Gadżety z filcu to dziś niezbędny element identyfikacji wizualnej firm, zwłaszcza gdy problem ekologii podnoszony jest we wszystkich mediach i odmieniany przez wszystkie przypadki.
Filc jest wyrobem włókienniczym i może być wytwarzany z wełny oraz prawie wszystkich sierści zwierząt oraz niektórych włókien sztucznych. Obecnie najczęściej filc wykonuje się z przetworzonych butelek PET poprze recykling. Dawniej filcu używano głównie do wyrobu kapeluszy, dziś to zastosowanie bardzo się rozszerzyło. Stosujemy go do wykładzin dywanowych, wykładzin izolacyjnych, podkładek ale również do wyrobu beretów, pantofli, wkładek do obuwa i wielu, wielu nieliczonych przedmiotów codziennego użytku. Zatem gadżety reklamowe z filcu również wpisują się w te trendy.
Skoro filc uznany jest za jeden z najstarszych wyrobów włókienniczych, a jego ślady datuje się na 6500 lat p.n.e i stosuje się go do dziś, to oznacza, że jest materiałem niemal niezniszczalnym i bardzo, ale to bardzo praktycznym. W reklamie proste gadżety z filcu cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Są przyjemne w dotyku, łatwe do obrabiania i doskonałe do znakowania. Na gadżety z filcu można nakładać termotransfer z kolorową folią lub grawer laserowy. Produkty z filcu są niezwykle wdzięczne w użytkowaniu a dziś wpisują się w trendy i kanony mody. Dzięki strukturze materiału filc używamy do wyrobu etui na karty kredytowe, notesy lub organizery. Mamy także etui na paszport z filcu czy worek/pojemnik do trzymania różnych bibelotów. Z filcu wykonujemy również teczki konferencyjne. W zasadzie gadżety reklamowe z filcu mają nieograniczone możliwości, tylko wyobraźnia ogranicza nas przed tworzenie wszelakich rozwiązań. Proste gadżety z filcu charakteryzują się prostotą i stosunkowo niską ceną. Dziś filc pozyskiwany jest głównie z recyklingu, zatem klasyfikowany jest jako materiał ekologiczny, po odpowiedni impregnowaniu może być również wodoodporny. Zadbać o niego można stosując preparaty do impregnacji zamszu. Jeśli dojdzie do zmechacenia, można użyć golarki do wełny i przywrócić mu pierwotną świetność. Nie mamy golarki, w ostateczności możemy użyć maszynki do golenia, również doskonale się sprawdza.
Jak widać gadżety reklamowe z filcu są bardzo dobrym pomysłem na promocję firmy. Ich stosunek jakości do ceny, a także możliwości brandingu potwierdzają, proste gadżety z filcu mogą posłużyć nam do promowania firmy wśród klientów i kontrahentów. Jeśli chcemy w swoim przekazie reklamowym promować ekologię to gadżety z filcu wpisują się w ten trend bezdyskusyjnie.
Dokonując wyboru gadżetów reklamowych warto rozważyć gadżety reklamowe z filcu i umieścić je na liście najbardziej pożądanych wśród potencjalnych odbiorców.
Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:
Tel: +48/12 356 55 41
Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.