Smycze z nadrukiem, jako podstawowe wyposażenie firmowe
Są niezbędne podczas wszelkiego rodzaju konferencji, targów czy eventów organizowanych na masową skalę. To także niezbędne gadżety reklamowe dla każdego pracownika, pozwalający mu na sprawną pracę i poruszanie się po firmie. Na jakie modele najlepiej się zdecydować? I kiedy najlepiej pomyśleć o ich zakupie?
Pierwsza „wyprawka” dla pracownika powinna być jednocześnie użyteczna i spójna z polityką oraz wizerunkiem przedsiębiorstwa. Każdą nowo zatrudnioną osobę warto wyposażyć w artykuły piśmiennicze, notatniki oraz smycze reklamowe z nadrukiem. To niezbędny gadżet, zwłaszcza w dużych zakładach pracy, gdzie identyfikatory rfid stanowią klucz dostępu do różnych pomieszczeń i urządzeń w firmie. Taki identyfikator, który jest jednocześnie naszą wizytówką, bardzo łatwo zgubić albo zapomnieć o nim w trakcie spacerów po budynku. Smycz z uchwytem niweluje ten problem. Zwiększa się poziom bezpieczeństwa, gdyż mamy pewność, że żadna obca osoba nie będzie mogła bez zezwolenia poruszać po się zakładzie pracy.
Modele z karabińczykiem umożliwiają także przypięcie do smyczy kluczy lub telefonu służbowego. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie tylko pomagają pracownikom w wykonywaniu codziennych obowiązków, ale jednocześnie wzmacniają identyfikację z firmą. Ponadto, chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że smycze z nadrukiem wyglądają profesjonalnie, a niska cena umożliwia ich nabycie nawet przez przedsiębiorców z ograniczonym budżetem reklamowym.
Targi firmowe, konferencje i festiwale
Oryginalne i wysokiej jakości smycze reklamowe z logo firmy odgrywają istotną rolę podczas eventów oraz konferencji branżowych. Pozwolą na szybkie rozpoznanie pracowników danego przedsiębiorstwa, a zaprojektowane w unikatowy sposób przyciągną wzrok nie tylko osób zainteresowanych działalnością. Noszenie ich na szyi pracowników oraz wolontariuszy przyczyni się do szybkiego rozpoznania uczestników tej samej imprezy. Takie rozwiązanie sprawdzi się również w trakcie festiwali czy imprez dobroczynnych.
Jaki model smyczy reklamowej wybrać?
Musi być ona spójna z wizerunkiem marki. Sublimacja, czyli szczegółowy cyfrowy druk, pozwala na nieograniczone możliwości w zakresie kolorów i wzorów na smyczy. Ogranicza nas jedynie wyobraźnia projektanta. Wśród modeli znajdziesz smycze z logo o różnej grubości, w zależności od ich przeznaczenia, a także z wieloma udogodnieniami, np. świecące z ciemności, ze złączką bezpieczeństwa oraz w formie kabla z mikro usb do telefonów i tabletów. Możesz także wybierać spośród wielu dodatków do smyczy, jak uchwyty na identyfikator, zawieszki oraz przezroczyste plakietki na wizytówki.
Popularne wpisy w Akademii Gadżetów:
Artykuły higieniczne - podstawa higieny
Biurowa kuchnia - szklanki z nadrukiem
Konferencja z klasą, filiżanki z nadrukiem firmowym
Prosty sposób na skuteczną reklamę - cukierki z logo
Reklamowe słuchawki z własnym logo - Jak sprawdzą się w praktyce?
Etui na klucze - Czy ktoś ich jeszcze używa?
Idealna reklama czyli torby reklamowe na zakupy
Przydatne gadżety do biura domowego - praca zdalna
Ekologiczne gadżety reklamowe – w trosce o środowisko
Najlepsze gadżety reklamowe na plażę, które wybrać
Przydatne gadżety reklamowe w podróży
Upominki reklamowe dla Twoich klientów
Elektroniczne gadżety reklamowe to nie tylko pendrive - ciekawe pomysły
Gadżety reklamowe - czy one naprawdę działają
Jak działają gadżety reklamowe
Oryginalne gadżety reklamowe, nasze nietypowe propozycje
Power bank z nadrukiem w formie breloczka – idealna reklama Twojej firmy
Reklamowe gadżety do kuchni, przydatne na co dzień
Kosmetyki reklamowe - sprawdzone i polecane kosmetyki wysokiej jakości
Najlepsze pomysły na pendrive reklamowy - nasze inspiracje