Siła wręczania upominków reklamowych jest niepodważalna. Od najdawniejszych czasów ludzie się nawzajem obdarowywują w geście przyjaźni, wdzięczności czasem w formie podziękowania.Obdarowywanie lub bycie obdarowanym jest prawie zawsze miłym zdarzeniem jeśli zostaną zachowane zasady, wartości lub stosownosć wręczanego przedmiotu. Tak jak na imieniny kolegi nie wręczysz butelki wina i kwiatów, tak na randkę ze swoją ukochaną/ukochanym nie kupujesz „czteropaka” w sklepie ;)
WięcejSport już dawno przestał być dostępny jedynie dla zawodowców — stał się stylem życia, łączącym ludzi wyznających podobne wartości. Aplikacje w naszych telefonach liczą kalorie — te zjedzone i te spalone — kroki i kilometry. Pracodawcy dorzucają karnety na siłownię do pakietu benefitów, rośnie też popularność grupowych imprez sportowych, w których drużyny tworzone są przez pracowników tej samej firmy. Zachęcając swój team do wspólnego trenowania, wzmacniasz ducha zespołowego i poprawiasz relacje. Wysiłek fizyczny sprzyja także rozwiązywaniu konfliktów i pobudza kreatywne myślenie. Wszystko to brzmi dobrze, problem jest właściwie tylko jeden — najpierw musisz swoich ludzi zdopingować do działania.
WięcejWspólne wyjścia i imprezy firmowe już jakiś czas temu przestały być dodatkowym benefitem, oferowanym przez wąską grupę pracodawców. Moda na służbowe eventy przywędrowała do Polski z zachodu i wszystko wskazuje na to, że polscy pracownicy pokochali taką formę spędzania wolnego czasu. Jako pracodawca musisz pamiętać, że o ile Twoi podwładni traktują takie wyjście jako doskonałą zabawę, korzyści okażą się dużo poważniejsze — to głęboka integracja zespołu, która odczuwalnie przekłada się na atmosferę w biurze. Ponieważ wielkimi krokami zbliża się wiosna, dzisiaj zaplanowaliśmy piknik!
WięcejCoraz więcej firm zdaje sobie sprawę z potrzeby prowadzenia działań CSR-owych i angażuje w nie swoich pracowników. Społeczna odpowiedzialność biznesu to nie tylko akcje czysto wizerunkowe, lecz również — a może przede wszystkim — realny wpływ na otaczający nas świat oraz lokalne środowisko. Wytrawny biznesmen znajdzie sposób, by szerzyć proekologiczne poglądy wraz z bezinteresowną reklamą swojej firmy. Chcesz połączyć przyjemne z pożytecznym? My wiemy, jak to zrobić!
WięcejNa temat wagi i znaczenia reklamy w biznesie powstało wiele powiedzeń, a wszystkie podsumować można tym najpopularniejszym — Reklama Dźwignią Handlu. Jakość oferowanych przez Twoją firmę produktów lub świadczonych usług nie ma znaczenia, dopóki konsumenci nie dowiedzą się o Twoim istnieniu. W świecie, w którym bodźce i promocje zalewają nas ze wszystkich stron, ze szczególną uwagą należy dbać o podtrzymywanie przekazu reklamowego.
WięcejMuzyka powszechnie znana jest z tego, że łagodzi obyczaje, a piękniejsza od niej pozostaje tylko cisza. Ciężko znaleźć osobę, która nie posiada swojego ulubionego gatunku lub wykonawcy, a dla większości z nas to element niezbędny zarówno dla relaksu, jak i dobrej zabawy. Odpowiednio skomponowana ścieżka dźwiękowa to także doskonały akompaniament podczas pracy, a niejeden pracownik wprost przyznaje, że przy dobrej muzyce pracuje mu się po prostu lepiej. Jak zadbać o to, by ulubione dźwięki (a przy okazji logo Twojej firmy) towarzyszyło pracownikom, klientom i kontrahentom w sytuacjach prywatnych oraz zawodowych? Poznaj nasz ranking słuchawek, a także przenośnych głośników!
WięcejOkreślenie „globalna wioska” już dawno przestało być jedynie modnym sloganem i nawet te całkiem nieduże przedsiębiorstwa zaczynają prowadzić interesy na coraz większą skalę. Oczywiście, wiąże się to z koniecznością podejmowania wielu podróży służbowych — nie da się jednak ukryć, że żadna videokonferencja nie zastąpi spotkania twarzą w twarz. Jeżeli Ty lub Twoi współpracownicy często udajecie się w delegacje, koniecznie zapoznajcie się z naszym poradnikiem. O biznesie, podróżach oraz gadżetach wiemy wszystko i chętnie podzielimy się z Tobą kilkoma sprawdzonymi patentami.
WięcejZapraszając klientów lub potencjalnych współpracowników do swojego biura, zyskujesz oczywistą przewagę — jesteś na „swoim terenie”, który możesz zaaranżować tak, by wywrzeć na gościach jak najlepsze wrażenie. Chociaż lista dostępnych biurowych gadżetów zdaje się nie mieć końca, wybraliśmy dla Ciebie te najbardziej praktyczne. Gotowy na małe zakupy?
WięcejBycie „eko” już dawno przestało być fanaberią co bardziej świadomych obywateli, a stało się postawą, do której dąży już cały świat. Dla przedsiębiorców, prezesów, dyrektorów i właścicieli film jest to oczywista składowa CSR-u, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Dla przeciętnego człowieka są to natomiast codzienne, drobne gesty, dzięki którym zużywają coraz mniej plastiku.
WięcejBadanie przeprowadzone przez firmę Ipsos wykazało, że upominki reklamowe są postrzegane jako ważny i skuteczny element strategii marketingowej. Są świetną wizytówką firmy, budują znajomość marki i jej wizerunek.
WięcejKiedy słyszysz Kubek Reklamowy z nadrukiem, to co czujesz? Najczęściej kojarzy Ci się logo firmy lub po prostu reklama i kolejny kubek z nadrukiem w szafce kuchennej.
WięcejZastanawiasz się czasem, co mogłoby spowodować zwiększenie sprzedaży produktów, jakie masz w swojej ofercie? Może powinieneś pomyśleć nad wyróżnieniem się na tle konkurencji. Większość firm handluje podobnymi produktami i aby przebić się przez tłum stosuje różne zabiegi.
Więcej