Parasole reklamowe – gadżet reklamowy na wiosnę

Piątek, 22 Kwiecień 2022

Parasol to jeden z tych funkcjonalnych, a jednocześnie bardzo atrakcyjnych gadżetów reklamowych, który jest bardzo często wybierany przez przedsiębiorców. Tak naprawdę, może przydać się każdemu.

Parasol to jeden z tych funkcjonalnych, a jednocześnie bardzo atrakcyjnych gadżetów reklamowych, który jest bardzo często wybierany przez przedsiębiorców. Tak naprawdę, może przydać się każdemu. Świetnie sprawdzi się w lokalach, które wiosną i latem otwierają swoje ogródki i zapraszają do nich spragnionych cienia klientów. Równie dobrze taki parasol może zagościć na naszym prywatnym podwórku, dzięki czemu każdy znajomy, który zauważy logo na nim, będzie jednocześnie odbiorcą reklamy. Elegancki parasol reklamowy może zaskoczyć Twoich klientów, a także partnerów biznesowych, zwłaszcza, jeśli zamiast dużego parasola postawisz na mniejszy, idealny do ochrony przed deszczem. Możesz go podarować jako upominek w ramach owocnej współpracy czy z innych powodów. Sprawdź, jaką furorę robi parasol reklamowy i co warto o nim wiedzieć!

Jaki parasol reklamowy wybrać?

Parasole reklamowe z logo uchodzą za jedne z najpraktyczniejszych gadżetów, jakie można podarować swoim klientom, kontrahentom czy po prostu użyć jako promocji podczas konferencji lub targów tematycznych. Jednak parasol parasolowi nierówny. O jakich tutaj mowa? Tak naprawdę firmy zajmujące się gadżetami reklamowymi, takie jak Artigraf, oferują zarówno tradycyjne, małe parasole reklamowe z nadrukiem, których można użyć jako ochrona przed deszczem, jak i parasole duże służące z reguły wiosną i latem, kiedy upał daje się we znaki, a klienci chętnie spędzają czas w restauracyjnych ogródkach.

W sytuacji, kiedy decydujesz się na opcję numer dwa, warto zastanowić się, czy lepszy będzie parasol nowoczesny, a może jednak standardowy, z zakrzywionym uchwytem? W przypadku większych parasoli mamy również do dyspozycji znacznie większą powierzchnię na reklamę.

Niezależnie od tego, czy stawiasz na parasol mały, przeciwdeszczowy, czy duży, trzeba mieć na uwadze jego kompaktowość oraz materiały wykorzystane do konstrukcji. W przypadku firm zajmujących się przygotowywaniem gadżetów reklamowych, warto zwracać uwagę na jakość. Jeśli jest ona niska, zamiast dobrego wrażenia w przypadku klientów, możesz uzyskać całkowicie odwrotne.

Na co zwrócić uwagę decydując się na parasol reklamowy?

Gadżety reklamowe, takie jak parasol, mogą mieć różne cechy, na które warto zwrócić uwagę jeszcze przed ich zamówieniem. W przypadku zamawianych parasoli, kluczowe kwestie to chociażby:

  • Materiał – czasza parasola powinna zostać wykonana z wytrzymałego materiału. Dobrym wyborem będzie poliester, który jest bardzo trwały. Jeśli zdecydujemy się na poliester w wersji pongee, uzyskamy szybkoschnący i wodoodporny parasol.
  • Rozmiar parasola – na rynku znajdziemy zarówno małe parasole, jak i takie, których średnica śmiało przekracza 100 cm.
  • Tworzywo – to, z czego wykonana jest sama rączka, również ma ogromne znaczenie. Aluminium sprawia, że całość jest bardzo lekka i łatwo nią operować. Stalowe parasole są dużo cięższe, jednak stelaż może przetrwać znacznie więcej. Finalnie, stal jest trwalsza. Ostatnim tworzywem na konstrukcję jest włókno szklane. Ten z olei jest elastyczny, dzięki czemu elementy nie łamią się nawet podczas silnego wiatru.
  • Materiał na rączkę – to ostatni parametr, który musisz wziąć pod uwagę podczas zamawiania. Najbardziej eleganckim materiałem będzie drewno, które można pięknie przeszlifować i wykończyć. Automatyczne parasole często posiadają jednak plastikowe uchwyty.

