Targi branżowe to znakomita okazja, by zaprezentować swoje usługi oraz spotkać się z obecnymi klientami i z osobami potencjalnie zainteresowanymi ofertą. Na tego rodzaju eventach pozyskuje się również nowe kontakty biznesowe. Żeby jednak tak się stało, należy odpowiednio przedstawić swoją firmę, wyróżnić się na tle konkurencji i sprawić dobre wrażenie. W tym celu warto wykorzystać gadżety reklamowe. W artykule podpowiadamy:
- Dlaczego warto inwestować w gadżety na targi?
- Jakie gadżety reklamowe zabrać na targi branżowe?
- Materiały reklamowe na targi – inspiracje
- Gadżety na targi pracy – co warto wybrać?
Dlaczego warto inwestować w gadżety na targi?
Każda firma wie, że warto uczestniczyć w targach branżowych. Dzięki temu jest się na bieżąco, a co najważniejsze – reklamuje się swoje usługi. W końcu marketing to nieprzerwany proces, który powinno się przeprowadzać na różnych poziomach. Targi sprawiają, że nasza firma jest po prostu widoczna, a tym samym wzrastają szanse na nawiązanie nowej współpracy biznesowej. Należy jednak podkreślić, że na takich wydarzeniach trzeba się odpowiednio zaprezentować. W tym celu przydadzą się gadżety reklamowe.
Budzą one pozytywne skojarzenia z daną marką i są miłym gestem. Klient otrzymujący podarunek będzie zaskoczony, ale też wyrobi sobie pozytywną opinię firmie. Dzięki takim gestom możemy wykreować odpowiedni wizerunek w jego oczach. Jak wiadomo, akcesoria z logo są znakomitym nośnikiem reklamy – warto to wykorzystać. Osoby obdarowane praktycznymi gadżetami będą z nich korzystać, a tym samym firmowe logo może zostać zauważone i jednocześnie zapamiętane przez sporą ilość potencjalnych klientów. Wybierając odpowiednie materiały promocyjne, dobrze jest wykazać się kreatywnością – będzie to dobrze świadczyło o firmie. Dobrej klasy gadżety reklamowe podkreślają prestiż danej firmy, dbałość o szczegóły i o relacje z klientami. Oczywiście wiele też zależy od charakteru naszej działalności i branży.
Stoisko firmowe na targi
Przygotowując się do targów, należy zadbać o to, by firmowe stoisko zostało odpowiednio przygotowane i wyróżniało się na tle innych. Gadżety promocyjne należy wyeksponować we właściwy sposób i zastanowić się nad tym, jak i w co je zapakować. Istotny jest też sam sposób ich wręczania. Tutaj warto zadbać o to, by osoby reprezentujące firmę były sympatyczne i kontaktowe, a jednocześnie posiadały wiedzę o oferowanych usługach i potrafiły ją przekazać w przystępny sposób. W końcu potencjalni klienci często na targach chcą się dowiedzieć szczegółów dotyczących danej firmy.
Jakie gadżety reklamowe zabrać na targi branżowe?
Materiały reklamowe na targi należy dobierać w zależności od charakteru eventu. Na wstępie warto też pomyśleć o tym, jakich klientów spotkamy na wydarzeniu. Zadbajmy o to, by gadżety targowe były powiązane w jakiś sposób z naszą branżą. Oczywiście nie jest to zasada, której należy ściśle się trzymać, gdyż istnieją uniwersalne materiały reklamowe. Pamiętajmy jednak o tym, że mają one promować markę. Nie chodzi o to, by logo było duże, ale powinno być zauważalne i naniesione właściwą technologią – dzięki temu będzie ono trwałe. Dobrze wybierać takie produkty, które stosunkowo często będą służyły obdarowanej osobie. Kubki reklamowe są tutaj znakomitym przykładem. Podkreślmy jednak, że powinny one reprezentować najwyższą jakość. Dotyczy to każdego gratisu. Dzisiaj podarunki dla klientów powinny być wysokiej klasy i charakteryzować się ładnym designem. Jeśli prezent szybko ulegnie zniszczeniu, to nie tylko nie spełni swojej funkcji, ale może też wpłynąć na negatywne postrzeganie naszej firmy.
