Gadżety reklamowe są dziś niezbędnym elementem w każdej firmie. Branża gratisów dla klientów i pracowników nieustannie się rozwija. Obecnie można wybierać spośród masy propozycji. Jednym z ciekawszych pomysłów są worki z nadrukami. Często zastępują one plecaki, a poza tym stały się modnym dodatkiem pasującym do wielu stylizacji.
- Worki reklamowe – dlaczego warto?
- Jakie worki z własnym nadrukiem wybrać?
- Na co zwrócić uwagę, zamawiając worki reklamowe?
Worki reklamowe – dlaczego warto?
Worki reklamowe już jakiś czas temu stały się bardzo popularne. Stanowią one znakomitą alternatywę względem plecaków i toreb sportowych lub treningowych. Ich przewaga polega między innymi na tym, że są lekkie, nie zajmują dużo miejsca i można je bezproblemowo upchnąć wszędzie. Sprawdzają się one na co dzień, ale też jako gadżety podróżne. Zamiast plecaka podręcznego można zabrać worki, które pomieszczą wszystko. Są też idealne na rower – nie obciążają pleców, a są praktyczne. Podczas robienia zakupów będą świetną alternatywą do reklamówek czy toreb. Pakując strój sportowy, czy to dla siebie, czy dla dziecka, również warto wykorzystać worki z nadrukiem – są lżejsze niż torby treningowe, a pomieszczą się w nich niezbędniki. Jeśli wybieramy się do miejsca, w którym należy zmieniać obuwie, to worek na buty z nadrukiem będzie na pewno bardziej estetyczny niż siatka. Zauważmy, że worki stały się też bardzo modne – często wykorzystuje się je jako dodatek do różnych stylizacji – zarówno damskich, jak i męskich.
Worki z nadrukiem – do czego je wykorzystać?
Oprócz wszystkich powyższych zastosowań, worki z nadrukiem można wykorzystać w swym biznesie na kilka innych sposobów:
- Opakowanie produktowe
Produkty firmowe warto zapakować właśnie w worki z nadrukiem. Na worku możne się znaleźć logo Twojej firmy, ale też coś o konkretnym produkcie, który został zamówiony przez klienta. Może znaleźć się opis i skład produktu oraz kod kreskowy.
- Opakowanie na gadżety reklamowe
Wręczając pracownikom lub klientom zestaw kilku gadżetów reklamowych, warto zapakować je w worki. Takie opakowanie na różne akcesoria sama będzie stanowić skuteczny gadżet reklamowy.
- Opakowanie prezentowe
Worki z odpowiednim nadrukiem, adekwatnym do okazji można wykorzystać zamiast torebki prezentowej.
- Podziękowanie dla klientów za zakupy
Worek z nadrukiem można dołączać do każdego zamówienia – będzie to stanowić doskonałe podziękowania dla klientów za dokonanie zakupu!
- Wizytówka
Warto wykorzystać ten innowacyjny pomysł i na woreczku umieścić podstawowe dane firmy. Następnie należy odpowiednio złożyć woreczek tak, by były one widoczne i pełniły funkcję wizytówki. Idąc o krok dalej, można umieścić także kod QR!
Jakie worki z własnym nadrukiem wybrać?
Dzisiaj worki reklamowe mogą wyglądać dokładnie tak, jak klient sobie życzy. Oferta Artigraf jest pod tym względem niezwykle urozmaicona. W ofercie można znaleźć różne kolory, jak i materiały, z których worki są wykonane. Ciekawą opcją są worki z bawełny organicznej, z konopi lub z bawełny z recyklingu – motywy eko są od dawna bardzo modne. Inwestując w takie gadżety reklamowe, można podkreślić, że dla danej firmy ekologia jest bardzo ważna. Interesującymi propozycjami są również torby prezentowe z juty. Dla firm ceniących sobie tradycyjne przedmioty proponujemy po prostu worki ze sznurkiem – są one dostępne we wszystkich kolorach i można je dowolnie personalizować. Dla wielbicieli eleganckiego designu proponujemy worki z grubszych materiałów. Co ważne, dowolnie spersonalizujemy produkt. Dzięki temu można uzyskać dowolny efekt. Nasi pracownicy doradzą, która opcja będzie najlepsza – szeroki wybór rozmiarów sprawia, że klient można dopasować ten gadżet reklamowy do prowadzonego przez siebie biznesu.
