Gadżety reklamowe to nieodłączny element kształtowania wizerunku każdej firmy. Mimo tego, że strategie marketingowe nieustannie się zmieniają i dziś mamy szerokie pole do popisu, to drobne upominki dla klientów i pracowników w dalszym ciągu pozostają na topie.
WięcejIle to razy, oddając do druku jakieś materiały, byłeś zdziwiony tym, jak danej kolory przedstawiają się fizycznie? Często odbiegały one od tego, co widoczne było na monitorze.
WięcejOdpowiednie narzędzia marketingowe pozwalają wypromować każdą firmę. Wśród różnych rozwiązań i strategii, warto przeznaczyć określony budżety na gadżety reklamowe.
WięcejGadżety reklamowe wcale nie muszą być nudne! Nieśmiertelne długopisy i kubki z logo wyglądają dziś zupełnie inaczej niż wiele lat temu, kiedy gratisy dla klientów dopiero zaczynały wchodzić na rynek.
WięcejRozdawanie klientom lizaków – jeśli tego typu akcje reklamowe kojarzą Ci się z dawnymi czasami, to pora to odczarować.
WięcejŚwięta tuż za rogiem, więc jest to ostatni moment, by pomyśleć o prezentach. Tradycja rozdawania upominków jest obecna w większości domów. Od wielu lat zwyczaj ten jest praktykowany również w firmach.
WięcejKońcówka roku to czas podsumowań nie tylko w życiu prywatnym, ale także i zawodowym. W wielu firmach to również czas zamykania różnych projektów i wytężonej pracy, mimo tego, że okres poświąteczny i ogólne rozleniwienie wcale temu nie sprzyjają.
WięcejZima zbliża się wielkimi krokami, a tym samym warto pomyśleć o odpowiednich gadżetach reklamowych na tę porę roku. Klienci na pewno będą mile zaskoczeni, otrzymując drobne podarunki na chłodniejsze dni, a my pokażemy się z dobrej strony.
WięcejŚwięta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, zatem warto już teraz pomyśleć o prezentach dla klientów, kontrahentów i pracowników. Dzisiaj propozycji nie brakuje, jednakże warto postawić na coś eleganckiego i zarazem praktycznego.
WięcejPrezenty dla kontrahentów to obowiązkowy element kształtowania wizerunku każdej firmy. Bez względu na budżet przeznaczony na marketing, zawsze należy zadbać o poprawne relacje biznesowe.
WięcejPrzeglądając oferty agencji reklamowych i drukarni, bardzo często spotykamy się z opcją druku sublimacyjnego. Zastanawiasz się co to oznacza? Sprawdź nasz artykuł i dowiedz się więcej.
WięcejMimo tego, że do świąt zostało jeszcze trochę czasu, to warto już teraz pomyśleć o drobnych upominkach. W przypadku prezentów dla pracowników, klientów i kontrahentów sprawa jest troszkę skomplikowana. W końcu gadżety firmowe często są rozdawane na przeróżne okazje.
Więcej