Okulary przeciwsłoneczne z nadrukiem - gadżet na plaże

Czwartek, 9 Czerwiec 2022

Okulary z nadrukiem przydadzą się każdemu turyście. Warto wiedzieć, że okulary z logo nie tylko powinny dobrze wyglądać i pasować do twarzy noszącej je osoby, ale przede wszystkim zawierać filtr UV, który ochroni nasze oczy i ich okolice.

Lato kojarzy się większości z nas z przyjemnym czasem relaksu i wypoczynku nad wodą. Jedni wybierają tradycyjne polskie morze, inni pobliskie jeziora, ale są też tacy, którzy stawiają na wyjazdy poza granice naszego kraju. Tak czy inaczej okulary z nadrukiem przydadzą się każdemu turyście. Warto wiedzieć, że okulary z logo nie tylko powinny dobrze wyglądać i pasować do twarzy noszącej je osoby, ale przede wszystkim zawierać filtr UV, który ochroni nasze oczy i ich okolice.

Okulary przeciwsłoneczne cena

Jeżeli chodzi o popularne okulary przeciwsłoneczne, ceny topowych projektantów mogą sięgać nawet kilkanaście tysięcy złotych. W przypadku tego rodzaju gadżetów z pewnością możemy liczyć na wysoką ochronę przed słońcem, ale prawda jest taka, że płacimy głównie za markę oraz logo firmy. Zwolennicy tego rodzaju akcesoriów przekonują jednak, że wykonanie okularów topowych projektantów gwarantuje nie tylko poczucie luksusu i możliwość utożsamienia się z marką, ale również pewność i solidność wykonania wszystkich elementów. Dodatkowo popularne okulary przeciwsłoneczne znanych firm można zareklamować w każdym przypadku. Obsługa akcesoriów wysokiej klasy jest zdecydowanie na wyższym poziomie niż w przypadku tańszych produktów – na przykład z pierwszego lepszego butiku czy marketu.

Okulary przeciwsłoneczne sportowe to osobna kategoria gadżetów. Tu liczy się przede wszystkim solidność wykonania i wysoki filtr UV. Okulary sportowe muszą być wygodne, aby nie spadały podczas treningów i umożliwiały wykonywanie swobodnych ruchów bez jakiejkolwiek obawy. Często są również wyposażone w dodatkowe warstwy materiałowe pochłaniające pot oraz mocowanie dookoła głowy.

Okulary logo z sieciówek z ubraniami to kolejna możliwość dla poszukujących tego rodzaju akcesoriów. Poza ubraniami w sieciowych sklepach z modą najczęściej znajduje się również sekcja z dodatkami. Znajdziemy tam czapki z daszkiem, kapelusze, szaliki, często również biżuterię oraz właśnie okulary słoneczne. Minusem jest to, że musimy czekać do rozpoczęcia sezonu, aby te letnie gadżety zagościły na wieszakach i stojakach. Jakie pozytywy niesie za sobą kupowanie okularów w sieciówkach? Z pewnością nie będą to okulary najtańsze, ale również nie tak drogie jak te sportowe czy od znanych projektantów. Możemy tu liczyć na całkiem sensowną jakość przy współmiernej cenie. Często sieciówki inspirują się fasonami ubrań prezentowanych na wybiegach i podobnie jest z akcesoriami – to dlatego możemy kupić tam bliźniaczy model okularów topowych projektantów, o których marzymy od dawna, płacąc za nie ułamek ceny. Nie odczujemy może wielkiego luksusu, ale nie dla wszystkich ma to tak duże znaczenie.

Okulary przeciwsłoneczne z marketu

Jeżeli najbardziej ze wszystkiego zależy nam na cenie produktu – wystarczy wybrać się do pierwszego lepszego marketu po rozpoczęciu sezonu letniego. Okulary przeciwsłoneczne znajdziemy wszędzie i to w okazyjnych cenach. Możemy je kupić przy okazji codziennych zakupów spożywczych i to w kilku różnych egzemplarzach. W tym przypadku moda dotycząca akcesoriów jest traktowana z przymrużeniem oka i chodzi przede wszystkim o zabawę.

