Szybkie tempo panujące w naszym życiu jest powodem wielu chorób cywilizacyjnych. Największą walutą obecnego świata staje się czas i jego chroniczny brak. Presja i wywołany nią przewlekły stres działa destrukcyjnie. Obniżenie odporności, słaba wydajność w pracy. Naprzeciw tym problemom wychodzą antystresy z nadrukiem
Więcej„Moda przemija” to stwierdzenie jest tak samo trafne jak i błędne. Pewne trendy przychodzą, inne odchodzą, aby w końcu powrócić po pewnym czasie. Są jednak produkty, które wdzierają się w kanony mody raz i pozostają tam niemal na zawsze. Takim produktem są opaski silikonowe.
WięcejŚwiat gadżetów reklamowych oferuje różnorodne rozwiązania, pomocne przy promocji firmy. Od długopisów reklamowych, poprzez kubki z logo, po antystresy reklamowe - możliwości rozpowszechniania świadomości marki mogą okazać się bardzo wszechstronne. Istnieje jednak kategoria upominków reklamowych, która wyróżnia się na tle reszty, przede wszystkim sposobem ich przeznaczena - mowa tutaj o różnego rodzaju słodyczach reklamowych.
WięcejŚrodowisko, zanieczyszczenie klimatu, globalne ocieplenie to najgorętsze tematy roku 2020.Przed światem stoją wyzwania z jakimi dotychczas nie przyszło nam się zmagać. Temat ekologii to również istotny sygnał dla firm oraz marketerów , którzy powinni podjąć odpowiednie kroki w świecie reklamy i gadżetów promocyjnych. Czy Ty i Twoja firma jesteście na to przygotowani?
WięcejWręczanie gadżetów reklamowych dla klientów lub kontrahentów, związane z prowadzoną działalnością gospodarczą, jest traktowane jako koszt uzyskania przychodu (odliczenie VAT). Firmy muszą jednak działać w ramach ustalonych limitów, te z kolei są jednymi z najbardziej restrykcyjnych w Unii Europejskiej.
WięcejWszyscy je znamy. Plastikowe, metalowe, ze skuwką lub bez, wciskane, obracane. Zapewne jeśli masz teraz przed oczami biurko to na wyciągnięcie ręki znajdziesz 3 sztuki a na każdym będzie inne logo. Czy długopisy reklamowe to wciąż dobry sposób na promocję?
WięcejKubek jest jednym z najbardziej powszechnych elementów naszego życia codziennego.Towarzyszy nam w domu, w pracy, w szkole, w drodze na przystanek autobusowy, czy w trakcie dalekiej podróży wakacyjnej. Ten pospolity, na pierwszy rzut oka, przedmiot często zyskuje miano tego „ulubionego”. Kubek niejednokrotnie, nawet po kilku czy kilkunastu latach użytkowania, wciąż zajmuje „pole position” w naszych szafkach czekając aż sięgniemy po niego w odpowiedniej sytuacji. Kubek nie pyta, on wie, że właśnie miałeś ciężki dzień w pracy i oto nadeszła chwila relaksu przy popołudniowej herbatce. Wspiera Cię również rano, gdy ostatkiem sił czołgasz się w stronę szafki, bierzesz go do ręki, aby przygotować swoją ulubioną kawę, która da Ci dobry start na resztę dnia…a poza tym kubki z nadrukiem to świetne gadżety reklamowe!
WięcejSiła wręczania upominków reklamowych jest niepodważalna. Od najdawniejszych czasów ludzie się nawzajem obdarowywują w geście przyjaźni, wdzięczności czasem w formie podziękowania.Obdarowywanie lub bycie obdarowanym jest prawie zawsze miłym zdarzeniem jeśli zostaną zachowane zasady, wartości lub stosownosć wręczanego przedmiotu. Tak jak na imieniny kolegi nie wręczysz butelki wina i kwiatów, tak na randkę ze swoją ukochaną/ukochanym nie kupujesz „czteropaka” w sklepie ;)
WięcejSport już dawno przestał być dostępny jedynie dla zawodowców — stał się stylem życia, łączącym ludzi wyznających podobne wartości. Aplikacje w naszych telefonach liczą kalorie — te zjedzone i te spalone — kroki i kilometry. Pracodawcy dorzucają karnety na siłownię do pakietu benefitów, rośnie też popularność grupowych imprez sportowych, w których drużyny tworzone są przez pracowników tej samej firmy. Zachęcając swój team do wspólnego trenowania, wzmacniasz ducha zespołowego i poprawiasz relacje. Wysiłek fizyczny sprzyja także rozwiązywaniu konfliktów i pobudza kreatywne myślenie. Wszystko to brzmi dobrze, problem jest właściwie tylko jeden — najpierw musisz swoich ludzi zdopingować do działania.
WięcejWspólne wyjścia i imprezy firmowe już jakiś czas temu przestały być dodatkowym benefitem, oferowanym przez wąską grupę pracodawców. Moda na służbowe eventy przywędrowała do Polski z zachodu i wszystko wskazuje na to, że polscy pracownicy pokochali taką formę spędzania wolnego czasu. Jako pracodawca musisz pamiętać, że o ile Twoi podwładni traktują takie wyjście jako doskonałą zabawę, korzyści okażą się dużo poważniejsze — to głęboka integracja zespołu, która odczuwalnie przekłada się na atmosferę w biurze. Ponieważ wielkimi krokami zbliża się wiosna, dzisiaj zaplanowaliśmy piknik!
WięcejCoraz więcej firm zdaje sobie sprawę z potrzeby prowadzenia działań CSR-owych i angażuje w nie swoich pracowników. Społeczna odpowiedzialność biznesu to nie tylko akcje czysto wizerunkowe, lecz również — a może przede wszystkim — realny wpływ na otaczający nas świat oraz lokalne środowisko. Wytrawny biznesmen znajdzie sposób, by szerzyć proekologiczne poglądy wraz z bezinteresowną reklamą swojej firmy. Chcesz połączyć przyjemne z pożytecznym? My wiemy, jak to zrobić!
WięcejNa temat wagi i znaczenia reklamy w biznesie powstało wiele powiedzeń, a wszystkie podsumować można tym najpopularniejszym — Reklama Dźwignią Handlu. Jakość oferowanych przez Twoją firmę produktów lub świadczonych usług nie ma znaczenia, dopóki konsumenci nie dowiedzą się o Twoim istnieniu. W świecie, w którym bodźce i promocje zalewają nas ze wszystkich stron, ze szczególną uwagą należy dbać o podtrzymywanie przekazu reklamowego.
Więcej