Materiały reklamowe na targi – inspiracje
Dzisiaj każda firma ma masę możliwości, jeśli chodzi o wybór gadżetów reklamowych. Dostępne są produkty w różnych przedziałach cenowych. Wybierając się na targi, na wstępie należy zadbać o to, by akcesoria reklamowe były dostosowane do klientów i do charakteru eventu.
Kiedy mamy do czynienia z ważnymi wydarzeniami biznesowymi, to eleganckie gadżety reklamowe będą jak najbardziej odpowiednie. Pomogą one w stworzeniu jak najlepszego wizerunku danej firmy. W ofercie Artigraf możemy znaleźć mnóstwo produktów z tej kategorii. Galanteria reklamowa idealnie się sprawdzi. Etui na dokumenty i karty, teczki konferencyjne, czy też zegarki reklamowe to niebanalne akcesoria, które dodatkowo podnoszą prestiż naszej firmy.
Gadżety elektroniczne, czyli USB reklamowe i powerbanki z logo, słuchawki, to produkty, które są bardzo popularne, a jednocześnie doceniane przez osoby obdarowane. Takie akcesoria są przydatne i często używane, a tym samym spełnią swoją funkcję i będą znakomitym nośnikiem reklamy. Gratisy z tej kategorii sprawdzą się zarówno na eleganckich targach, jak i na standardowych. Z innych inspiracji warto wymienić np. pióro w etui, plecaki reklamowe, teczki na laptopa, czy też worki reklamowe z nadrukiem. Gadżety reklamowe na targi, które zawsze się sprawdzają, to m.in. akcesoria biurowe, torby, notatniki, długopisy i ołówki z logo, kubki reklamowe i oczywiście słodycze. Bardzo popularnym trendem są również eko gadżety reklamowe.
Gadżety na targi pracy – co warto wybrać?
Targi pracy to specyficzne wydarzenia. Mają one na celu pozyskanie nowych pracowników do firmy, nieraz wysoce wykwalifikowanych specjalistów. Przygotowując się do takiego eventu, warto na wstępie zadbać o to, by nasza firma została zapamiętana. Właśnie dlatego stoisko powinno być starannie wykonane – dzięki temu wyróżni się na tle innych. Potencjalni pracownicy lepiej zapamiętają firmę, gdy otrzymają choćby drobne prezenty z logo. Tłumy odwiedzających to cecha, która charakteryzuje takie targi. Gadżetów reklamowych nie może zabraknąć. Dlatego też należy przygotować je na jakiś czas przed wydarzeniem, a nie na ostatnią chwilę. Przydadzą się na pewno słodycze reklamowe, breloki, smycze reklamowe, kubki, długopisy, notatniki. Warto stworzyć drobne zestawy, które następnie zapakujemy w torby reklamowe. Logo będzie wówczas odpowiednio wyeksponowane, a osoba zainteresowana pracą w danej firmie na pewno będzie miała pozytywne skojarzenia.
Artigraf oferuje gadżety reklamowe na targi, które idealnie wpasują się w charakter działalności każdej firmy! Zadowolą one nawet najbardziej wymagających klientów. W asortymencie można znaleźć produkty odpowiednie na poważne, biznesowe targi branżowe, jak i na eventy, na których panuje luźniejsza atmosfera.
Popularne wpisy w Akademii Gadżetów:
Artigraf w zasięgu ręki
Artigraf na targach
Facebook - więcej krótkich filmików reklamowych
Hu! hu! ha! Nasza zima… nie taka zła?
Odzież reklamowa ze znakowaniem
Artigraf na Targach RemaDays Warsaw 2016
Dlaczego inwestycja w gadżety firmowe się opłaca?
Gadżety reklamowe, czyli jak z pomysłem promować firmę
USB - najpopularniejszy gadżet firmowy
Zwiększ rozpoznawalność marki.
Gadżety reklamowe – 3 propozycje, które nigdy nie zawiodą
Budowanie relacji z otoczeniem poprzez gadżety
Kubki Reklamowe, kubki z logo, kubki z nadrukiem
Badanie rynku upominków reklamowych.
Jak stać się „ECO” od Nowego Roku?
5 gadżetów, których nie może zabraknąć w Twoim biurze
Jak się przygotować do podróży służbowej
Muzyka w każdym miejscu - jak o to zadbać?
Z jakiego powodu warto inwestować w Gadżety Reklamowe?
Integracja pracowników — zadbaj o gadżety reklamowe na piknik