Antystresy reklamowe – gadżet na nowy rok

Wtorek, 4 Styczeń 2022

Gadżety reklamowe wcale nie muszą być nudne! Nieśmiertelne długopisy i kubki z logo wyglądają dziś zupełnie inaczej niż wiele lat temu, kiedy gratisy dla klientów dopiero zaczynały wchodzić na rynek.

Gadżety reklamowe wcale nie muszą być nudne! Nieśmiertelne długopisy i kubki z logo wyglądają dziś zupełnie inaczej niż wiele lat temu, kiedy gratisy dla klientów dopiero zaczynały wchodzić na rynek. Prócz standardowych prezentów, pojawiła się masa innych akcesoriów – kreatywność firm nie ma granic. W kampaniach marketingowych warto przeznaczyć określony budżet na oryginalne gadżety reklamowe – z jednej strony dzięki nim klient na pewno zapamięta markę, a z drugiej stanowią one świetny nośnik reklamy.

Nowy Rok to świetna okazja, by zaskoczyć klientów drobnym upominkiem. Wśród wielu propozycji, warto rozważyć antystresy, a więc akcesoria, które pozwalają się odstresować. W końcu styczeń to okres pełen wyzwań i robienia planów, a te nieraz wiążą się ze sporymi nerwami.

  • Czym są gadżety odstresowujące?
  • Jak działają gadżety antystresowe?
  • Gadżet antystresowy – czy warto?
  • Najpopularniejsze gadżety do ściskania z firmowym logo – szeroki wybór

Czym są gadżety odstresowujące?

Ile to razy w pracy zdarzało nam się ściskać nerwowo długopis lub ołówek, by ukoić nerwy po trudnej rozmowie czy też przy napiętym grafiku? Właśnie wówczas przydałby się przedmiot, który pozwoli się oderwać choćby na moment. Gadżety antystresowe są pożyteczne na co dzień. Te niewielkie zabawki mogą posiadać różne kształty. Są one na ogół wykonane z poliuretanu. Dzięki temu, że są miękkie, można je ugniatać, a jednocześnie zmuszają do wysiłku, gdyż stawiają lekki opór. Można je trzymać w dłoni, ale też np. podrzucać. Zabawki antystresowe odganiają negatywne myśli i napięcie, co przydaje się w każdej pracy. Co ciekawe, pozwalają one również skoncentrować się. W przypadku osób pracujących przy komputerze gniotki mogą służyć do ćwiczeń nadgarstków w trakcie przerwy i poprawić krążenie. Idealnie sprawdzą się także na krótkiej przerwie.

Jak działają gadżety antystresowe?

Popularne piłeczki antystresowe z nadrukiem kojarzy każdy z nas. Niegdyś były one kiepskiej jakości, a samo logo schodziło po kilku dniach. Dzisiaj ich wytrzymałość jest już inna, napis na nich wydrukowany jest trwały, a swoją formą nawiązują one do określonej marki lub branży. Gadżet antystresowy przydaje się w każdym biurze, ale też w domu podczas pracy zdalnej. Nie jest to jedynie zabawka, czy też przedmiot, który pozwala się oderwać. Jak sama nazwa wskazuje, pomaga on w jakimś stopniu zwalczyć stres i po prostu się zrelaksować. Ściskając gniotki, uspokajają się myśli, ale też zwiększa się koncentracja, a nieraz nawet kreatywność. Wszystkie te cechy są istotne niemalże w każdej branży. Każdy sposób na to, by dać odpocząć naszym myślom jest dobry – warto zaproponować klientom i pracownikom coś oryginalnego, a przedmioty do ściskania są jedną z takich opcji.

Stres, niepokój, napięty grafik, zbliżający się deadline – to tylko część tego, z czym codziennie zmagamy się w pracy. Niepokój towarzyszy na każdym kroku. Skupienie się na chwilę na czymś innym, ściskanie jakiegoś przedmiotu pozwala ukoić nerwy. Piłeczki antystresowe z logo są do tego celu idealne. Ułatwiają one radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy. Poza tym po prostu są odskocznią. Docenią ją wszyscy, a osoby w gorącej wodzie kąpane będą mogły rozładować swoje napięcie i porywczość w ciągu zaledwie chwili.

Gadżet antystresowy – czy warto?

Piłki antystresowe z nadrukiem to nie tylko hit w dużych korporacjach, ale też w mniejszych, kameralnych firmach. Takie przedmioty znajdujące się w zasięgu wzroku klientów budzą pozytywne skojarzenia, pokazują, że firma jest nowoczesna i otwarta na różne gadżety; a pracownikom pozwalają się zrelaksować i uspokoić. Nie należy również zapominać o najważniejszej ich funkcji, a więc o tym, że są one nośnikiem reklamowym – wydrukowane na nich logo będzie widoczne, a cały przedmiot spersonalizowany.

