Gadżety reklamowe większości z nas kojarzą się z prostymi i uniwersalnymi produktami, takimi jak długopisy czy kubki. Jednak firmy zaczynają zauważać, że wyróżnienie się na rynku wymaga wyjątkowego podejścia do promocji marki. Coraz częściej sięgają więc po ekskluzywne upominki biznesowe, do których z pewnością zalicza się galanteria reklamowa. Jak ją wykorzystać w firmie, aby była skutecznym i profesjonalnie prezentującym się prezentem? I najważniejsze – co możemy podarować naszym klientom?
WięcejRegularne organizowanie konferencji firmowych buduje prestiż i pomaga pracownikom oraz kontrahentom poznać sposoby funkcjonowania przedsiębiorstwa. To idealny sposób na podzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami tego wydarzenia. Wizerunek eksperta kreuje się nie tylko poprzez rzetelne wystąpienia publiczne, ale także przez wykorzystanie subtelnych detali.
WięcejArtykuły higieniczne jeszcze do niedawna nie gościły w gronie gadżetów reklamowych. Jednak obecna sytuacja, związana ze światową pandemią, spowodowała, że agencje musiały poszerzyć pakiet swoich upominków i dodać do nich m.in. płyn do dezynfekcji.
WięcejTargi branżowe to niezwykle ważne wydarzenia w życiu każdej firmy. Pozwalają na zacieśnienie istniejących już relacji biznesowych oraz poszerzenie grona potencjalnych klientów. To idealny sposób na subtelną i unikatową promocję przedsiębiorstwa. Należy się jednak do niego odpowiednio przygotować. Zabierz ze sobą wizytówki i oryginalne gadżety reklamowe.
WięcejNowoczesna firma powinna przede wszystkim skupiać się na rozwoju i pozyskiwaniu nowych klientów. Tylko w ten sposób utrzyma się na rynku i odnosić będzie nieustanne sukcesy. Ogromną rolę w kreowaniu pozytywnego wizerunku odgrywa podążanie za trendami. Niezwykle pożądanym gadżetem, wykorzystywanym powszechnie na eventach są minimalistyczne worki reklamowe. Lubiane przez dzieci i dorosłych, przyciągną spojrzenia w kierunku Twojej firmy. Wystarczy tylko nadrukować na nich swoje logo.
WięcejKlasyczny pendrive – małe i niezwykle użyteczne urządzenie, z którego korzystamy na co dzień. Często niezauważalne, choć wielu czynności nie moglibyśmy bez niego wykonać. Nie wykorzystuje się go w reklamie tak często jak długopisów, kubków czy smyczy reklamowych, jest za to skuteczniejszy i przyciąga uwagę obdarowanego. Jeśli go wykorzystasz w swojej kampanii marketingowej, masz pewność, że osiągniesz swój reklamowy cel.
WięcejRynek gadżetów reklamowych jest ogromny. Jednak dziś nie wystarczy podarować klientowi zwykłego, małego upominku – musi on się wyróżniać. Firmy coraz częściej korzystają więc z rozwiązań nietypowych, ale jednocześnie zabójczo skutecznych.
WięcejIdea „zero waste”, czyli w skrócie stylu życia polegającego na generowaniu jak najmniejszej ilości odpadów, zyskuje na popularności. Korzystają z niego konsumenci, którzy szukają produktów przyjaznych środowisku w biodegradowalnych opakowaniach, oraz przedsiębiorstwa, uświadamiające swoich pracowników o skutkach globalnego ocieplenia we wszelkiego rodzaju akcjach promocyjnych. Ciekawym uzupełnieniem ekologicznej działalności mogą być także eko gadżety reklamowe, które pomagają w rozpowszechnianiu nawyków związanych z dbałością o naszą planetę.
WięcejPierwsze smycze pojawiły się już w XV wieku, kiedy to wykorzystywane były w wojsku do noszenia broni. Funkcję reklamową zaczęły pełnić znacznie później. Smycze z logo były wtedy proste, ich nadruk zawierał ograniczoną ilość kolorów, a wysoka cena ograniczała możliwości ich wykorzystania w marketingu. Obecnie cieszą się ogromną popularnością ze względu na uniwersalność oraz dobre spełnianie swojej reklamowej roli.
WięcejElektroniką otaczamy się na co dzień. Smartfony, tablety czy laptopy to urządzenia, z których korzystamy w miejscu pracy, podróży oraz na wakacjach. Silnie eksploatowane szybko się rozładowują, potrzebują więc delikatnej pomocy. Najlepiej w formie małego, praktycznego gadżetu, czyli popularnego power banku.
WięcejOdpowiednio dobrane gadżety reklamowe nie tylko przyciągają nowych klientów i pomagają zyskać rozgłos na rynku, ale także pełnią istotną rolę w budowaniu wizerunku marki. Wybór unikatowych upominków dla Twoich kontrahentów i partnerów biznesowych pozwoli Ci na wyróżnienie się w morzu konkurencji oraz zwiększy szanse na zapamiętanie marki.
WięcejMoże się wydawać, że współczesny marketing przeniósł się już zupełnie do Internetu. Codziennie korzystamy z komputerów i urządzeń mobilnych, robimy zakupy w sieci i tam również dokonujemy płatności. Jednak mimo tych wszystkich zmian gadżety reklamowe nadal górują w reklamie. Dlaczego?
Więcej