Parasol reklamowy, czyli doskonała ekspozycja treści

To nie przypadek, iż parasole są tak często wybierane jako gadżety reklamowe. Trzeba podkreślić, że tylko praktyczne, przydatne gadżety robią prawdziwą furorę. Nie ma sensu stawiać na produkty, których zadaniem jest ładne wyglądanie na półce, w barku czy w komodzie. Nie trafią one do zbyt wielu potencjalnych klientów, kiedy nie będą pokazywane, eksponowane, użytkowane.

Nic więc dziwnego, że to właśnie parasole, kubki, powerbanki i wiele innych gadżetów wiodą prym na rynku akcesoriów promocyjnych. Wiele osób w okresie wiosennym i jesiennym zabiera ze sobą parasol, często zapobiegawczo, aby w przypadku oberwania chmury, ulewnego deszczu mieć się pod czym chronić. Często też rodzice pakują parasole do dziecięcych plecaków, jeśli te samodzielnie dostają się do szkoły.

Niezależnie od tego, jaką wielkość ma konkretny parasol, jest świetną formą ekspozycji reklamy. Podczas deszczu, czy latem, kiedy upał zbytnio grzeje, rozłożony parasol jest niczym transparent. Umieszczone na nim logo firmy jest widoczne ze wszystkich stron i fantastycznie działa jako ukryta reklama, lokowanie konkretnego produktu w przedmiocie, który przydaje się na co dzień.

Ze względu na swoje praktyczne zastosowanie, parasol zaliczyć można do najpopularniejszych nośników reklamy. Nie trzeba bać się tego rozwiązania, wręcz przeciwnie. Warto stawiać na parasole, jeśli chcesz wypromować swoje produkty lub po prostu swój biznes.

Parasol w ogrodzie fantastycznym miejscem na logo firmy

Parasol osobisty to rewelacyjny przedmiot, który można wykorzystać jako nośnik reklamy, jednak jeszcze lepszym może okazać się parasol ogrodowy. Parasole reklamowe ogrodowe nie dość, że dają znacznie większą powierzchnię na reklamę to dodatkowo umieszczane są głównie w miejscach publicznych. Organizacja festynu, ogródek restauracyjny działający wiosną czy latem, a także wiele innych miejsc może wykorzystywać parasole w logo właśnie Twojego przedsiębiorstwa. Będzie to więc doskonała opcja promocyjna, na którą warto bez wahania postawić.

Parasole reklamowe – cena takiego gadżetu będzie zależeć z pewnością od rozmiaru wybranego produktu, jak i ilości. W przypadku firm specjalizujących się w nadrukach na gadżetach promocyjnych, im większa zamówiona ilość, tym niższa cena w przeliczeniu na jeden przedmiot. Tak więc, opłaca się brać od razu większą ilość, ponieważ im więcej osób będzie mogło pochwalić się parasolem z logo Twojej firmy, tym skuteczniejszy okaże się całokształt działań promocyjnych Twojego działu zajmującego się marketingiem.

Popularne wpisy w Akademii Gadżetów:

Artigraf w zasięgu ręki
Artigraf na targach
Facebook - więcej krótkich filmików reklamowych
Hu! hu! ha! Nasza zima… nie taka zła?
Odzież reklamowa ze znakowaniem
Artigraf na Targach RemaDays Warsaw 2016
Dlaczego inwestycja w gadżety firmowe się opłaca?
Gadżety reklamowe, czyli jak z pomysłem promować firmę
USB - najpopularniejszy gadżet firmowy
Zwiększ rozpoznawalność marki.
Gadżety reklamowe – 3 propozycje, które nigdy nie zawiodą
Budowanie relacji z otoczeniem poprzez gadżety
Kubki Reklamowe, kubki z logo, kubki z nadrukiem
Badanie rynku upominków reklamowych.
Jak stać się „ECO” od Nowego Roku?
5 gadżetów, których nie może zabraknąć w Twoim biurze
Jak się przygotować do podróży służbowej
Muzyka w każdym miejscu - jak o to zadbać?
Z jakiego powodu warto inwestować w Gadżety Reklamowe?
Integracja pracowników — zadbaj o gadżety reklamowe na piknik

Archiwum newsów

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.