Na temat wagi i znaczenia reklamy w biznesie powstało wiele powiedzeń, a wszystkie podsumować można tym najpopularniejszym — Reklama Dźwignią Handlu. Jakość oferowanych przez Twoją firmę produktów lub świadczonych usług nie ma znaczenia, dopóki konsumenci nie dowiedzą się o Twoim istnieniu. W świecie, w którym bodźce i promocje zalewają nas ze wszystkich stron, ze szczególną uwagą należy dbać o podtrzymywanie przekazu reklamowego.
WięcejMuzyka powszechnie znana jest z tego, że łagodzi obyczaje, a piękniejsza od niej pozostaje tylko cisza. Ciężko znaleźć osobę, która nie posiada swojego ulubionego gatunku lub wykonawcy, a dla większości z nas to element niezbędny zarówno dla relaksu, jak i dobrej zabawy. Odpowiednio skomponowana ścieżka dźwiękowa to także doskonały akompaniament podczas pracy, a niejeden pracownik wprost przyznaje, że przy dobrej muzyce pracuje mu się po prostu lepiej. Jak zadbać o to, by ulubione dźwięki (a przy okazji logo Twojej firmy) towarzyszyło pracownikom, klientom i kontrahentom w sytuacjach prywatnych oraz zawodowych? Poznaj nasz ranking słuchawek, a także przenośnych głośników!
WięcejOkreślenie „globalna wioska” już dawno przestało być jedynie modnym sloganem i nawet te całkiem nieduże przedsiębiorstwa zaczynają prowadzić interesy na coraz większą skalę. Oczywiście, wiąże się to z koniecznością podejmowania wielu podróży służbowych — nie da się jednak ukryć, że żadna videokonferencja nie zastąpi spotkania twarzą w twarz. Jeżeli Ty lub Twoi współpracownicy często udajecie się w delegacje, koniecznie zapoznajcie się z naszym poradnikiem. O biznesie, podróżach oraz gadżetach wiemy wszystko i chętnie podzielimy się z Tobą kilkoma sprawdzonymi patentami.
WięcejZapraszając klientów lub potencjalnych współpracowników do swojego biura, zyskujesz oczywistą przewagę — jesteś na „swoim terenie”, który możesz zaaranżować tak, by wywrzeć na gościach jak najlepsze wrażenie. Chociaż lista dostępnych biurowych gadżetów zdaje się nie mieć końca, wybraliśmy dla Ciebie te najbardziej praktyczne. Gotowy na małe zakupy?
WięcejBycie „eko” już dawno przestało być fanaberią co bardziej świadomych obywateli, a stało się postawą, do której dąży już cały świat. Dla przedsiębiorców, prezesów, dyrektorów i właścicieli film jest to oczywista składowa CSR-u, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Dla przeciętnego człowieka są to natomiast codzienne, drobne gesty, dzięki którym zużywają coraz mniej plastiku.
WięcejBadanie przeprowadzone przez firmę Ipsos wykazało, że upominki reklamowe są postrzegane jako ważny i skuteczny element strategii marketingowej. Są świetną wizytówką firmy, budują znajomość marki i jej wizerunek.
WięcejKiedy słyszysz Kubek Reklamowy z nadrukiem, to co czujesz? Najczęściej kojarzy Ci się logo firmy lub po prostu reklama i kolejny kubek z nadrukiem w szafce kuchennej.
WięcejZastanawiasz się czasem, co mogłoby spowodować zwiększenie sprzedaży produktów, jakie masz w swojej ofercie? Może powinieneś pomyśleć nad wyróżnieniem się na tle konkurencji. Większość firm handluje podobnymi produktami i aby przebić się przez tłum stosuje różne zabiegi.
WięcejGadżety reklamowe trafiają do Twoich klientów (zarówno przyszłych, jak i obecnych) podczas rożnych okazji. Jeśli kierujesz je do konkretnej grupy docelowej i wysyłasz na dany adres, wiesz, że odbiorca przesyłki przynajmniej zwróci na niego uwagę. Nie masz tej pewności, gdy gadżety rozdajesz na targach, konferencjach i w innych podobnych miejscach. Każdy wręczony artykuł reklamowy to próba nawiązania kontaktu. Od Twojego wyboru przedmiotu zależy, czy pozytywnie zapiszesz się w pamięci obdarowanego, czy spalisz tę relację na samym starcie.
WięcejWiemy, który gadżet reklamowy nikogo nie zawiódł. Przedstawiamy jeden z najpopularniejszych gadżetów firmowych. Łatwo dostępny, przydatny każdemu i prosty w personalizacji. Oto mały, prosty produkt, bez którego nie wyobrażamy sobie dzielenia się plikami. Użyteczny w domu i w pracy. Pendrive.
WięcejJeżeli poszukujesz sposobu, aby zwiększyć rozpoznawalność swojej marki i wypromować swoją firmę, z pewnością trafisz na upominki reklamowe. Tego typu gadżety to reklama, dzięki której w łatwy sposób zdobędziesz nowych klientów. Można na nich umieszczać logo korporacji, dane teleadresowe lub napis czy slogan reklamowy.
WięcejKolejny raz Artigraf uczestniczył w 12 edycji Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2016. Jest to jedno z największych wydarzeń branży reklamowej .
WięcejMasz pytanie? Służymy Państwu pomocą:
Tel: +48/12 356 55 41
Centrum Obslugi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 - 17:00.
Artigraf.pl, Jeziorzany 210, 32-060 Liszki k/Krakowa.