Boże Narodzenie to szczególny czas w roku. Mimo tego, że upominki nie są wówczas najważniejsze, to jednak nieodzownie się kojarzą ze świętami. Prócz prezentów dla bliskich, należy pomyśleć również o pracownikach, klientach i kontrahentach.
Więcej„Cukierek albo psikus!” – właśnie z takim okrzykiem wszystkim kojarzy się Halloween, które w Polsce jest obchodzone stosunkowo od niedawna. Święto to na dobre przeniknęło do naszej kultury i dzisiaj już nikt nie wyobraża sobie 31 października bez przebierańców, dzwonienia do drzwi oraz bez słodyczy.
WięcejGadżety reklamowe to istotny element kształtowania wizerunku firmy w oczach klientów. Niemalże każda strategia marketingowa, bez względu na branżę, uwzględnia określoną sumę na gratisy firmowe. Pomagają one kształtować odpowiednie relacje biznesowe i są zawsze mile widziane.
WięcejMimo tego, że branża marketingu nieustannie się rozwija i co rusz pojawiają się nowe formy reklamy, to część z nich pozostaje nieśmiertelna. Jako przykład wystarczy tu wymienić plakat reklamowy.
WięcejMimo tego, że nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, czym jest lokowanie produktu, to każdy z nas się z tym spotyka na co dzień. W końcu obecnie, zasiadając przed filmem, słyszymy informację, że zawiera on lokowanie produktu.
WięcejPrócz celebrowania Dnia Chłopaka w gronie najbliższej osoby, coraz częściej również w pracy mężczyźni mogą liczyć na drobne podarunki.
WięcejO tym, jak ważną funkcję pełnią gadżety reklamowe, wie każda osoba z działu marketingu. Planując kolejną kampanię, warto zadbać o to, by upominki dla klientów były nie tylko praktyczne, ale przede wszystkim charakteryzowały się odpowiednim wzornictwem.
WięcejOdpowiednia strategia marketingowa jest niezwykle istotna przy reklamowaniu firmy. Dzisiaj istnieje wiele kanałów służących temu, jednak oprócz nowoczesnych rozwiązań, warto zainwestować w nośniki reklamy, a więc w gadżety dla klientów. O ile niegdyś wszystkie gratisy prezentowały się podobnie, o tyle dzisiaj jest z czego wybierać.
WięcejGadżety reklamowe to bardzo skuteczne narzędzie marketingowe. Należy jednak pamiętać, by posługiwać się nim odpowiednio. Dzisiaj inwestycja w długopisy z firmowym logo, czy w kubki z napisem, nie jest szczególnie kreatywna.
WięcejBadania pokazują, że kosmetyki i produkty higieniczne to trzecia najpopularniejsza kategoria znajdująca się na listach zakupów Polaków. Kampania marketingowa przeprowadzona szczególnie w branżach beauty oparta na tego typu produktach z pewnością da satysfakcjonujące rezultaty i zmiękczy serca klientek oraz partnerek biznesowych. Jakie kosmetyki reklamowe wybrać, aby ucieszyć każdą kobietę i sprawić, aby zapamiętała nas jako dbającego o wizerunek przedsiębiorcę?
WięcejWynalezione w 1938 roku, małe i towarzyszące nam na co dzień – długopisy. W dobie wszechobecnej cyfryzacji nadal zajmują wysoką pozycję na liście gadżetów marketingowych. To dzięki nim robimy notatki, podpisujemy ważne umowy czy sporządzamy listę zakupów. Ale czy mogą nas one jeszcze zaskoczyć? W jaki sposób wykorzystać ten popularny upominek do zrobienia efektu wow w umysłach klientów i wspólników?
WięcejBoże Narodzenie to wyjątkowy czas w roku. Przepełnia radością i spokojem każdego z nas. To też idealny moment na podziękowania i uszanowanie ciężkiej pracy Twoich pracowników, partnerów biznesowych czy klientów. Gadżety świąteczne podarowane z uśmiechem i serdecznością pozwolą chociaż na chwilę zapomnieć o biznesowych kłopotach i troskach. Jakie upominki wybrać, aby lepiej i skuteczniej budować więzi?
Więcej