Galanteria reklamowa – jak się sprawdzi w praktyce?
Luksusowe gadżety skórzane będą idealnym wyborem dla kadry kierowniczej oraz pracowników ze środowiska biznesowego. Sprawdzą się także w trakcie wynagradzania pracowników z długim stażem, podczas ich odejścia na emeryturę czy przy jubileuszu firmy.
Galanteria reklamowa – klasa sama w sobie
Wiele firm ostrożnie planuje budżet marketingowy, ograniczając koszty związane z nabyciem upominków reklamowych. Ich decyzje się nie zmieniają, a klienci cały czas obdarowywani są tymi samymi gadżetami reklamowymi. Warto jednak zastanowić się dłuższą chwilę nad możliwościami takiej kampanii. Spersonalizowana reklama potrafi zdziałać cuda, wystarczy tylko odpowiednio przeanalizować grupę docelową i dostosować prezenty do potrzeb i preferencji.
Reklamowa galanteria skórzana oferowana lojalnym partnerom biznesowym czy inwestorom szybko przyczyni się do kreowania zysków dla Twojego przedsiębiorstwa. Luksusowe prezenty przyciągać będą wzrok, a zadowoleni kontrahenci zaczną polecać Twoje usługi innym. Logotyp wytłoczony na skórze zrobi wrażenie na każdej osobie, co automatycznie spowoduje, że marka podświadomie pozostanie w jej pamięci. Nie musisz się także martwić o zbytnie naruszenie swojego budżetu reklamowego. Na rynku znajdziesz portfele i etui na klucze w przystępnych cenach, a gdy Twoja marka się rozwinie będziesz mógł skorzystać z prezentów droższych, jak zestawy piór z kamieniami szlachetnymi czy teczki konferencyjne z eko skóry.
Luksusowe upominki dla Twoich pracowników
Budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa powinno odbywać się na dwóch płaszczyznach: zewnętrznej i wewnętrznej. Sposób w jaki wypowiadają się o Tobie Twoi pracownicy jest niezwykle istotny nie tylko przez wzgląd na efektywność ich pracy, ale także szerzenie opinii o firmie w środowisku zewnętrznym. Jeśli zadbasz o własne otoczenie, masz pewność, że marka będzie postrzegana jako godna zaufania i profesjonalna. Skórzana galanteria reklamowa nada się do tego idealnie. Klasyczne formy gadżetów zachwycają od lat, a eleganckie opakowania i wysoka trwałość prezentów zachwycą każdego. Kiedy i co możesz podarować swoim pracownikom?
Pomyśl o skórzanych, spersonalizowanych kalendarzach z tłoczeniem na okładce. Podaruj je swoim pracownikom pierwszego dnia w pracy, tak aby mogli z nich korzystać na co dzień i planować swoje firmowe obowiązki. Dla osób często wyjeżdzających na konferencje i spotkania biznesowe przydadzą się teczki konferencyjne, wizytowniki oraz notesy z logo firmy, dzięki czemu dodatkowo reklamował będziesz swoją firmę na zewnątrz. Zestawy piór oraz power banki możesz wykorzystać w trakcie jubileuszy firmowych oraz w momencie, gdy któryś z Twoich wartościowych pracowników odchodzi na emeryturę.
Galanteria skórzana to bardzo dobry nośnik reklamy, jest wytrzymała i przyjemna w dotyku. Robi duże wrażenie i w prestiżowy sposób reklamuje Twoją markę.