Elegancki, profesjonalny, nowoczesny i funkcjonalny notatnik to marzenie każdego pracownika, biznesmena i partnera biznesowego, zwłaszcza w obliczu całkiem nowego roku, który niedawno się rozpoczął. Notesy mogą występować w rozmaitych konfiguracjach - oprawione w skórę, z gumką, z długopisem, z grawerem czy nadrukiem. Wszystko zależy od inwestora, który zdecyduje się na zamówienie tego rodzaju gadżetów reklamowych. Notesy reklamowe stoją na podobnym poziomie, co kubki ceramiczne, kubki termiczne, długopisy czy smycze. Są wybierane niezwykle często, ponieważ są praktyczne, przydają się podczas planowania spotkań, wizyt lekarskich oraz organizowania swojej pracy. Sprawdź, jakie korzyści płyną z posiadania notatnika, a także jakie notatniki warto zamówić, by widniało na nich logo Twojej firmy!
Notatnik książkowy, czyli fantastyczna wizytówka Twojej firmy
Notesy reklamowe z nadrukiem w formie książki to rewelacyjna opcja upominkowa. Można ją podarować partnerom biznesowym z okazji rozpoczynającego się nowego roku z nadzieją, że będzie to wspaniały rok dla Waszej współpracy. Notesy książkowe mają to do siebie, że z wierzchu wyglądają jak standardowa książka lub zeszyt. Można je otworzyć na dowolnej stronie i tworzyć swoje zapiski oraz plany. Notesy książkowe mogą prezentować się elegancko z wierzchu, jak i w środku. Wszystko to kwestia papieru, jaki został użyty do ich produkcji. Decydując się więc na notes z logo firmy, koniecznie postaw na produkt wysokiej jakości, aby Twoi pracownicy czy kontrahenci byli naprawdę zadowoleni i często z niego korzystali. Notes reklamowy może mieć skórzaną oprawę, na której zamiast nadruku warto umieścić grawer z logo firmy lub z nazwą marki.
Notatnik z długopisem - nie tylko na nowy rok
Jak każdy z nas wie, ludzka pamięć bywa zawodna, dlatego nikogo nie dziwi posiadanie notesów, kalendarzy, w których prowadzone są zapiski. Nie da się więc ukryć, że notesy wykorzystywane są bardzo często, nawet w czasach nieustannego dostępu do telefonów komórkowych, w których również jest możliwość prowadzenia kalendarza. Papierowe notesy cenione są przez biznesmenów, przez pracowników, jak i przez mamy w wielodzietnych rodzinach, które czasem nie są w stanie spamiętać wszystkich obowiązków, spotkań, konsultacji, które muszą odbyć w konkretnym czasie i miejscu.
Najczęściej wybieranym produktem jest notes klejony bez okładki, który może znaleźć się na biurku pracownika. Bez konieczności otwierania można w nim zapisać wszystko, co jest do zrobienia danego dnia. Może to być notes dzienny, tygodniowy lub miesięczny. Kolejnym fantastycznym rodzajem notesów są notesy w kształcie zeszytu lub książki. Można jest bezpiecznie nosić ze sobą w aktówce, dzięki czemu wszystkie zapiski zawsze będą obok.
Notes reklamowy z gumką - rewelacyjny gadżet dla kontrahenta i nie tylko
Dobrej jakości notes reklamowy to fantastyczny pomysł na prezent na nowy rok. Jednak notes notesowi nierówny i każdy doskonale o tym wie. Czym charakteryzuje się dobrej jakości notes reklamowy z logo Twojej firmy? Musi przykuwać uwagę, byś skuteczny, motywować do wykonywania zapisków i odhaczania rzeczy zrobionych. Co więcej, dobry notatnik reklamowy ma budować świadomość marki. Sprzyjać temu będzie ciekawie wykonana okładka notesu, jak i dołączona gumka. Notes z gumką nie otwiera się byle kiedy, ponieważ jego strony są nią zabezpieczone. Nikt też, bez jej uprzedniego zdjęcia, nie będzie miał dostępu do osobistych notatek właściciela. Gumkę do notesu można wybrać w rozmaitych kolorach, dzięki czemu całość będzie prezentować się bardzo elegancko.
Notes na nowy rok z gumką
Notesy firmowe z gumką to gwarancja jeszcze lepszego produktu, niż w sytuacji, gdyby notes występował bez gumki. Notesy reklamowe z nadrukiem i gumką skradają serca pracowników, partnerów biznesowych oraz klientów. Notes może posiadać na wierzchu nadruk z logo firmy lub na grzbiecie. Choć nadruk na grzbiecie notesu sam w sobie będzie nieco mniej widoczny, jednocześnie będzie cechował się elegancją i nie będzie natarczywy. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby logo firmy umieścić na okładce.
