Branża reklamowa szybko dostrzegła wielki potencjał jaki niesie za sobą portfel reklamowy. Ponieważ jest to przedmiot używany w ciągu dnia wielokrotnie i wielu miejscach, portfel z własnym nadrukiem stał się przedmiotem do promocji firm i logotypów. Portfele z nadrukiem umożliwiają promowanie logo w nieograniczonym zakresie. W zasadzie wszyscy używamy portfele reklamowe a różnią się tym, że producent umieszcza na nich własny znak firmowy lub firma obdarowująca klienta przekazuje Ci portfel z własnym nadrukiem. Ponieważ portfel reklamowy to dość osobisty produkt, wręczenie go może doskonale wpłynąć na wzajemne relacje z klientem. W portfelu trzymamy pieniądze, karty kredytowe, bilety, karteczki z odręcznie zanotowanym telefonem czy adresem, ale również zdjęcia bliskich, drobne pamiątki czy symbole naszego wyznania. Są zatem bardzo cenne dla obdarowanych osób.
Portfel rozpoczął swoją podróż dookoła świat w Grecji ok. VII wieku p.n.e. Wówczas używano go jako woreczka na monety. Gdy w dobie renesansu pojawiły się banknoty papierowe, przybrał kształt dopasowany do ówczesnej waluty. Dziś, gdy większość płatności odbywa się drogą elektroniczną, portfele muszą mieć więcej przegródek i zakładek. Do niedawna portfele były przepastne, wielkie i mieściły wszystko co niezbędne do poruszania się po świecie. Dziś zauważa się nieco inną tendencję, a mianowicie mini portfele na 1-2 karty, dwa banknoty na wszelki wypadek i bardzo kompaktowy rozmiar, by zmieścić go w małej kieszonce spodni czy marynarki.
Pamiętajmy, że portfele reklamowe używamy są w sklepie, kinie, restauracji, na basenie i wielu innych miejscach. Taka różnorodność zaprezentowania logo nie jest możliwa na żadnym innym produkcie i poprzez żadne inne medium reklamowe. Portfel z nadrukiem najczęściej wyciąganą galanterią reklamową w obecności osób trzecich a to umożliwia zaprezentowanie logo również wielu postronnym osobom.
Ważne aby uwzględnić w wyborze portfela z własnym nadrukiem stosowność przekazu. Inny portfel reklamowy wręczymy naszemu wieloletniemu klientowi na stanowisku menedżerskim a inne portfele reklamowe podczas eventu integracyjnego dla pracowników jego firmy. Portfele reklamowe dla młodzieży będą miały jeszcze inny kształt i charakter. Dość istotny jest również czas życia produktu w przypadku portfeli reklamowych. Nie kupujemy ich tak często jak innych tanich gadżetów do masowego rozdawnictwa. Muszą zatem mieścić się w innej kategorii cenowej oraz charakteryzować się dość wysoką jakością.
W naszej ofercie mamy bardzo bogaty wachlarz portfeli reklamowych oraz innych gadżetów reklamowych. Posiadamy portfele skórzane, z eko skóry oraz materiałowe. Proponujemy portfele męskie, portfele damskie oraz bardzo dziś modne portfele mini. Dużym powodzenie cieszą się również portfele podróżne. Mamy takie służące do chowania różnych drobnych rzeczy czyli organizery, ale również takie z power bankiem, zabezpieczające dostęp do cywilizacji w najbardziej ekstremalnych okolicznościach. Dbając o bezpieczeństwo klientów wprowadziliśmy również portfele z zabezpieczenie RFID, które chronią karty kredytowe przed ich sczytaniem. Na wszystkich tych portfelach reklamowych zamieszczamy logo klientów poprze różne techniki znakowania jak tłoczenie, tłoczenie z folią(hot-stamping) albo grawer lub nadruk. Portfel z własnym nadrukiem to niebanalna forma promowania logo wśród klientów oraz kontrahentów.
Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:
Tel: +48/12 356 55 41
Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.