Czy klasyczne długopisy reklamowe mogą jeszcze zaskoczyć?
Klasyczne długopisy reklamowe się sprawdzą, ale to te nietypowe, z małym charakterystycznym detalem, najlepiej dopasowanym do branży, przykują uwagę i zamagnetyzują wszystkich, którzy będą mieli okazję z nich skorzystać. Z perfekcyjnie umieszczonym logotypem bądź przesłaniem marki stanowić będą fundament każdej kampanii marketingowej, niezależnie od wielkości i branży przedsiębiorstwa.
Unikatowość podkreślona prostym długopisem
Klienci stają się coraz bardziej wymagający. Nie jest łatwo przekonać ich do kontaktu z marką przy pomocy zwyczajnych upominków reklamowych. Trzeba wykazać się wyobraźnią i kreatywnością, aby połączyć funkcjonalność gadżetów reklamowych z oryginalnością i prostym przekazem marketingowym. Długopisy reklamowe z nadrukiem sprawdzą się za to do tej roli idealnie. W jaki sposób? Wystarczy odrobina magii i dodatków, których nikt nie spodziewałby się przy tym produkcie piśmienniczym.
Poziomica, linijka, rysik i podwójny śrubokręt w długopisie – czy to możliwe? Oczywiście, że tak! Taki model zachwyci pracowników budowlanych oraz tych zatrudnionych w warsztatach samochodowych. Idealnie nada się także dla firm, które zatrudniają głównie panów. Nigdy nie wiadomo, kiedy małe narzędzia mogą się przydać. Zadowolenie i zdziwienie na twarzach osób obdarowanych wywoła także długopis z popularnym obecnie spinerem oraz model ze specjalnie wygiętym uchwytem w taki sposób, aby można w nim było umieścić telefon. A kto z nas nie używa smartfonu do oglądania filmów na youtube, np. w trakcie przerwy w pracy? Relaksując się, osoba obdarowana podświadomie zobaczy logotyp wygrawerowany na długopisie i tym samym utożsami się z marką.
Długopisy reklamowe metalowe i ekologiczne – dlaczego nie?
Moda na bycie eko rośnie w nieznane. Wprowadzamy proste rozwiązania do naszego codziennego życia, warto więc wprowadzić je również do działu marketingowego. Tanie długopisy reklamowe ekologiczne wykonane są z biodegradowalnych materiałów, dzięki czemu mogą zostać w przyszłości ponownie przetworzone. Na rynku znajdziesz modele papierowe, z łusek kawowych, bambusa czy słomy pszenicznej. Tak prosty gest sprawi, że będziesz postrzegany jako odpowiedzialny i dbający o środowisko pracodawca.
Osobą kategorię stanowią długopisy reklamowe metalowe. Są trwałym i przepięknym upominkiem dla lojalnych partnerów biznesowych, kojarzonym z ekskluzywnością i elegancją. Możesz je podarować pojedynczo bądź w oryginalnie zapakowanych zestawach, np. z brelokiem czy wizytownikiem. Oryginalnością wykażesz się także, gdy w trakcie podpisywania ważnej umowy biznesowej zasugerujesz symboliczną wymianę długopisów. Z pewnością taki trik zacieśni relacje między partnerami firmowymi i wywoła pozytywne skojarzenia.