Regularne organizowanie konferencji firmowych buduje prestiż i pomaga pracownikom oraz kontrahentom poznać sposoby funkcjonowania przedsiębiorstwa. To idealny sposób na podzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami tego wydarzenia. Wizerunek eksperta kreuje się nie tylko poprzez rzetelne wystąpienia publiczne, ale także przez wykorzystanie subtelnych detali.
WięcejArtykuły higieniczne jeszcze do niedawna nie gościły w gronie gadżetów reklamowych. Jednak obecna sytuacja, związana ze światową pandemią, spowodowała, że agencje musiały poszerzyć pakiet swoich upominków i dodać do nich m.in. płyn do dezynfekcji.
WięcejTargi branżowe to niezwykle ważne wydarzenia w życiu każdej firmy. Pozwalają na zacieśnienie istniejących już relacji biznesowych oraz poszerzenie grona potencjalnych klientów. To idealny sposób na subtelną i unikatową promocję przedsiębiorstwa. Należy się jednak do niego odpowiednio przygotować. Zabierz ze sobą wizytówki i oryginalne gadżety reklamowe.
WięcejNowoczesna firma powinna przede wszystkim skupiać się na rozwoju i pozyskiwaniu nowych klientów. Tylko w ten sposób utrzyma się na rynku i odnosić będzie nieustanne sukcesy. Ogromną rolę w kreowaniu pozytywnego wizerunku odgrywa podążanie za trendami. Niezwykle pożądanym gadżetem, wykorzystywanym powszechnie na eventach są minimalistyczne worki reklamowe. Lubiane przez dzieci i dorosłych, przyciągną spojrzenia w kierunku Twojej firmy. Wystarczy tylko nadrukować na nich swoje logo.
WięcejKlasyczny pendrive – małe i niezwykle użyteczne urządzenie, z którego korzystamy na co dzień. Często niezauważalne, choć wielu czynności nie moglibyśmy bez niego wykonać. Nie wykorzystuje się go w reklamie tak często jak długopisów, kubków czy smyczy reklamowych, jest za to skuteczniejszy i przyciąga uwagę obdarowanego. Jeśli go wykorzystasz w swojej kampanii marketingowej, masz pewność, że osiągniesz swój reklamowy cel.
WięcejRynek gadżetów reklamowych jest ogromny. Jednak dziś nie wystarczy podarować klientowi zwykłego, małego upominku – musi on się wyróżniać. Firmy coraz częściej korzystają więc z rozwiązań nietypowych, ale jednocześnie zabójczo skutecznych.
WięcejIdea „zero waste”, czyli w skrócie stylu życia polegającego na generowaniu jak najmniejszej ilości odpadów, zyskuje na popularności. Korzystają z niego konsumenci, którzy szukają produktów przyjaznych środowisku w biodegradowalnych opakowaniach, oraz przedsiębiorstwa, uświadamiające swoich pracowników o skutkach globalnego ocieplenia we wszelkiego rodzaju akcjach promocyjnych. Ciekawym uzupełnieniem ekologicznej działalności mogą być także eko gadżety reklamowe, które pomagają w rozpowszechnianiu nawyków związanych z dbałością o naszą planetę.
WięcejPierwsze smycze pojawiły się już w XV wieku, kiedy to wykorzystywane były w wojsku do noszenia broni. Funkcję reklamową zaczęły pełnić znacznie później. Smycze z logo były wtedy proste, ich nadruk zawierał ograniczoną ilość kolorów, a wysoka cena ograniczała możliwości ich wykorzystania w marketingu. Obecnie cieszą się ogromną popularnością ze względu na uniwersalność oraz dobre spełnianie swojej reklamowej roli.
WięcejElektroniką otaczamy się na co dzień. Smartfony, tablety czy laptopy to urządzenia, z których korzystamy w miejscu pracy, podróży oraz na wakacjach. Silnie eksploatowane szybko się rozładowują, potrzebują więc delikatnej pomocy. Najlepiej w formie małego, praktycznego gadżetu, czyli popularnego power banku.
WięcejOdpowiednio dobrane gadżety reklamowe nie tylko przyciągają nowych klientów i pomagają zyskać rozgłos na rynku, ale także pełnią istotną rolę w budowaniu wizerunku marki. Wybór unikatowych upominków dla Twoich kontrahentów i partnerów biznesowych pozwoli Ci na wyróżnienie się w morzu konkurencji oraz zwiększy szanse na zapamiętanie marki.
WięcejMoże się wydawać, że współczesny marketing przeniósł się już zupełnie do Internetu. Codziennie korzystamy z komputerów i urządzeń mobilnych, robimy zakupy w sieci i tam również dokonujemy płatności. Jednak mimo tych wszystkich zmian gadżety reklamowe nadal górują w reklamie. Dlaczego?
WięcejBez wątpienia jednym z najpopularniejszych upominków reklamowych jest pendrive. To urządzenie wykorzystywane jest w każdej firmie, małej i dużej. Idąc jednak z duchem czasu, możesz pokusić się o inne, równie użyteczne i eleganckie reklamowe akcesoria elektroniczne. Co wybrać? Podpowiadamy!
Więcej