Dzisiejsze słodycze już w niczym nie przypominają tych z minionych lat. Można je dostosować do charakteru działalności firmy, mogą mieć różne kształty, różną wielkość, formę, bezproblemowo umieszcza się na nich logo firmowe, a przede wszystkim są ładnie zapakowane – dzięki czemu wywołują uśmiech na twarzy. To zaledwie część powodów, dla których każda firma powinna je zamówić.
- Lizaki reklamowe – na jakie okazje?
- Lizaki z nadrukiem – jakie wybrać?
- Lizak z logo – czy warto?
W artykule odpowiadamy na powyższe pytania oraz przedstawiamy szereg wskazówek dotyczących lizaków reklamowych.
Słodycze reklamowe
Każdą kampanię reklamową należy dobrze rozplanować. W działaniach marketingowych warto pamiętać o wydzieleniu budżetu na gadżety reklamowe, które będą rozdawane klientom, kontrahentom i pracownikom z różnych okazji. Zamawiając je, należy wziąć pod uwagę różnego eventy firmowe, imprezy, targi i masę innych wydarzeń tego typu.
Lizaki reklamowe – czy warto?
Słodycze reklamowe to gratisy, które zawsze muszą się znaleźć wśród drobiazgów rozdawanych klientom i potencjalnym klientom. Wybierając poszczególne artykuły, nie można oczywiście pominąć lizaków. Oferta dostawców słodyczy obejmuje różne artykuły, w tym cukierki, bombonierki, pralinki, niezwykle popularne krówki i nie tylko. Weźmy jednak pod uwagę to, że w trakcie eventów letnich standardowe słodycze mogą się zacząć rozpuszczać i wyglądać niezbyt estetycznie. Lizaki są praktycznym rozwiązaniem, które zawsze się sprawdzi, a przy tym po prostu są smaczne i większość osób za nimi przepada – bez względu na wiek. W końcu nawiązują one do dzieciństwa i budzą pozytywne skojarzenia. Skusi się na nie każdy odbiorca. Istotne jest również to, by zamówić dobrej lizaki. W końcu słodycze te są na ogół rozpakowywane natychmiast, zatem sytuacje, kiedy potencjalny klient skomentuje nieodpowiedni smak, nie są mile widziane i mogą nam popsuć całą akcję. Właśnie dlatego, zamawiając słodycze reklamowe, warto na wstępie wybrać odpowiedniego producenta.
Okolicznościowe lizaki z logo
Lizaki reklamowe należy koniecznie opatrzyć firmowym logo. W zależności od rozmiaru i typu opakowania można na nim umieścić dowolną informację – nazwę firmy, logo, a nieraz nawet hasło reklamowe. Takie słodycze warto zamawiać nie tylko na eventy, ale także na inne okoliczności – lizak walentynkowy, czy też lizak świąteczny to zawsze dobry pomysł na promocję. Można nimi częstować klientów lub potencjalnych klientów przychodzących do siedziby firmy. Takie słodycze dobrze się sprawdzą również jako dodatek do gadżetów reklamowych wręczanych z różnych okazji.
Jakie lizaki z nadrukiem wybrać?
Producenci lizaków mają dzisiaj naprawdę rozbudowaną ofertę. Proponują oni zarówno tradycyjne lizaki, jak i oryginalnych kształtach, takich jak np. lizaki szpatułki czy lizaki bujaki. Lizaki z logo mogą być spersonalizowane i dostosowane do każdej branży. Przed złożeniem zamówienia, warto sprawdzić, jakie smaki i kolory znajdują się w ofercie. Niemalże każdy producent lizaków proponuje klientom przynajmniej kilka wzorów do wyboru. Dobrze, by były one spójne z firmowym logo. Nie bez znaczenia jest również jakość tego rodzaju słodyczy. Artigraf współpracuje tylko ze sprawdzonymi dostawcami, którzy używają produktów dobrej jakości, gwarantujących odpowiedni smak i estetyczny wygląd, przyciągający uwagę. Dobra jakość lizaków rzuca się od razu w oczy. Nawet taki drobiazg powinien się składać ze starannie dobranych składników i charakteryzować pysznym smakiem.
