Kubek termiczny, czyli zimowy gadżet reklamowy

Piątek, 19 Listopad 2021

Zima zbliża się wielkimi krokami, a tym samym warto pomyśleć o odpowiednich gadżetach reklamowych na tę porę roku. Klienci na pewno będą mile zaskoczeni, otrzymując drobne podarunki na chłodniejsze dni, a my pokażemy się z dobrej strony.

Kreatywność i reagowanie na bieżące trendy to cecha szczególnie pożądana, bez względu na profil naszej działalności. Przygotowując strategię reklamową, warto to uwzględnić i zadbać o oryginalne i przydatne gadżety reklamowe dla klientów. Jednym z tych, który cieszy się ogromną popularnością, jest oczywiście kubek termiczny.

  • Czy kubek termiczny z nadrukiem to dobry pomysł na prezent na zimę?
  • Logo na kubku termicznym – jak powinno wyglądać?
  • Jaki kubek termiczny podarować klientom na zimę?

W artykule podpowiemy Ci, jakie produkty masz do wyboru, na które warto zwrócić uwagę oraz czym się kierować, zamawiając kubki z logo. Zaczynamy!

Kubki termiczne dla klientów na zimę – czy to dobry pomysł na reklamę?

Zimowa aura nie zawsze działa motywująco. Wychodząc z domu i wracając, kiedy dookoła jest jeszcze ciemno, czujemy się zmęczeni i pozbawieni motywacji. Brak słońca doskwiera wszystkim. Pozwalając sobie na drobne przyjemności, jesteśmy jednak w stanie poprawić sobie humor. Jak wiadomo, nic nie działa tak dobrze, jak kubek ciepłej kawy, herbaty lub czekolady.

Stojąc rano w korkach, pędząc do pracy, czy też podróżując komunikacją miejską, potrzebujemy solidnej dawki pobudzenia. Właśnie dlatego kubek termiczny jest praktycznym gadżetem, niemalże niezbędnym. Warto wykorzystać to w działaniach marketingowych firmy i zamówić kubki termiczne, które będą idealnym prezentem na chłodniejsze dni! Pomysł ten można wykorzystać na przykład na  Mikołajki czy też na Boże Narodzenie.

Zwróćmy również uwagę na to, że są one znakomitym nośnikiem reklamy. Widoczne na nich logo zostanie zauważone przez masę osób – w końcu kubki termiczne trzyma się przeważnie na widoku.

Logo na kubku termicznym

Ciepłe napoje w mroźne dni rozgrzewają i dodają sił. Na rynku dostępna jest masa różnego rodzaju kubków termicznych. Możemy wybierać spośród masy modeli, kształtów, pojemności, kolorów i według dowolnych preferencji. Nowoczesne metody druku sprawią, że na każdym z nich nasze logo będzie prezentować się równie dobrze i co ważne – będzie trwałe. Odpowiednio wyeksponowane nadruki są bardzo ważne – w końcu nie zapominajmy, że kubek termiczny ma być również reklamą naszej firmy.

Zanim wybierzemy odpowiednie modele tego rodzaju gadżetów, zadajmy pytanie, czy kubki termiczne można myć w zmywarce i czy w wyniku mycia nie będzie schodzić napis. Większość firm dba o takie detale, niemniej dobrze już na początku zyskać pewność w tym zakresie.

Wybierając taki przedmiot, należy zadbać o to, by przykuwał uwagę i dopracować szczegóły. Ważne jest dobranie kolorów kojarzących się z naszą marką. Równie istotne jest logo. Pamiętajmy, że znak firmowy na tle barwy kubka musi być wyrazisty. Zlewanie się logo z tłem jest jednym z największych błędów. Dobrze sprawdzają się kontrastowe kolory – dzięki temu spełniają swoją funkcję i reklamują naszą markę.