Gumka do notesu może zawierać również specjalny metalowy emblemat. Dołączony niewielki metalowy element może stać się nośnikiem logo firmy. Decydując się na taki właśnie produkt reklamowy, możesz mieć pewność, że wiele osób skusi się na te gadżety reklamowe.
Korzyści wynikające ze stworzenia notesu firmowego
Notatniki firmowe można stworzyć według własnych potrzeb oraz mając na uwadze swój gust. Z drugiej jednak strony warto wziąć pod uwagę to, co obecnie jest modne na rynku. Dzięki temu zyskasz naprawdę mocne podstawy do tego, aby zaprojektować najlepszy, najbardziej pożądany notatnik w swojej firmie i regionie. Okładkę notesu możesz zadrukować w dowolny sposób, a jeśli masz głowę pełną pomysłów dotyczącą wnętrza, także możesz je wykorzystać. Notatnik reklamowy wśród Twoich firmowych gadżetów to strzał w dziesiątkę. Dlaczego? Oto kilka powodów:
- notatnik to gadżet praktyczny, który sprawdza się na konferencjach, targach, szkoleniach, świetnie nadaje się do podarowania klientom w formie upominku, notatniki przydadzą się również pracownikom,
- notatnik to gadżet trwały - wykorzystanie dobrej jakości materiałów oraz licznych uszlachetnień papieru sprawiają, że doskonale się na nim pisze, a przy okazji kartki nie tracą swojego żywego koloru,
- notatnik to stosunkowo tani, a więc przyjazny dla budżetu firmowego gadżet, jest niewiele droższy od stosu ulotek, a może zdziałać znacznie więcej,
- notatnik zachęca do wzajemności - darując go w prezencie kontrahentowi lub klientom, możesz mieć pewność, że w jakimś procencie się to wszystko zwróci,
- notatnik można łatwo dostosować do identyfikacji wizualnej firmy, bogata kolorystyka okładki pozwala na wybranie jednego lub kilku współgrających ze sobą barw, jest możliwe umieszczenie logo na froncie lub jego wytłoczenie. Notatnik pozwala na sporą kreatywność, z której warto skorzystać.
Notatnik nietuzinkowym nośnikiem reklamowym!
Notatnik firmowy może stać się fantastyczną wizytówką Twojego biznesu. Bardzo ważne jest, by nie wybierać pierwszego projektu z brzegu, ale poważnie nad nim usiąść i zastanowić się, czego oczekują od Ciebie klienci oraz pracownicy czy kontrahenci. Możesz wybrać notes w formacie A5 czy A6. Notes może być z zapięciem, bez zapięcia lub na gumkę, co znacznie ułatwi ochronę osobistych zapisków przed niepożądanym wzrokiem. Na okładce może pojawić się logo tłoczone, nadrukowane lub grawerowane. Nie ma żadnych przeszkód, by wykonać notes na spirali, szyty lub klejony. Każda metoda ma swoje plusy i minusy. Najważniejsze jest jednak, by notes był naprawdę solidny, ponieważ przed nim rok codziennego użytkowania. Dla firm, których celem jest zadbanie o środowisko, polecane są notesy wykonywane z materiałów ekologicznych, pochodzących z recyklingu. Jeśli decydujesz się na notes reklamowy, a motywacją jest całkiem nowy rok, który może przynieść wiele dobrego, koniecznie skuś się na elegancki, solidny i trwały projekt, który będzie sukcesem!
Sprawdź najpopularniejsze wpisy na blogu:
Prezenty na Nowy Rok
Zegar reklamowy - prezent dla kontrahenta
Jak powinien wyglądać skuteczny plakat reklamowy?
Akcesoria szkolne – sposób na skuteczną reklamę
Czy klasyczna smycz reklamowa może jeszcze zaskoczyć?
Nasze TOP10 najlepszych słodyczy reklamowych
TOP 5 kosmetyków reklamowych - sprawdzone i polecane
Kufle z nadrukiem - idealny pomysł na prezent lub do własnego baru
Płyn do dezynfekcji – obowiązek w Twojej firmie z Twoim logo
Power bank z nadrukiem w formie breloczka – idealna reklama Twojej firmy
Jak działają gadżety reklamowe
Konferencja z klasą, filiżanki z nadrukiem firmowym
TOP5 - Najlepsze gadżety dla dzieci