Lizaki z logo
Lizak z logo ma za zadanie wyróżnić firmę na tle konkurencji. Właśnie dlatego tak ważne jest to, by był on odpowiednio oznakowany. Na opakowaniu powinna się znaleźć nazwa, która od rzuca się w oczy. Estetyczne papierki, folie i kartoniki są zawsze mile widziane wśród klientów. Dobrze, by były one oryginalne i rzucały się w oczy.
Lizaki z napisami, ale też z logo, są oceniane niemalże natychmiast. Estetyczne znakowanie jest istotne – często to właśnie ono decyduje, czy klient skusi się na produkt, czy też niekoniecznie. Ładne opakowanie wzbudza też zaufanie do produktu. Poświęćmy nieco więcej czasu, by wybrać lizaki z napisami, które sprawdzą się podczas danego eventu. Otrzymując słodycze odpowiednio wykonane, klient korzystniej ocenia firmę. Pamiętajmy, że warto wykazywać się kreatywnością i dokładnością. Nawet takie z pozoru nieistotne gadżety reklamowe powinny być dopracowane – w końcu świadczy to o nas i o tym, że wszystkie podejmowane przez nas działania marketingowe są przemyślane i starannie realizowane.
Wśród słodyczy reklamowych możemy znaleźć pewne hity. Lizaki szpatułki to sprawdzone gadżety reklamowe do apteki, dla lekarzy i nie tylko. Lizaki bujaki są oryginalne i każdemu przypadną do gustu. Będą idealne wszędzie tam, gdzie wskazana jest kreatywność. Lizaki kostki dają duże możliwości w zakresie znakowania. Na kostce znajdzie się miejsce nie tylko na logo, ale także na napis lub hasło reklamowe. Lizak z blankietem prezentuje się elegancko i można go dołączyć nawet do eleganckich gadżetów reklamowych wręczanych z różnych okazji. Lizaki czekoladowe z logo przypadną do gustu wszystkim fanom słodkości.
Cena lizaków reklamowych
Lizaki z logo zaliczają się do niedrogich gadżetów reklamowych. Są one świetnym nośnikiem reklamy, który dociera do dużej ilości osób, a nie pochłania szczególnie dużego budżetu. Należy podkreślić jednak, że cena lizaków reklamowych nie powinna być jedynym kryterium, jakim warto się kierować. Słodycze dla klientów muszą być ładnie zapakowane i odpowiednio wykonane. Na cenę wpływa ilość zamawianych produktów, kwesta nadruku oraz to, jakie opakowanie wybierzemy. Wybierając lizaki z logo od Artigraf, masz pewność, że zamawiasz produkty sprawdzonej jakości, które będą idealne na poszczególne eventy, bez względu na ich charakter i staną się skutecznym nośnikiem reklamowy.
Popularne wpisy w Akademii Gadżetów:
Artigraf w zasięgu ręki
Artigraf na targach
Facebook - więcej krótkich filmików reklamowych
Hu! hu! ha! Nasza zima… nie taka zła?
Odzież reklamowa ze znakowaniem
Artigraf na Targach RemaDays Warsaw 2016
Dlaczego inwestycja w gadżety firmowe się opłaca?
Gadżety reklamowe, czyli jak z pomysłem promować firmę
USB - najpopularniejszy gadżet firmowy
Zwiększ rozpoznawalność marki.
Gadżety reklamowe – 3 propozycje, które nigdy nie zawiodą
Budowanie relacji z otoczeniem poprzez gadżety
Kubki Reklamowe, kubki z logo, kubki z nadrukiem
Badanie rynku upominków reklamowych.
Jak stać się „ECO” od Nowego Roku?
5 gadżetów, których nie może zabraknąć w Twoim biurze
Jak się przygotować do podróży służbowej
Muzyka w każdym miejscu - jak o to zadbać?
Z jakiego powodu warto inwestować w Gadżety Reklamowe?
Integracja pracowników — zadbaj o gadżety reklamowe na piknik