Słodycze na dzień dziecka z Twoim brandem

Poniedziałek, 16 Maj 2022

Wielkimi krokami zbliża się 1 czerwca. To Międzynarodowy Dzień Dziecka. Pogoda sprzyja festynom, koncertom i innym wydarzeniom pod chmurką. To świetna okazja, aby zaprezentować swoją firmę!

Wielkimi krokami zbliża się 1 czerwca. To Międzynarodowy Dzień Dziecka. Pogoda sprzyja festynom, koncertom i innym wydarzeniom pod chmurką. To świetna okazja, aby zaprezentować swoją firmę, a jednocześnie obdarować najmłodszych słodką przekąską. Podpowiemy Ci na jakie słodkości najlepiej się zdecydować i dlaczego warto wykorzystać ten czas.

Słodkości budzą pozytywne skojarzenia

Gdy jemy coś słodkiego, w naszych mózgach pobudzane są ośrodki przyjemności. Powiązujemy smakołyk z nazwą firmy, wydarzeniem, mile spędzonym czasem. Dzień dziecka to świetny moment na zamówienie słodyczy reklamowych. Będzie to miły dodatek do innych gadżetów promocyjnych, dzięki czemu umocnisz pozytywne skojarzenia, związane ze swoją działalnością. Dlatego właśnie warto jest wykorzystać ten produkt, powiązując go z własną akcją marketingową. A słodkości są niezwykle uniwersalne. Mogą gościć w siedzibie firmy, możesz zabrać je też ze sobą w plener czy na zamknięte spotkania. Gdy na opakowaniu pojawi się Twoje logo, z pewnością nie pozostanie ono niezauważone, szczególnie w przypadku, w którym smakołyk będzie naprawdę dobry!

Budując swój brand, warto pomyśleć nie tylko o swojej grupie docelowej, ale i o jej otoczeniu. Nawet jeśli Twoja firma świadczy usługi lub przygotowuje produkty skierowane stricte do dorosłych, warto pamiętać, że ci dorośli mogą mieć dzieci lub wnuki. Słodycze reklamowe możesz więc wykorzystać podczas różnego rodzaju pikników, festynów, imprez sportowych, konkursów, a także wizyty klientów w siedzibie Twojej firmy. Świetnie sprawdzą się szczególnie teraz, w okresie wiosenno-letnim, gdy otoczenie jest bardziej rozluźnione i przyjaźniej nastawione do świata.

(Nie)tylko dla dzieci

Reklamowe słodycze posiadają indywidualnie projektowane opakowania. Może znaleźć się na nich logo Twojej firmy, jej nazwa lub jakieś hasło, albo połączenie kilku z powyższych (np. logo plus hasło). Nie będzie to dla Ciebie duży wydatek, a na pewno się opłaci i wywoła wiele uśmiechów na twarzach. Pamiętaj, że każdy kiedyś był dzieckiem, więc przełom maja i czerwca to idealny czas na tego typu gadżety. Wręczając klientowi lub interesantowi np. taką krówkę lub lizaka, przywołasz u niego miłe wspomnienia, związane z czasem dzieciństwa. Będzie bardziej skory to nawiązania dialogu, a to może przełożyć się na realny zysk.

W tym czasie wiele firm pokazuje się na różnego rodzaju imprezach plenerowych, inne organizują konkursy dla najmłodszych związane ze swoją firmą, jeszcze inne w ramach wsparcia sponsorskiego przygotowują nagrody do konkursów organizowanych przez stowarzyszenia, fundacje czy inne OPP. W każdym z tych przypadków reklamowe słodycze na dzień dziecka będą strzałem w dziesiątkę. Stanowią one idealne uzupełnienie do nagrody rzeczowej, a jednocześnie mogą być osłodą dla dzieci, które nie zdobędą najwyższych laurów. Podczas pikników można rozdawać je najmłodszym i ich rodzicom, umilając im w ten sposób popołudnie. Kto wie, może uda ich się także zainteresować Twoją ofertą?

Jakie słodycze będą najlepsze na dzień dziecka?

Wybierając słodkości na dzień dziecka, warto kierować się najmłodszymi. Postaw więc na to, co najbardziej lubią dzieci. W naszej ofercie znajdziesz choćby lizaki, które możesz dopasować np. do swojej branży. Jeśli działasz w branży medycznej, świetnie sprawdzą się lizaki-szpatułki, które będą budować pozytywne skojarzenia związane z wizytą u lekarza. Dzięki nim dziecko może nauczyć i oswoić się w pokazywaniem gardła lekarzowi (taki lizak może być też świetną nagrodą dla dzielnego, małego pacjenta!). W asortymencie znajdują się też klasyczne lizaki-serduszka albo kulki w sześciennych opakowaniach, do których dziecko będzie mogło schować swój skarb, aby dokończyć smakołyk później. Ogromną popularnością cieszą się także cukierki! To chyba jeden z najlepszych pomysłów na szybkie słodycze promocyjne. Któż nie lubi landrynek, Michałków, śliwek w czekoladzie albo kultowych krówek? Na ich opakowaniach może znaleźć się Twoje logo.

