Kubki szklane z nadrukiem to dziś bardzo popularna forma reklamy. Mogą występować jako kubki szklane przezroczyste lub szronione oraz posiadać pojedyncze lub podwójne ścianki. Kubki reklamowe szklane z podwójnymi ściankami to dodatkowy efekt bezpieczeństwa, gdyż gorący napój nie parzy rąk. Najważniejszy jednak jest efekt estetyczny dający wrażenie zawieszonego w powietrzu napoju. To kapitalny trik reklamowy, pozwalający na wyróżnienie się firmy w natłoku reklamy. Należy pamiętać, że to również elegancja, gdyż kubki szklane z nadrukiem mogą być łączone z zastawą stołową, zatem nie musimy kojarzyć ich wyłącznie z reklamą ale również jako produkt do codziennego i prywatnego użytku.
Kubki szklane przezroczyste to również emocje. Wyobraźmy sobie pyszną kawę Latte z białą pianką u góry. Skojarzenia jakie przychodzą na myśl to wspaniały zapach, miła atmosfera, słodycz sernika, zapach cynamonu, kardamonu. To rozbudzenie zmysłów i ciepłe odczucia, a właśnie o to chodzi nam w relacjach z naszymi klientami i kontrahentami. Na bazie tych emocji możemy zapadać w pamięć, budować długotrwałe relacje oraz pozostawać w pamięci i kojarzyć się naszym klientom ciepło i przyjemnie.
Naczynia, które używane były od bardzo dawna, mogą przybierać rozmaite kształty, występują w wielu wzorach i kolorach. Posiadają różne wielkości i pojemności. Dziś w reklamie robią świetne i nowoczesne wrażenie, gdyż możemy znakować je wieloma technikami. Kalkomania szklarska wypalana jest w zakresie temperatur 600 st. C, co gwarantuje jej odporność na zmywanie w zmywarkach mechanicznych. Można zastosować również metodę piaskowania zwaną techniką Sensitive Touch. To szlachetny efekt oraz idealne rozwiązanie dla osób ceniących sobie niepowtarzalność i najwyższą jakość. Efekt wklęsłego zdobienia uzyskuje się w trakcie procesu dokładnego piaskowania powierzchni.
Idealny pomysł na elegancki upominek czy gadżet reklamowy z nadrukiem logo. To wysublimowany sposób na dotarcie ze swoim logo do klientów i kontrahentów, których traktujemy w sposób wyjątkowy. Taka forma przekazu jest dość osobista, a biorąc pod uwagę w jakich okolicznościach jest używa, może w bardzo subtelny sposób budować relacje i dobre skojarzenia. Wyobraźmy sobie poranek, pierwsze w chwile w pracy gdy włączamy komputer i w tym czasie robimy sobie poranną kawę z mlekiem. Bierzemy do ręki nasz ulubiony kubek (z logo kontrahenta). To dość przyjemne chwile, zatem czy warto inwestować w taką formę przekazu? Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że tak.
Warto też zwrócić uwagę, iż szkło jest delikatną formą, zatem sugeruje nam subtelność przekazu. Pamiętajmy, by logo nadrukowane na szkle nie było zbyt krzykliwe, nazbyt wyraziste, tym bardzie aby nie robić dwóch różnych nadruków z 2 stron. Zakłuci to przekaz, a efekt może być odwrotny od zamierzonego. Wysoka jakość i delikatność będzie naszym sprzymierzeńcem. Sprawdź również nasze kubki reklamowe.
Masz pytanie? Służymy Państwu pomocą:
Tel: +48/12 356 55 41
Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.