Energiczne i rytmiczne ściskanie różnych przedmiotów pozwala się uspokoić. Popularne gniotki i piłeczki antystresowe kojarzą się z likwidowaniem nerwów. Dobrym pomysłem jest zabranie ich ze sobą na konferencję, targi, czy też inne stresujące wydarzenie. Po trudnej rozmowie pozwalają one się rozluźnić. Niektórzy wykorzystują je również w trakcie medytacji.

Warto zwrócić uwagę na to, że takie gratisy dla klientów i pracowników budzą pozytywne skojarzenia. Choćby z tego względu są one znakomitym pomysłem na gadżet reklamowy. W końcu firma, której logo widnieje na piłeczce do ściskania, pomaga walczyć ze stresem. Napis widoczny na gniotku przyczynia się z kolei do wzrostu rozpoznawalności danej firmy i na pozytywnym kształtowaniu wizerunku. Piłka antystresowa z nadrukiem pozwala zająć myśli i na chwilę oderwać się czy też uspokoić w trudnych momentach – dlatego warto zainwestować w takie gadżety.

Najpopularniejsze gadżety do ściskania z firmowym logo – szeroki wybór

Antystresy stanowią zabawny gratis dla pracowników, ale też klientów. Pomagają one w radzeniu sobie ze stresem, ale też są świetną formą promocji. Wykorzystanie jej do reklamowania własnej firmy to ciekawy pomysł. Artigraf oferuje antystresy w dowolnym kształcie, dzięki czemu klienci mogą dobierać coś ściśle pod swoją branżę. Na każdym produkcie może zostać naniesione logo. Napis będzie trwały i nie będzie schodzić. Dzięki ciekawej personalizacji gadżet idealnie wypromuje firmę, a przy okazji na pewno zostanie zauważony.

Piłka antystresowa z nadrukiem to chyba najpopularniejszy przedmiot, jeśli chodzi gniotki do ściskania. Artigraf je dowolnie spersonalizuje. Oryginalniejszą propozycją są antystresowe kostki. Można wybierać spośród różnych kolorów i napisów.

Antystresy reklamowe można dopasować również pod branżę, a nawet pod zawód. Dla firm farmaceutycznych dobrym wyborem będą gniotki w kształcie serca. Branża budowlana może zdecydować się na antystresy w kształcie kasku. Wśród innych oryginalnych rozwiązań, rzucają się w oczy gniotki w kształcie żarówki, chmurki, kuli ziemskiej, czy też auta.

Podsumowanie

Dobry gadżet reklamowy musi być dobrej jakości, interesujący, a do tego nie kosztować majątku. Ważne jest również to, by taki gratis nie wylądował w śmietniku. Wręczając antystresy reklamowe, mamy pewność, że klient lub pracownik będzie pozytywnie zaskoczony. Takie drobiazgi powinny się znaleźć w każdy biurze!

Jakie zabawki antystresowe wybrać? Tak naprawdę zależy to wyłącznie od pomysłu na reklamę. Obecnie są one dostępne w różnych kształtach i formach – zarówno większych, jak i mniejszych. Wybierając piłki do ściskania lub inne gniotki, warto pomyśleć o odpowiedniej personalizacji – każda osoba doceni tu kreatywność i oryginalność.

Popularne wpisy w Akademii Gadżetów:

Artigraf w zasięgu ręki
Artigraf na targach
Facebook - więcej krótkich filmików reklamowych
Hu! hu! ha! Nasza zima… nie taka zła?
Odzież reklamowa ze znakowaniem
Artigraf na Targach RemaDays Warsaw 2016
Dlaczego inwestycja w gadżety firmowe się opłaca?
Gadżety reklamowe, czyli jak z pomysłem promować firmę
USB - najpopularniejszy gadżet firmowy
Zwiększ rozpoznawalność marki.
Gadżety reklamowe – 3 propozycje, które nigdy nie zawiodą
Budowanie relacji z otoczeniem poprzez gadżety
Kubki Reklamowe, kubki z logo, kubki z nadrukiem
Badanie rynku upominków reklamowych.
Jak stać się „ECO” od Nowego Roku?
5 gadżetów, których nie może zabraknąć w Twoim biurze
Jak się przygotować do podróży służbowej
Muzyka w każdym miejscu - jak o to zadbać?
Z jakiego powodu warto inwestować w Gadżety Reklamowe?
Integracja pracowników — zadbaj o gadżety reklamowe na piknik

Archiwum newsów

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.