Czekolada jest kolejną na liście „pokus”. Warto pomyśleć o zaopatrzeniu się w miniczekoladki, które opatrzone będą nazwą Twojej firmy lub hasłem, wymyślonym specjalnie na dzień dziecka. Słodkości w takim wydaniu są niezwykle urocze. Takie rozwiązanie docenią nie tylko najmłodsi, ale także dorośli. Skoro jesteśmy przy czekoladzie – które z dzieci nie lubi słynnych jajek z ukrytą niespodzianką? Dziś również i Ty możesz zaproponować najmłodszym taki gadżet. Smakołyk będzie opatrzony logo Twojej firmy, a wewnątrz może zostać ukryta karteczka z indywidualnym nadrukiem lub niewielka zabawka, która ucieszy każde dziecko!

Wiele osób zwraca uwagę na to, aby słodycze na dzień dziecka były bio i z mniejszą zawartością cukru, niż te tradycyjne. I takie także znajdziesz w naszej ofercie. Warto rozważyć zakup ciasteczek, które wytwarzane są z bioskładników, a do tego są kusząco chrupiące. Idealnie sprawdzą się jako dodatek do kawy lub przekąska z kubkiem soku. Takim słodyczom nikt nie powie „nie”, a i dieta nie będzie żadną wymówką!

Dobrze przemyśl projekt opakowania

Jeśli zamawiasz słodycze reklamowe, jakość produktu jest niezwykle ważna, ale równie istotne jest opakowanie. Chcesz przecież, aby to Twoją markę łączono z tą przepyszną, rozpływającą się w ustach krówką, czekoladą lub z tym fantastycznym, owocowym lizakiem. Zastanów się dobrze, co powinno znaleźć się na „papierku”. Większość firm wybiera umieszczenie na nim swojego logo. To nigdy nie jest zły pomysł, a tak naprawdę taki krok pomaga w budowaniu marki i zakorzenianiu jej w świadomości potencjalnych klientów. Przy okazji tworzenia słodyczy na dzień dziecka, warto jednak głębiej przemyśleć sprawę. Może poza logo dodać jakieś przewrotne, fikuśne hasło, nawiązujące do czasów dzieciństwa, może warto umieścić tam jakąś ciekawostkę albo zaczepkę?

Każdy dodatek do logo, nawiązujący do takiej okazji, jaką z pewnością jest dzień dziecka, na pewno jeszcze mocniej zapadnie w pamięci najmłodszych i dorosłych. Ważna jest również jakość druku, który przecież może być pełen kolorów i przyciągać uwagę. Warto w tym celu wybrać firmę, która podejmie się tego zadania i zaprojektuje dla Ciebie opakowanie w dobrej rozdzielczości.

Stawiaj na proste rozwiązania

Zamawiając słodycze reklamowe, warto stawiać na proste rozwiązania i współpracę z firmą taką, jak nasza. Prośba o wstępną wycenę jest niezwykle intuicyjna i zawiera podstawowe informacje. Postaramy się przygotować kosztorys najszybciej, jak to możliwe. Zaprojektowanie opakowania smakołyków odbywa się przy pełnej współpracy z klientem, a koszt jest obliczany indywidualnie, proporcjonalnie do stopnia skomplikowania zamówienia oraz ilości słodyczy. Co ważne, współpracując z nami nie musisz składać niebotycznie dużego zamówienia. Jeśli chodzi np. o krówki – realizujemy zlecenia na min. 5 kg, w przypadku lizaków lub ciastek w niektórych przypadkach mowa o min. 100 sztukach. To ilości idealne na niewielki event!

Popularne wpisy w Akademii Gadżetów:

Artigraf w zasięgu ręki
Artigraf na targach
Facebook - więcej krótkich filmików reklamowych
Hu! hu! ha! Nasza zima… nie taka zła?
Odzież reklamowa ze znakowaniem
Artigraf na Targach RemaDays Warsaw 2016
Dlaczego inwestycja w gadżety firmowe się opłaca?
Gadżety reklamowe, czyli jak z pomysłem promować firmę
USB - najpopularniejszy gadżet firmowy
Zwiększ rozpoznawalność marki.
Gadżety reklamowe – 3 propozycje, które nigdy nie zawiodą
Budowanie relacji z otoczeniem poprzez gadżety
Kubki Reklamowe, kubki z logo, kubki z nadrukiem
Badanie rynku upominków reklamowych.
Jak stać się „ECO” od Nowego Roku?
5 gadżetów, których nie może zabraknąć w Twoim biurze
Jak się przygotować do podróży służbowej
Muzyka w każdym miejscu - jak o to zadbać?
Z jakiego powodu warto inwestować w Gadżety Reklamowe?
Integracja pracowników — zadbaj o gadżety reklamowe na piknik

Archiwum newsów

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.