Mimo tego, że nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, czym jest lokowanie produktu, to każdy z nas się z tym spotyka na co dzień. W końcu obecnie, zasiadając przed filmem, słyszymy informację, że zawiera on lokowanie produktu.
WięcejPrócz celebrowania Dnia Chłopaka w gronie najbliższej osoby, coraz częściej również w pracy mężczyźni mogą liczyć na drobne podarunki.
WięcejO tym, jak ważną funkcję pełnią gadżety reklamowe, wie każda osoba z działu marketingu. Planując kolejną kampanię, warto zadbać o to, by upominki dla klientów były nie tylko praktyczne, ale przede wszystkim charakteryzowały się odpowiednim wzornictwem.
WięcejOdpowiednia strategia marketingowa jest niezwykle istotna przy reklamowaniu firmy. Dzisiaj istnieje wiele kanałów służących temu, jednak oprócz nowoczesnych rozwiązań, warto zainwestować w nośniki reklamy, a więc w gadżety dla klientów. O ile niegdyś wszystkie gratisy prezentowały się podobnie, o tyle dzisiaj jest z czego wybierać.
WięcejGadżety reklamowe to bardzo skuteczne narzędzie marketingowe. Należy jednak pamiętać, by posługiwać się nim odpowiednio. Dzisiaj inwestycja w długopisy z firmowym logo, czy w kubki z napisem, nie jest szczególnie kreatywna.
WięcejBadania pokazują, że kosmetyki i produkty higieniczne to trzecia najpopularniejsza kategoria znajdująca się na listach zakupów Polaków. Kampania marketingowa przeprowadzona szczególnie w branżach beauty oparta na tego typu produktach z pewnością da satysfakcjonujące rezultaty i zmiękczy serca klientek oraz partnerek biznesowych. Jakie kosmetyki reklamowe wybrać, aby ucieszyć każdą kobietę i sprawić, aby zapamiętała nas jako dbającego o wizerunek przedsiębiorcę?
WięcejWynalezione w 1938 roku, małe i towarzyszące nam na co dzień – długopisy. W dobie wszechobecnej cyfryzacji nadal zajmują wysoką pozycję na liście gadżetów marketingowych. To dzięki nim robimy notatki, podpisujemy ważne umowy czy sporządzamy listę zakupów. Ale czy mogą nas one jeszcze zaskoczyć? W jaki sposób wykorzystać ten popularny upominek do zrobienia efektu wow w umysłach klientów i wspólników?
WięcejBoże Narodzenie to wyjątkowy czas w roku. Przepełnia radością i spokojem każdego z nas. To też idealny moment na podziękowania i uszanowanie ciężkiej pracy Twoich pracowników, partnerów biznesowych czy klientów. Gadżety świąteczne podarowane z uśmiechem i serdecznością pozwolą chociaż na chwilę zapomnieć o biznesowych kłopotach i troskach. Jakie upominki wybrać, aby lepiej i skuteczniej budować więzi?
WięcejKompetentni i lojalni pracownicy to skarb dla każdego przedsiębiorcy. Przyciągają klientów, generują sprzedaż i pomagają w utrzymaniu silnej pozycji na rynku. Jednak zdobycie pracownika z prawdziwego zdarzenia z roku na rok staje się coraz trudniejsze. Młodzi ludzie często zmieniają stan zatrudnienia, a swoich pracodawców traktują jak pojedynczy, krótki etap na ich drodze po drabinie kariery. Czy jest jakiś magiczny sposób, aby dobrego pracownika zatrzymać na dłużej?
WięcejSmycze reklamowe – gadżet stary jak świat, który z powodzeniem wykorzystywany jest w kampaniach marketingowych małych i dużych firm. Choć dla wielu wydaje się przestarzały, to jego moc budowania świadomości w umysłach klientów nadal jest ogromna. Ten prosty produkt wzbudzi pozytywne skojarzenia o marce, ale tylko wtedy, kiedy odpowiednio go przygotujemy. Co należy zrobić? Jak dać zwykłej smyczy reklamowej nowe życie?
WięcejTo ponadczasowy gadżet reklamowy, który spodoba się każdej grupie docelowej, niezależnie od wieku, płci czy obszarów zainteresowań. Przecież kubkiem gorącej herbaty czy aromatycznej kawy raczymy się codziennie o poranku, a współczesny tryb życia sprawia, że często musimy taki napój pić w pośpiechu. Kubki termiczne z logo niwelują ten problem. Można je zabrać ze sobą i ze spokojem cieszyć się ciepłym napojem w trakcie drogi do pracy czy na uczelnie.
WięcejPiwo jako schłodzony, złocisty trunek towarzyszy nam od wielu lat. Podobnie jak tradycja związana z wytwarzaniem naczyń do jego spożywania. Szlachta zaopatrywała się w tzw. szklanice z wygrawerowanym i pomalowanym herbem. Istniały także ceramiczne kufle z przykrywką, często przestawiające sceny życia codziennego, a nawet wybrankę serca. Dzisiaj również nie wyobrażamy sobie picia tego napoju ze zwykłej szklanki. To więc idealny pomysł na prezent bądź perfekcyjne wyposażenie Twojego baru lub restauracji.
WięcejMasz pytanie? Służymy Państwu pomocą:
Tel: +48/12 356 55 41
Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.