Czy klasyczna smycz reklamowa może jeszcze zaskoczyć?

Czwartek, 3 Grudzień 2020

Smycze reklamowe – gadżet stary jak świat, który z powodzeniem wykorzystywany jest w kampaniach marketingowych małych i dużych firm. Choć dla wielu wydaje się przestarzały, to jego moc budowania świadomości w umysłach klientów nadal jest ogromna. Ten prosty produkt wzbudzi pozytywne skojarzenia o marce, ale tylko wtedy, kiedy odpowiednio go przygotujemy. Co należy zrobić? Jak dać zwykłej smyczy reklamowej nowe życie?

Czy klasyczna smycz reklamowa może jeszcze zaskoczyć?

Zapomnij o podarunku tego gadżetu klientom. Czasy, gdy telefony komórkowe były do nich przypinane, minęły. Dzisiaj smartfony trzyma się w silikonowych i skórzanych etui. Wielu powie, że smycz reklamowa może przydać się do kluczy. Ale nie każdemu taki prezent będzie odpowiadał. Nie oznacza to jednak, że powinieneś rezygnować z jej używania. Wystarczy tylko odrobina kreatywności.

W biznesie smycze z logo nadal odgrywają niesamowicie istotną rolę. Przedsiębiorcy wykorzystują je na targach, konferencjach oraz w trakcie imprez masowych. To także znak rozpoznawczy pracowników zatrudnionych w jednej firmie. Przypina się do nich identyfikatory imienne, klucze oraz czytniki rfid. W pełnieniu tych funkcji nie mają sobie równych.

Zaczaruj swoją smycz reklamową

Z pozoru wszystkie smycze z nadrukiem wyglądają tak samo. Wprawdzie pomagają nam odróżnić pracowników od gości, są wyznacznikiem troski o bezpieczeństwo osób zatrudnionych (ograniczają wejścia osób z zewnątrz do firmy) oraz wpływają na sposób odbierania marki. Ale za to ogromny wybór wzorów i nieograniczone możliwości nadruku pozwalają na szybkie i skuteczne wyróżnienie się wśród tłumu. Jak to zrobić?

Zadbaj o oryginalny i przykuwający uwagę nadruk. Niech logotyp umieszczony na smyczy będzie dyskretny, a całą powierzchnię reklamową na produkcie pozostaw na wydrukowanie niebanalnej, wywołującej pozytywnej skojarzenia grafiki. Postaw na cytat związany z Twoją marką lub odróżniające Cię od wszystkich innych na rynku hasło reklamowe. W ten sposób zainteresujesz każdego. Kreatywny design smyczy zadziała jak magnez, przykuwając wzrok klientów w wielu biznesowych sytuacjach. Zachęci do rozmowy podczas zakupów w sklepie stacjonarnym, w trakcie wizyty klienta w Twoim biurze, a nawet na spotkaniu z kontrahentem w restauracji.

Jaki rodzaj smyczy wybrać, żeby się wyróżnić?

Najlepiej, aby smycz z logo miała jak największą powierzchnię reklamową. Dzięki temu wzmacniasz przekaz marketingowy i zwiększasz swoje szanse na zainteresowanie i zdobycie większej ilości klientów. Jeszcze lepiej, kiedy smycz umożliwia nadruk obustronny w nieograniczonej ilości kolorów, co dodatkowo pomaga Ci w swobodny sposób prowadzić kampanię. Oryginalny wzór takiego gadżetu również ma znaczenie, choć jest ono znacznie mniejsze w porównaniu z wyborem grafiki.

Najlepiej sprawdzą się smycze satynowe – niezwykle przyjemne w dotyku oraz świecące, które staną się niezastąpione w trakcie wieczornych eventów. Wysoką funkcjonalnością odznaczają się również modele ze złączką bezpieczeństwa oraz warianty krótkie, przeznaczone do noszenia na nadgarstku. Dobrze zaprojektowane smycze przyczynią się do zacieśnienia relacji biznesowych i sprawią, że trudno będzie Cię pomylić z konkurencją.

Archiwum newsów

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.