Jesteśmy pewni, że każdy klient znajdzie w naszym asortymencie zarówno droższe modele typu premium, jak i takie najzwyklejsze. Worki wyższej klasy są niezwykle wytrzymałe i pomieszczą wiele cennych przedmiotów. Warto też dopasować takie gadżety reklamowe do konkretnej kampanii – pamiętajmy, że prócz logo, na worku może zostać wydrukowany dowolny napis.
Na co zwrócić uwagę, zamawiając worki reklamowe?
Zamawiając worki na buty z nadrukiem, worki żeglarskie, czy po prostu standardowe, należy zwrócić uwagę na ich główną funkcję, czyli na to, że mają one być przede wszystkim nośnikiem reklamy. Oczywiście klienci i pracownicy będą mile zaskoczeni takim gratisem i firma będzie dobrze postrzegana, ale z punktu widzenia marketingu kluczowe jest to, by jak najwięcej osób dostrzegło logo.
Plecak z nadrukiem firmowym to mobilny nośnik treści reklamy. Im częściej worek będzie używany, tym więcej osób go dostrzeże. Mijani na ulicy przechodnie zobaczą logo, a jeśli będzie ono odpowiedniej wielkości i we właściwej kolorystyce, to na pewno je zapamiętają. Z tego względu tak ważny jest odpowiedni projekt. Każdy napis powinien być nadrukowany odpowiednią techniką. Nawet po wypraniu worka, powinien on być widoczny – tylko wówczas spełni swoją funkcję.
- W jakich branżach wykorzystać worek z napisem jako gadżet reklamowy?
Worek z napisem jest wykorzystywany jako gadżet reklamowy w firmach z różnych branż. Nie ma tu praktycznie żadnych ograniczeń. Szczególnie chętnie sięgają po nie firmy z branży turystycznej – biura podróży, właściciele pensjonatów i hoteli, linie lotnicze, przewoźnicy autokarowi i nie tylko. Nie jest to jednak reguła. Przydatność takich gadżetów jest uniwersalna.
Zbliżają się ciepłe miesiące – warto właśnie teraz zainwestować w worki z firmowym logo. W końcu teraz wiele osób będzie chętnie sięgało po takie rzeczy, które pomieszczą drobiazgi. Poza tym wiosną i latem więcej osób dostrzeże worki i nadruk widoczny na nich.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z asortymentem firmy Artigraf. Jesteśmy pewni, że każdy klient, bez względu na świadczone usługi, będzie w stanie wybrać idealne worki reklamowe.
Popularne wpisy w Akademii Gadżetów:
Artigraf w zasięgu ręki
Artigraf na targach
Facebook - więcej krótkich filmików reklamowych
Hu! hu! ha! Nasza zima… nie taka zła?
Odzież reklamowa ze znakowaniem
Artigraf na Targach RemaDays Warsaw 2016
Dlaczego inwestycja w gadżety firmowe się opłaca?
Gadżety reklamowe, czyli jak z pomysłem promować firmę
USB - najpopularniejszy gadżet firmowy
Zwiększ rozpoznawalność marki.
Gadżety reklamowe – 3 propozycje, które nigdy nie zawiodą
Budowanie relacji z otoczeniem poprzez gadżety
Kubki Reklamowe, kubki z logo, kubki z nadrukiem
Badanie rynku upominków reklamowych.
Jak stać się „ECO” od Nowego Roku?
5 gadżetów, których nie może zabraknąć w Twoim biurze
Jak się przygotować do podróży służbowej
Muzyka w każdym miejscu - jak o to zadbać?
Z jakiego powodu warto inwestować w Gadżety Reklamowe?
Integracja pracowników — zadbaj o gadżety reklamowe na piknik