Kubki termiczne z logo – czyli jak połączyć funkcjonalność z reklamą

Środa, 25 Listopad 2020

To ponadczasowy gadżet reklamowy, który spodoba się każdej grupie docelowej, niezależnie od wieku, płci czy obszarów zainteresowań. Przecież kubkiem gorącej herbaty czy aromatycznej kawy raczymy się codziennie o poranku, a współczesny tryb życia sprawia, że często musimy taki napój pić w pośpiechu. Kubki termiczne z logo niwelują ten problem. Można je zabrać ze sobą i ze spokojem cieszyć się ciepłym napojem w trakcie drogi do pracy czy na uczelnie.

Kubki termiczne z logo – czyli jak połączyć funkcjonalność z reklamą

Każdy marketingowiec wie, że upominki reklamowe powinny być nie tylko oryginalne i ciekawie wyglądające, ale przede wszystkim niezwykle funkcjonalne. A co jak nie kubki termiczne zaspokoi nasze pragnienia i będzie wykorzystywane codzienne? Nadrukowany logotyp lub hasło reklamowe ukaże się w ten sposób przed oczami klienta za każdym razem, gdy sięgnie on po swój gorący ulubiony napój. W dodatku kubki termiczne występują w wielu wzorach, kolorach i wielkościach, dzięki czemu banalnie proste jest dopasowanie ich do preferencji osób obdarowywanych.

Kubki termiczne z logo – minimalizm podkreślający charakter marki

Ten niepozorny upominek ma niezwykle dużą powierzchnię reklamową, na której nadrukować można nawet bardzo skomplikowany logotyp, hasło reklamowe, cytat bądź ten dopasowaną do wizerunku marki grafikę. Dzięki temu siła przekazu znacznie wzrasta i przykuwa uwagę nie tylko osoby obdarowanej, ale także i jej otoczenia. Zwłaszcza, że kubki termiczne z logo firmy to gadżety reklamowe, które zabieramy ze sobą na małe podróże po mieście i dłuższe wycieczki. A to oznacza jedno – większe grono odbiorców potencjalnie zainteresowanych Twoją działalnością.

Kubki termiczne są często postrzegane także z drugiej strony – jako cegiełka przyłożona przez firmę w kierunku budowania lepszego, bardziej ekologicznego świata. Są wielokrotnego użytku i nie trafiają tak często do kosza jak to ma miejsce w przypadku jednorazowych papierowych kubeczków. Przedsiębiorcy korzystający z takich gadżetów reklamowych zyskują sympatię eko maniaków, wzbudzają dobre skojarzenia, w tym te szczególnie związane z troską o swoich klientów i kontrahentów.

Rodzaje kubków termicznych – co wybrać?

Choć są uniwersalne, zanim podejmiesz decyzję o kupnie określonego rodzaju tego upominku, dokładnie określ swoją grupę docelową. Kubki termiczne z nadrukiem w wersji bambusowej bardziej trafią do osób młodych, a te porcelanowe do klientów ceniących sobie nietypowe rozwiązania. Sprawdź także, czy kubki wykonane są z wysokiej jakości materiałów – np. stali nierdzewnej oraz trwałego plastiku - oraz czy posiadają szczelną i wytrzymałą pokrywkę, która zapobiegać będzie wylewaniu się napoju. Możesz podstawić również na subtelne dodatki, np. takie jak zaparzacz do herbaty.

Wybieraj spośród wielu pojemności i zachwycaj swoich klientów pięknym designem. Kubki termiczne to prezent idealny nie tylko na okres jesienno-zimowy – sprawdzi się również latem. Ciepła herbata to podstawa każdego śniadania, a kawę, według badań, połowa Polaków pije poza domem. Warto więc to wykorzystać.

Archiwum newsów