy w Akademii Gadżetów:
Artykuły higieniczne - podstawa higieny
Biurowa kuchnia - szklanki z nadrukiem
Konferencja z klasą, filiżanki z nadrukiem firmowym
Prosty sposób na skuteczną reklamę - cukierki z logo
Reklamowe słuchawki z własnym logo - Jak sprawdzą się w praktyce?
Etui na klucze - Czy ktoś ich jeszcze używa?
Idealna reklama czyli torby reklamowe na zakupy
Przydatne gadżety do biura domowego - praca zdalna
Ekologiczne gadżety reklamowe – w trosce o środowisko
Najlepsze gadżety reklamowe na plażę, które wybrać
Przydatne gadżety reklamowe w podróży
Upominki reklamowe dla Twoich klientów
Elektroniczne gadżety reklamowe to nie tylko pendrive - ciekawe pomysły
Gadżety reklamowe - czy one naprawdę działają
Jak działają gadżety reklamowe
Oryginalne gadżety reklamowe, nasze nietypowe propozycje
Power bank z nadrukiem w formie breloczka – idealna reklama Twojej firmy
Reklamowe gadżety do kuchni, przydatne na co dzień
Kosmetyki reklamowe - sprawdzone i polecane kosmetyki wysokiej jakości
Najlepsze pomysły na pendrive reklamowy - nasze inspiracje