Czy klasyczne długopisy reklamowe mogą jeszcze zaskoczyć?

Poniedziałek, 28 Grudzień 2020

Wynalezione w 1938 roku, małe i towarzyszące nam na co dzień – długopisy. W dobie wszechobecnej cyfryzacji nadal zajmują wysoką pozycję na liście gadżetów marketingowych. To dzięki nim robimy notatki, podpisujemy ważne umowy czy sporządzamy listę zakupów. Ale czy mogą nas one jeszcze zaskoczyć? W jaki sposób wykorzystać ten popularny upominek do zrobienia efektu wow w umysłach klientów i wspólników?

Czy klasyczne długopisy reklamowe mogą jeszcze zaskoczyć?

Klasyczne długopisy reklamowe się sprawdzą, ale to te nietypowe, z małym charakterystycznym detalem, najlepiej dopasowanym do branży, przykują uwagę i zamagnetyzują wszystkich, którzy będą mieli okazję z nich skorzystać. Z perfekcyjnie umieszczonym logotypem bądź przesłaniem marki stanowić będą fundament każdej kampanii marketingowej, niezależnie od wielkości i branży przedsiębiorstwa.

Unikatowość podkreślona prostym długopisem

Klienci stają się coraz bardziej wymagający. Nie jest łatwo przekonać ich do kontaktu z marką przy pomocy zwyczajnych upominków reklamowych. Trzeba wykazać się wyobraźnią i kreatywnością, aby połączyć funkcjonalność gadżetu z oryginalnością i prostym przekazem marketingowym. Długopisy reklamowe z nadrukiem sprawdzą się za to do tej roli idealnie. W jaki sposób? Wystarczy odrobina magii i dodatków, których nikt nie spodziewałby się przy tym produkcie piśmienniczym.

Poziomica, linijka, rysik i podwójny śrubokręt w długopisie – czy to możliwe? Oczywiście, że tak! Taki model zachwyci pracowników budowlanych oraz tych zatrudnionych w warsztatach samochodowych. Idealnie nada się także dla firm, które zatrudniają głównie panów. Nigdy nie wiadomo, kiedy małe narzędzia mogą się przydać. Zadowolenie i zdziwienie na twarzach osób obdarowanych wywoła także długopis z popularnym obecnie spinerem oraz model ze specjalnie wygiętym uchwytem w taki sposób, aby można w nim było umieścić telefon. A kto z nas nie używa smartfonu do oglądania filmów na youtube, np. w trakcie przerwy w pracy? Relaksując się, osoba obdarowana podświadomie zobaczy logotyp wygrawerowany na długopisie i tym samym utożsami się z marką.

Długopisy reklamowe metalowe i ekologiczne – dlaczego nie?

Moda na bycie eko rośnie w nieznane. Wprowadzamy proste rozwiązania do naszego codziennego życia, warto więc wprowadzić je również do działu marketingowego. Tanie długopisy reklamowe ekologiczne wykonane są z biodegradowalnych materiałów, dzięki czemu mogą zostać w przyszłości ponownie przetworzone. Na rynku znajdziesz modele papierowe, z łusek kawowych, bambusa czy słomy pszenicznej. Tak prosty gest sprawi, że będziesz postrzegany jako odpowiedzialny i dbający o środowisko pracodawca.

Osobą kategorię stanowią długopisy reklamowe metalowe. Są trwałym i przepięknym upominkiem dla lojalnych partnerów biznesowych, kojarzonym z ekskluzywnością i elegancją. Możesz je podarować pojedynczo bądź w oryginalnie zapakowanych zestawach, np. z brelokiem czy wizytownikiem. Oryginalnością wykażesz się także, gdy w trakcie podpisywania ważnej umowy biznesowej zasugerujesz symboliczną wymianę długopisów. Z pewnością taki trik zacieśni relacje między partnerami firmowymi i wywoła pozytywne skojarzenia.

Archiwum newsów

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.