Targi branżowe i eventy tematyczne to doskonała okazja do promocji marki oraz nawiązania nowych kontaktów. To również możliwość zwiększenia rozpoznawalności marki oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy. Warto wybrać gadżety reklamowe na targi, które nie tylko przyciągną uwagę klientów, ale i sprawią, że twoja firma zostanie zapamiętana na długi czas.
Zastanawiasz się, jakie są najlepsze materiały promocyjne na targi? Czy wiesz, że idealnie dobrane personalizowane akcesoria targowe mogą zwiększyć zainteresowanie twoim stoiskiem oraz usługą?
Najczęściej wybierane gadżety reklamowe na targi branżowe to m.in.:
Długopis aluminiowy z rec. – Warto podkreślić, że długopisy reklamowe to nadal jedno z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Długopisy używane każdego dnia pozwalają opatrzyć się z Logo twojej firmy i zapamiętać ją na długi czas.
Bawełniana torba z recyklingu – W ostatnim czasie bawełniane torby wielokrotnego użytku na zakupy stały się niezwykle popularne. Co więcej, to nie tylko budowanie pozytywnego odbioru marki u danej osoby, ale i promocja na szeroką skalę. Klient używając torby na zakupy z twoim logo, promuje Twoją firmę innym użytkownikom wspólnej przestrzeni.
Bambusowa latarka z brelokiem – Przydatne gadżety reklamowe to bardzo miło odbierane upominki przez wszystkich klientów. Co więcej, mała latarka może świetnie sprawdzić się w wielu okolicznościach.
Brelok domek – Brelok do kluczy z twoim logo w kształcie domku lub innej figurze to doskonały sposób na promocję swojej marki.
Smycz 20 mm – Smycz z metalowym karabińczykiem bardzo często używana jest do zapięcia kluczy lub kart dostępu.
Składana torba na zakupy – Poręczny gadżet reklamowy, który używany jest każdego dnia.
Zestaw do rysowania 60 arkuszy – Przybory piśmiennicze z logo firmy są bardzo często wykorzystywane do promocji marki oraz zwiększenia rozpoznawalności firmy.
Jak zaaranżować stoisko targowe z gadżetami, aby osiągnąć sukces i wypromować swoją firmę? Niezbędne jest tutaj odpowiednie planowanie. Aby przyciągnąć dużą liczbę odwiedzających i zwiększyć szanse na promocję swojej firmy oraz nawiązanie nowych kontaktów z klientami i kontrahentami, na stoisku powinna się odbywać aktywna promocja marki.
Na swoim stoisku możesz zorganizować konkurs, w ramach którego wręczać będziesz upominki reklamowe. Gadżety reklamowe możesz również wręczać podczas odbywania rozmów i pogawędek z odwiedzającymi.
Pamiętaj, że nawiązanie relacji z klientem buduje pozytywny wizerunek firmy oraz zwiększa jego zaufanie do twoich usług. Atrakcyjne materiały promocyjne rozdawane podczas targów pomogą wyróżnić się twojej firmie na tle konkurencji.
Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:
Tel: +48/12 356 55 41
Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.