Święta tuż za rogiem, więc jest to ostatni moment, by pomyśleć o prezentach. Tradycja rozdawania upominków jest obecna w większości domów. Od wielu lat zwyczaj ten jest praktykowany również w firmach.
WięcejKońcówka roku to czas podsumowań nie tylko w życiu prywatnym, ale także i zawodowym. W wielu firmach to również czas zamykania różnych projektów i wytężonej pracy, mimo tego, że okres poświąteczny i ogólne rozleniwienie wcale temu nie sprzyjają.
WięcejZima zbliża się wielkimi krokami, a tym samym warto pomyśleć o odpowiednich gadżetach reklamowych na tę porę roku. Klienci na pewno będą mile zaskoczeni, otrzymując drobne podarunki na chłodniejsze dni, a my pokażemy się z dobrej strony.
WięcejŚwięta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, zatem warto już teraz pomyśleć o prezentach dla klientów, kontrahentów i pracowników. Dzisiaj propozycji nie brakuje, jednakże warto postawić na coś eleganckiego i zarazem praktycznego.
WięcejPrezenty dla kontrahentów to obowiązkowy element kształtowania wizerunku każdej firmy. Bez względu na budżet przeznaczony na marketing, zawsze należy zadbać o poprawne relacje biznesowe.
WięcejPrzeglądając oferty agencji reklamowych i drukarni, bardzo często spotykamy się z opcją druku sublimacyjnego. Zastanawiasz się co to oznacza? Sprawdź nasz artykuł i dowiedz się więcej.
WięcejMimo tego, że do świąt zostało jeszcze trochę czasu, to warto już teraz pomyśleć o drobnych upominkach. W przypadku prezentów dla pracowników, klientów i kontrahentów sprawa jest troszkę skomplikowana. W końcu gadżety firmowe często są rozdawane na przeróżne okazje.
WięcejBoże Narodzenie to szczególny czas w roku. Mimo tego, że upominki nie są wówczas najważniejsze, to jednak nieodzownie się kojarzą ze świętami. Prócz prezentów dla bliskich, należy pomyśleć również o pracownikach, klientach i kontrahentach.
Więcej„Cukierek albo psikus!” – właśnie z takim okrzykiem wszystkim kojarzy się Halloween, które w Polsce jest obchodzone stosunkowo od niedawna. Święto to na dobre przeniknęło do naszej kultury i dzisiaj już nikt nie wyobraża sobie 31 października bez przebierańców, dzwonienia do drzwi oraz bez słodyczy.
WięcejGadżety reklamowe to istotny element kształtowania wizerunku firmy w oczach klientów. Niemalże każda strategia marketingowa, bez względu na branżę, uwzględnia określoną sumę na gratisy firmowe. Pomagają one kształtować odpowiednie relacje biznesowe i są zawsze mile widziane.
WięcejMimo tego, że branża marketingu nieustannie się rozwija i co rusz pojawiają się nowe formy reklamy, to część z nich pozostaje nieśmiertelna. Jako przykład wystarczy tu wymienić plakat reklamowy.
WięcejMimo tego, że nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, czym jest lokowanie produktu, to każdy z nas się z tym spotyka na co dzień. W końcu obecnie, zasiadając przed filmem, słyszymy informację, że zawiera on lokowanie produktu.
Więcej