Końcówka roku to czas podsumowań nie tylko w życiu prywatnym, ale także i zawodowym. W wielu firmach to również czas zamykania różnych projektów i wytężonej pracy, mimo tego, że okres poświąteczny i ogólne rozleniwienie wcale temu nie sprzyjają.
WięcejZima zbliża się wielkimi krokami, a tym samym warto pomyśleć o odpowiednich gadżetach reklamowych na tę porę roku. Klienci na pewno będą mile zaskoczeni, otrzymując drobne podarunki na chłodniejsze dni, a my pokażemy się z dobrej strony.
WięcejŚwięta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, zatem warto już teraz pomyśleć o prezentach dla klientów, kontrahentów i pracowników. Dzisiaj propozycji nie brakuje, jednakże warto postawić na coś eleganckiego i zarazem praktycznego.
WięcejPrezenty dla kontrahentów to obowiązkowy element kształtowania wizerunku każdej firmy. Bez względu na budżet przeznaczony na marketing, zawsze należy zadbać o poprawne relacje biznesowe.
WięcejPrzeglądając oferty agencji reklamowych i drukarni, bardzo często spotykamy się z opcją druku sublimacyjnego. Zastanawiasz się co to oznacza? Sprawdź nasz artykuł i dowiedz się więcej.
WięcejMimo tego, że do świąt zostało jeszcze trochę czasu, to warto już teraz pomyśleć o drobnych upominkach. W przypadku prezentów dla pracowników, klientów i kontrahentów sprawa jest troszkę skomplikowana. W końcu gadżety firmowe często są rozdawane na przeróżne okazje.
WięcejBoże Narodzenie to szczególny czas w roku. Mimo tego, że upominki nie są wówczas najważniejsze, to jednak nieodzownie się kojarzą ze świętami. Prócz prezentów dla bliskich, należy pomyśleć również o pracownikach, klientach i kontrahentach.
Więcej„Cukierek albo psikus!” – właśnie z takim okrzykiem wszystkim kojarzy się Halloween, które w Polsce jest obchodzone stosunkowo od niedawna. Święto to na dobre przeniknęło do naszej kultury i dzisiaj już nikt nie wyobraża sobie 31 października bez przebierańców, dzwonienia do drzwi oraz bez słodyczy.
WięcejGadżety reklamowe to istotny element kształtowania wizerunku firmy w oczach klientów. Niemalże każda strategia marketingowa, bez względu na branżę, uwzględnia określoną sumę na gratisy firmowe. Pomagają one kształtować odpowiednie relacje biznesowe i są zawsze mile widziane.
WięcejMimo tego, że branża marketingu nieustannie się rozwija i co rusz pojawiają się nowe formy reklamy, to część z nich pozostaje nieśmiertelna. Jako przykład wystarczy tu wymienić plakat reklamowy.
WięcejLokowanie produktu to technika marketingowa, która zyskuje coraz większą popularność wśród twórców filmów, seriali oraz programów telewizyjnych. Zamiast tradycyjnych reklam, które mogą być łatwo pomijane, lokowanie produktu subtelnie wplata markę w treść, z którą mamy do czynienia na co dzień. Choć dla niektórych termin ten może brzmieć nieco obco, w rzeczywistości spotykamy się z nim znacznie częściej, niż nam się wydaje.
WięcejPrócz celebrowania Dnia Chłopaka w gronie najbliższej osoby, coraz częściej również w pracy mężczyźni mogą liczyć na drobne podarunki.
Więcej