Innym wyznacznikiem jest trafny dobór materiałów – nadruk musi być odpowiednio widoczny, a nie na wszystkich kubkach osiągnięcie takiego efektu będzie proste. Ponadto logo powinno być dopasowane do budowy i kształtu kubka – poszczególne kubki termiczne różnią się np. rozmiarem. Dlatego też podstawą jest stworzenie odpowiedniego projektu – jeśli sami nie jesteśmy w stanie tego zrobić, to na pewno doświadczona firma oferująca gadżet reklamowe zaproponuje nam odpowiednie rozwiązania.

Podsumowując, zanim zamówisz kubki termiczne, zwróć uwagę na następujące czynniki:

  • kolorystyka – logo musi się wyróżniać
  • kształt kubka i jego wielkość – logo musi być odpowiednio dopasowane
  • materiał, z jakiego jest wykonany kubek
  • wielkość logo – nie może być za małe, ale nie powinno też przytłaczać
  • technika nadruku

Kubek termiczny na zimę

Aby kubki termiczne z nadrukiem przykuwały uwagę – bo przecież jest to jedna z ich funkcji – należy zadbać o detale. Kluczowa jest oczywiście dobra jakość i dopracowanie nadruku. Jeśli nasza marka kojarzy się z odpowiednimi kolorami, to oczywiście gadżety reklamowe, w tym także kubki termiczne, powinny powiadać te same barwy.

Oferta w zakresie kubków termicznych jest naprawdę spora. Dobrym rozwiązaniem jest zakup różnych modeli kubków z logo. Należy podkreślić, że kubki termiczne na zimę muszą być wykonane z odpowiednich materiałów – w końcu muszą one utrzymać ciepło. Jest to cecha, o której często się zapomina, a tymczasem to podstawa. Część materiałów utrzymuje temperaturę. Ciekawą opcją są kubki z grzałką – można je podłączyć do gniazda usb lub do gniazda zapalniczki w aucie.

Kolejną kwestią, którą warto wziąć pod uwagę, jest rozmiar oraz uchwyt. Niektóre osoby preferują długie, proste kubki, inni zaś wolą te nieco mniejsze z uchwytem. Inwestując w różne modele, na pewno trafimy w gust klienta.

Kubek termiczny reklamowy – jaki wybrać?

Wybierając kubki termiczne dla klientów, nie należy zapominać o tym, że powinny one być odpowiedniej jakości. Prócz tego, że są nośnikiem reklamowym, są także prezentem dla kontrahentów, a więc wskazane jest to, by były wykonane z odpowiednich materiałów, a przy okazji dobrze wyglądały. To, jakiej jakości akcesoria reklamowe wręczamy klientom, świadczy o firmie, a tym samym nie powinno się na gadżetach oszczędzać. Idealny gadżet reklamowy łączy w sobie funkcjonalność i odpowiedni design. Niewątpliwą zaletą kubków reklamowych jest również to, że te proste przedmioty pozwalają zaoszczędzić – jak wiadomo, kawa na mieście jest coraz droższa. Mając ciepły napój pod ręką, ochota na to, by wstąpić do kawiarni, jest znacznie mniejsza.

Popularne wpisy w Akademii Gadżetów:

Artigraf w zasięgu ręki
Artigraf na targach
Facebook - więcej krótkich filmików reklamowych
Hu! hu! ha! Nasza zima… nie taka zła?
Odzież reklamowa ze znakowaniem
Artigraf na Targach RemaDays Warsaw 2016
Dlaczego inwestycja w gadżety firmowe się opłaca?
Gadżety reklamowe, czyli jak z pomysłem promować firmę
USB - najpopularniejszy gadżet firmowy
Zwiększ rozpoznawalność marki.
Gadżety reklamowe – 3 propozycje, które nigdy nie zawiodą
Budowanie relacji z otoczeniem poprzez gadżety
Kubki Reklamowe, kubki z logo, kubki z nadrukiem
Badanie rynku upominków reklamowych.
Jak stać się „ECO” od Nowego Roku?
5 gadżetów, których nie może zabraknąć w Twoim biurze
Jak się przygotować do podróży służbowej
Muzyka w każdym miejscu - jak o to zadbać?
Z jakiego powodu warto inwestować w Gadżety Reklamowe?
Integracja pracowników — zadbaj o gadżety reklamowe na piknik

Archiwum newsów

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.