Galanteria reklamowa – jak się sprawdzi w praktyce?

Poniedziałek, 2 Listopad 2020

Gadżety reklamowe większości z nas kojarzą się z prostymi i uniwersalnymi produktami, takimi jak długopisy czy kubki. Jednak firmy zaczynają zauważać, że wyróżnienie się na rynku wymaga wyjątkowego podejścia do promocji marki. Coraz częściej sięgają więc po ekskluzywne upominki biznesowe, do których z pewnością zalicza się galanteria reklamowa. Jak ją wykorzystać w firmie, aby była skutecznym i profesjonalnie prezentującym się prezentem? I najważniejsze – co możemy podarować naszym klientom?

Galanteria reklamowa – jak się sprawdzi w praktyce?

Luksusowe gadżety skórzane będą idealnym wyborem dla kadry kierowniczej oraz pracowników ze środowiska biznesowego. Sprawdzą się także w trakcie wynagradzania pracowników z długim stażem, podczas ich odejścia na emeryturę czy przy jubileuszu firmy.

Galanteria reklamowa – klasa sama w sobie

Wiele firm ostrożnie planuje budżet marketingowy, ograniczając koszty związane z nabyciem upominków reklamowych. Ich decyzje się nie zmieniają, a klienci cały czas obdarowywani są tymi samymi gadżetami reklamowymi. Warto jednak zastanowić się dłuższą chwilę nad możliwościami takiej kampanii. Spersonalizowana reklama potrafi zdziałać cuda, wystarczy tylko odpowiednio przeanalizować grupę docelową i dostosować prezenty do potrzeb i preferencji.

Reklamowa galanteria skórzana oferowana lojalnym partnerom biznesowym czy inwestorom szybko przyczyni się do kreowania zysków dla Twojego przedsiębiorstwa. Luksusowe prezenty przyciągać będą wzrok, a zadowoleni kontrahenci zaczną polecać Twoje usługi innym. Logotyp wytłoczony na skórze zrobi wrażenie na każdej osobie, co automatycznie spowoduje, że marka podświadomie pozostanie w jej pamięci. Nie musisz się także martwić o zbytnie naruszenie swojego budżetu reklamowego. Na rynku znajdziesz portfele i etui na klucze w przystępnych cenach, a gdy Twoja marka się rozwinie będziesz mógł skorzystać z prezentów droższych, jak zestawy piór z kamieniami szlachetnymi czy teczki konferencyjne z eko skóry.

Luksusowe upominki dla Twoich pracowników

Budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa powinno odbywać się na dwóch płaszczyznach: zewnętrznej i wewnętrznej. Sposób w jaki wypowiadają się o Tobie Twoi pracownicy jest niezwykle istotny nie tylko przez wzgląd na efektywność ich pracy, ale także szerzenie opinii o firmie w środowisku zewnętrznym. Jeśli zadbasz o własne otoczenie, masz pewność, że marka będzie postrzegana jako godna zaufania i profesjonalna. Skórzana galanteria reklamowa nada się do tego idealnie. Klasyczne formy gadżetów zachwycają od lat, a eleganckie opakowania i wysoka trwałość prezentów zachwycą każdego. Kiedy i co możesz podarować swoim pracownikom?

Pomyśl o skórzanych, spersonalizowanych kalendarzach z tłoczeniem na okładce. Podaruj je swoim pracownikom pierwszego dnia w pracy, tak aby mogli z nich korzystać na co dzień i planować swoje firmowe obowiązki. Dla osób często wyjeżdzających na konferencje i spotkania biznesowe przydadzą się teczki konferencyjne, wizytowniki oraz notesy z logo firmy, dzięki czemu dodatkowo reklamował będziesz swoją firmę na zewnątrz. Zestawy piór oraz power banki możesz wykorzystać w trakcie jubileuszy firmowych oraz w momencie, gdy któryś z Twoich wartościowych pracowników odchodzi na emeryturę.

Galanteria skórzana to bardzo dobry nośnik reklamy, jest wytrzymała i przyjemna w dotyku. Robi duże wrażenie i w prestiżowy sposób reklamuje Twoją markę.

Archiwum newsów