Gadżety reklamowe na plażę i urlop

Zupełnie innym rodzajem okularów są te, których zadaniem jest promowanie konkretnej marki czy firmy. Wielu przedsiębiorców decyduje się na taki miły gest w stronę swoich klientów czy kontrahentów. Wybierając gadżety promujące warto jednak dobrze przemyśleć charakter swojej firmy, założenia, misję oraz nastawienie klientów. Okulary reklamowe sprawdzą się z pewnością w takich branżach jak dziennikarstwo radiowe, restauracje czy prywatna opieka medyczna. Sprzedając jednak ubezpieczenia lub nieruchomości – raczej tego typu gadżety nie będą pasować do wizerunku firmy.

Dbanie o jakość się opłaca

Decydując się na stworzenie różnego rodzaju gadżetów firmowych, warto zadbać o ich jakość. Jeśli będziemy starali się oszczędzić na okularach, długopisach czy balonikach – z pewnością gadżety te nie posłużą naszym odbiorcom zbyt długo. A to z pewnością przełoży się na odpowiednie nastawienie wobec firmy. Czym innym jest otrzymanie wartościowego prezentu w zamian za lojalność wobec firmy, a czym innym plastikowy gadżet, który połamie się po kilku minutach.

Zastanówmy się także jakie gadżety mogą być przydatne naszym klientom. W długopisy czy notesy są zaopatrzeni już praktycznie wszyscy. Może ciekawszym i sensowniejszym byłby powerbank czy nośnik pamięci flash. Gadżety oczywiście mogą nawiązywać do reprezentowanej branży – jeśli chodzi o rowery sprawdzi się bidon czy podręczna apteczka zapinana na ramę roweru, a w przypadku term i pływalni – zestaw z czepkiem czy cienki ręcznik pochłaniający wodę.

Jaki chcemy osiągnąć efekt rozdając gadżety?

Tu również musimy sobie odpowiedzieć na to ważne pytanie. Być może chodzi nam o szerokie rozpropagowanie znajomości marki – sprawdza się to w przypadku firm mało znanych na rynku. Wówczas lepiej zainwestować w większą liczbę tańszych akcesoriów, bo chodzi nam o zaznajomienie się z nazwą i działalnością przedsiębiorstwa. I tu sprawdzą się plastikowe długopisy i mnóstwo kolorowych balonów – dużo i tanio.

Może nam jednak chodzić o coś zupełnie innego. Być może posiadamy już swoją bazę klientów, którym chcemy odwdzięczyć się za lojalność wobec naszej firmy. Wówczas lepiej wybrać coś droższego, wysublimowanego i przeznaczonego dla wyjątkowych osób. Często duże przedsiębiorstwa przesyłają takim klientom kosze z drogimi czekoladkami, winem, dobrą kawą, wypiekami okolicznościowymi czy kwiatami. Tu gadżety odgrywają znacznie ważniejszą rolę niż samo rozpoznanie czy budowanie marki. Chodzi o utrzymanie kluczowych relacji biznesowych. W tym przypadku prezenty dla strategicznych partnerów wysyła się cyklicznie – zwłaszcza z takich okazji jak Boże Narodzenie czy Wielkanoc. Być może nie wydaje się to tak ważnym gestem, ale przedsiębiorstwa z dobrze rozbudowaną komórką handlową i public relations wiedzą, że takie działania długofalowe przynoszą znaczące korzyści.

Sprawdź najpopularniejsze wpisy na blogu:

Gadżety reklamowe - jak wyróżnić swoją firmę w tłumie konkurencji?
Kubek świąteczny - niezawodny prezent firmowy
Parasole reklamowe – gadżet reklamowy na wiosnę
Gadżety reklamowe – dlaczego warto z nich korzystać?
Reklama na czas! - Zegary reklamowe
Czy długopisy reklamowe faktycznie sprawdzają się jako gadżet reklamowy?
Notes reklamowy - gadżet nie tylko na nowy rok!
Szklane kufle z nadrukiem – jakie wybrać?
Reklamowe gadżety do kuchni, przydatne na co dzień
Ekologiczne gadżety reklamowe z logo – czy warto?
Artykuły higieniczne - podstawa higieny
Teczki reklamowe - zadbaj o swoje dokumenty
Etui na wizytówki z nadrukiem - gadżet dla każdego przedsiębiorcy

Archiwum newsów

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.

Help

Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:

Tel: +48/12 356 55 41

info@artigraf.pl

Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.